Hotel Coral

Hotel aan zeeWeer vandaag16°11°
Hotel Coral
7,8

395 reviews over Hotel Coral in het Nederlands

Een goed hotel met fantastische service

Johan Sturkenboom,
25-5-2018

Gidsinformatie onvolledig. Mijn vrouw kan slecht lopen (alleen met rollator).

1) De gids geeft aan dat er liften zijn; echter om bij het restaurant en het zwembad te komen moest toch een trap worden gelopen van bijna 20 treden, wat voor mijn vrouw ondoenlijk is. Gelukkig mochten wij gebruik maken van de lift voor de staf; wel moesten wij ons melden als wij er gebruik van wilden maken.

2} Wij hadden een kamer zeezicht op de eerste verdieping gevraagd en gekregen. De foto in de gids suggereert dat het zwembad direct aan zee ligt. Er loop echter nog een drukke weg voor het hotel met o.a een bushalte. Gelukkig hebben we een andere kamer gekregen

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige vakantie

Wietske,
13-5-2018

Een mooi verzorgd hotel. De hotelkamer was groot genoeg. Voor de volwassenen was er 3 avonden in de week entertainment.

Lekker op het dak zonnen en zwemmen.

Eten goed verzorgd, voldoende keus.

Wij hebben deze reis gemaakt als onze honeymoon. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Wij gaan zeker nog een keer!

Rosan,
30-1-2018

- te koud zwembadwater

- zonnebedden waren vrij snel bezet

+ eten zeer variabel (wel wat aan de lauwe kant)

+ super bediening

+ klant vriendelijk

+ super personeel

+ mocht er iets niet in orde zijn, regelen ze het meteen!

+ super service!

+ leuke stad

+ jetski’s in de buurt!

+ mooi strand

Gereisd met partner in augustus 2017

schoon fijn hotel

Sharona,
24-1-2018

Ik kom al in dit hotel sinds ik me kan herrineren, en altijd met mijn ouders teruggekomen. Na een paar jaar niet op vakantie te zijn geweest i.v.m met mijn vliegangst, heb ik het toch doorgezet zodat ik voor het eerst met mijn vriend samen op vakantie kon. Elke keer voelde het als thuis komen en zelfs na al die jaren herkende het personeel me nog als het kleine meisje wat elk jaar weer kwam. De stad zit op nog geen 5 minuten loopafstand, en de zee voor het hotel is prachtig.Het zwembad is alleen wel zout water, het eten kan iets beter maar in het stadje heb je ook diverse restaurants waar je met 2 personen vaak niet meer als 20 euro betaald incl. drinken! Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Britt en Madeleine,
22-12-2017

Ontzettend goed hotel. Bizar mooi uitzicht en goed eten. Vanaf 16:00 uur kon je á la carte heerlijke gerechten bestellen op het terras bij het zwembad. 's Avonds veel gezelligheid in de lounge. Met name willen wij het hardwerkende personeel bedanken, zij zijn toppers! Lieve mensen met een hart van goud. (Mariana, Elisabetha en Kostas in het bijzonder!) Voor jongeren wel weinig uitgaansgelegenheid in Agios Nikolaos zelf. Mooi stadje maar beperkt qua bezienswaardigheden en activiteiten.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch,vriendelijk en heel erg schoon.

Corry Filippo,
27-10-2017

Ik zou niet weten wat ik niet goed vond maar heel veel was erg goed.De vriendelijkheid van het personeel en ik heb nog maar weinig zo’n schoon hotel meegemaakt.Zelfs op de dag van vertrek kon ik de kamer tot 1800 uur aanhouden en kreeg daarvoor nog schone handdoeken.Ook s’avonds aan de bar iedereen heel belangstellend hoe je dag was geweest.Ik ga beslist terug.

Gereisd alleenreizend in september 2017

super hotel

sil,
23-10-2017

zeer goed eten de hele dag door kon je eten en drinken van cocktails tot irisch koffie noemt maar op

1 min puntje kan s avonds niet buiten zitten loop afstand centrum heel vriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2017

D Scheepers,
14-10-2017

Goed hotel en erg vriendelijk personeel. De kamers zijn altijd netjes

Gereisd met partner in oktober 2016

Knus en leuk

Peter en Wil,
4-10-2017

In een iets goedkopere prijsklasse is dit de krent uit de Griekse yoghurt.

De Bond van Nederlandse huisvrouwen is trots op de schoonmaak, het eten heeft geen ellenlange bakken, zodat er geen file ontstaat, maar is wel warm en goed van smaak. Heb ik anders meegemaakt in een aantal meer **** . Uitzicht in een kamer met zeezicht was voor ons ouwetjes nog steeds romantisch.

Vanuit Hotel naar Agios Nikolaos heerlijk wandelen over een heuse boulevard en daar gezellige terrasjes voor Pa en winkeltjes voor Ma.

Alleen strand is een kiezelstenen strand en gezien we geen fakir ambities hebben, daar niet geweest.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, zodat we 's-morgens al wakker werden met Kalimera.

Voor een tussendoor vakantie de perfecte lokatie

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldige ontspannen vakantie

Helma,
14-9-2017

Onze tweede keer op Kreta. Na Rethymon nu naar Agios Nikolaos. Hotel Coral ligt aan de zee met een zwembad op het dak. Zo was het net of dat je op een cruiseschip lag te zonnen. Er waren ronde patrijsraampjes in de deur, zodat het nog meer op een cruiseschip leek. Ik kijk of ik er een foto bij kan doen. In de omgeving waren er genoeg terrasjes, winkeltjes. Zelfs iedere dag een nederlandse krant bij de supermarkt. Het is een onderdeel van Hotel Hermes wat er naast ligt. Heerlijk vers eten en super vriendelijk personeel. Als je geluk had zat je te ontbijten bij het raam met uitzicht op de zee. De kamers met zeezicht waren super. Het hotel ligt vlakbij het levendige centrum van Agios Nikolaos. Ongeveer 10 minuten lopen. Overdag was het gezellig druk in de twee grote winkelstraten en s avonds flaneren langs de vele restaurantjes en terrasjes. Nergens, maar dan ook nergens werd je lastig gevallen of kreeg je te horen: kopen, kopen nee jij niet kopen. Ontspannen vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Wij, mijn man, onze dochter en ik waren hier eind juli.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.