Hotel Coral

Hotel aan zeeWeer vandaag26°19°
Hotel Coral

46 tips over Hotel Coral

Johanna1, 27-9-2015
Zeer slechte ervaring: autoverhuurbedrijf Economy. Verzekering "all in, zonder eigen risico. Auto ineveren: bleek er een piepklein krasje aan de achterbumper, waar wij overigens niks van wisten. Discussie ter plaatse. Wij moesten 60 euro betalen. Dit geweigerd en op gemaakte afspraak gewezen en onze verbazing over krasje geuit. 3 weken na de vakantie 60 euro afgeschreven via onze credit card!!! Geheel onterecht! Economy gebeld en het antwoord was: "barst maar" of woorden van gelijke strekking.
Iris, 18-7-2015
Als je in Coral verblijft, ga dan vooral in Agios Nikolaos op verkenningstocht naar leuke restaurantjes en blijf niet hangen in het hotel. Ook is het zandstrand, aan de linkerkant van het hotel, een echte aanrader.
Isaura Vanoppen, 24-6-2015
Na enkele dagen werd ik het eten tijdens het buffet een beetje beu. Niet omdat het niet lekker was maar na een week werd het voor mij wat te eentonig. Wij hadden een all in formule waarmee we ook aan het zwembad een snack konden eten. Dit deden we dan ook soms 's middags i.p.v. het buffet. De snacks aan het zwembad waren bijvoorbeeld een pizza, clubsandwich (AANRADER), een slaatje enzovoort... dit was altijd heel lekker dus zeker aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Coral voor je op een rij gezet:

M.v.d.Veeken, 29-10-2014
Boek zeezicht zodat je geen kamer aan de zijkant krijgt toegewezen.
Goja Kroon, 3-10-2014
Kamer met zeezicht is een pré. Je kunt heel veel excursies maken. Maar wel boeken bij een lokale agentschap. Veel en veel goedkoper.
M.v.d.Veeken, 28-9-2014

Boek zeezicht!

Het is aan te raden iets te huren waarmee je de omgeving kunt verkennen.

nelrin, 28-9-2014

Als je het eten zat ben of eens lekker ergens wil drinken ga naar Obelix om te eten,erg goed en redelijke prijzen. naar het zandstrand lopen aan je linker hand.

Of voor de beste milkshake naar toedeledoki,rechts van het hotel vriendelijke mensen en goede wifi. ook heerlijke koffie en voor een biertje natuurlijk.

Probeer een kamer met zee zicht te boeken.

Michelle Raa, 24-9-2014

Naast het Hotel is een klein eethuisje: Toedeledokie, met heeeerlijke baguettes en smoothies!!

Restaurant Amalthea, (rechtsaf vanuit het hotel en langs het water blijven lopen) is geweldig! Heel goed eten, zeer redelijke prijzen, zeer aan te bevelen!

Wilma, 2-9-2014

Kamer met zeezicht

Ammoudi strand

Bennieeee, 28-8-2014
Ga snorkelen bij het strand voor het hotel. Er liggen 2 auto's onderwater, vlakbij de boeien waar geen stenen meer zijn. Is ook veel vis zelfs als je maar een meter of 2 de zee in gaat.

We hebben een aantal aanbieders voor Coral voor je op een rij gezet: