Hotel Coral ***

Review geschreven door Elisabeth

het was oké

Elisabeth
30-7-2018

beginnend met de min punten om af te sluiten met de plus punten:

de kamer is simpel, hier en daar wat gebruikssporen te zien.

ons balkon uitkijkend op een bouwval en helaas te klein om aan het tafeltje te zitten dat daarop geplaatst is.

het zwembad waar zout water is zit was ook een tegenvaller!

het eten was wel oke, helaas weinig variatie, ik eet toch liever Grieks dan elke dag spaghetti zoals het aanbod was. 1 dag hebben we gyros gegeten en verder was het niet bijzonder, beter niet all inclusief en lekker uiteten in Griekenland!

het strand tegenover het hotel heeft kiezelstenen en de bedjes daar zijn tegen betaling.

personeel heeft niet veel plezier in het werk en er kan geen lach vanaf, we voelde ons niet zo welkom.

Verder wel genoten, locatie en het stadje is erg gezellig. meer dan een week hoef je er niet te zijn.

airco op de kamer werkte uitstekend en was ook erg fijn.