Degelijk hotel met een heerlijk zwembad

Review geschreven door Jesper

Degelijk hotel met een heerlijk zwembad

Jesper
23-7-2018

We kwamen 's nachts aan en toen stond er eten klaar in de kamer. Fijn personeel. Het eten bij het zwembad was goed, de buffetjes waren wisselend van kwaliteit maar hadden altijd hele goede desserts. Enige nadeel is dat er aan het eind van de middag en na diner niks te eten meer te bestellen is. Er waren wel lekkere cocktails. De kamers waren schoon en werden dagelijks van schone handdoeken voorzien. Het is alleen jammer dat het hotel heel erg gehorig is. Je hoort letterlijk wat er in de kamer naast je gebeurt. Daarnaast bestond het bed uit twee losse bedden die erg snel verschoven en ook weer veel geluid gaf.

De ligging was wel erg mooi. Het is een van de weinige hotels met een strandje voor de deur waar je prachtig kan snorkelen. Het stadje was ook erg mooi en je kan er lekker eten (aanrader Evanna bij het meer).