Hotel Coral ***

Review geschreven door Sharona

schoon fijn hotel

Sharona
24-1-2018

Ik kom al in dit hotel sinds ik me kan herrineren, en altijd met mijn ouders teruggekomen. Na een paar jaar niet op vakantie te zijn geweest i.v.m met mijn vliegangst, heb ik het toch doorgezet zodat ik voor het eerst met mijn vriend samen op vakantie kon. Elke keer voelde het als thuis komen en zelfs na al die jaren herkende het personeel me nog als het kleine meisje wat elk jaar weer kwam. De stad zit op nog geen 5 minuten loopafstand, en de zee voor het hotel is prachtig.Het zwembad is alleen wel zout water, het eten kan iets beter maar in het stadje heb je ook diverse restaurants waar je met 2 personen vaak niet meer als 20 euro betaald incl. drinken! Zeker een aanrader.