4,2

12 reviews over Hotel Village Panorama in het Nederlands

Geen aanrader

Paris
3-11-2018

Voor alles moet je betalen ook al heb je all inclusief-formule genomen. Fles water, alcoholische dranken, Internet, pingpong, pool,... Eten is ondermaats = groot keuken, alles gekookt in water, weinig gekruid, dus zonder smaak. Tot 2u in de nacht luide muziek van de bar, ook al is ze leeg. Er zijn maar 3 mensen aanwezig. Ligging: ver van het strand, boven op de berg. Een auto huren is noodzakelijk. Ook omdat hier niks te beleven valt. Zwembad niet verwarmd.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel oké. Kamers verschrikkelijk!

N Smits
22-10-2018

Weekje hier geweest, de kamer was verschrikkelijk. Hier zou niemand mogen verblijven... Ergens achterin weggestopt kregen we een kamer; de badkamer vol schimmel, vies douchgordijn, matras compleet kapot en met het balkon keken we tegen een muur aan. Gelijk naar de receptie gegaan en daar konden we voor €140,- een luxure kamer krijgen, maar aangezien deze vakantie voor ons 'een extratje' was hebben we dat niet gedaan. Wel een andere kamer gekregen die qua ligging iets beter was, maar qua kamer nog steeds het zelfde, schimmel & kapot matras. Het eten was matig, keuze uit 2 soorten vlees, 1 soort vis, patat en wat groentes en pizza. Je zit all-in, maar alles kost extra geld... Wifi, Airco, mee doen met de Bingo, Drinken na 22.30, Sinaasappelsap, Cocktails (de inbegrepen Cocktails zijn niet te drinken)

Agia Pelagia is rustig. Strand klein, maar gezellig en lekker eten aan het strand. In de omgeving is weinig te beleven.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Perfecte vakantiebestemming

Nathan & Gerda
17-9-2016
  • Kwaliteit van de kamer; in een woord SUPER!
  • Eten is deels standaard; deels wisselend van samenstelling en prima van smaak
  • Vriendelijkheid personeel
  • Veel zwembaden
  • Genoeg ligbedden
  • Direct busverbinding naar Heraklion vanaf het hotel

Zoals vermeld in de reisgids; dit complex is absoluut niet geschikt voor mensen slecht ter been.

Afstand naar strandje is naar beneden nog wel te doen maar terug.... Daarnaast loop je gewoon over een redelijk druk bereden route. Oppassen dus!

Gereisd Met partner in september 2016

Niet meer

Helen van Leeuwen
6-7-2016

Eten wat warm moest zijn was koud en wat koud moest zijn was te warm. Bij het zwembad zat een klein barretje, opzich niks mis mee, alleen er liep een barkeeper rond, zodra die wist dat we uit Nederland kwamen werd hij erg onvriendelijk. Erg jammer, rest van het persoon was top. Kamer die op de site van touroperator stond met foto's kwam niet overeen met wat wij kregen. Alles was erg oud, douche kapot, schimmel in gordijnen

Gereisd Met partner in juli 2016

heel goed

Petra&Petra
16-6-2016

wij waren aangenaam verrast van het gerenoveerde hotel, heel mooie propere kamer, lekker uitgebreid buffet, prachtig uitzicht over de baaien, wandeling naar het strand valt heel goed mee, gezellig mooie baai met leuke restaurantjes en beach bars! hebben superfijne vakantie daar gehad, wij gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2016

ik zou zo terugwillen!

sadem
24-5-2016

prachtig uitzicht! gerenoveerd, modern, proper, hotel, leuk zwembad (muziek soms nogal luid, maar als je vraagt stiller te zetten is dit geen probleem), leuke animatie (aquagym, darts, disco, enz..... ) lekker eten ( geen hele grote buffetten, maar zeker keuze genoeg, en alles wat er is is lekker) , mooie panoramische terrassen, zeer vriendelijk personeel, 10 minuutjes te voet naar strand (of gratis shuttle in hotel), hotelbus naar Heraklion (7 € pp H/T), charmante strandjes in leuke baaitjes, vissersdorpje. mooie grote familiekamer met prachtig uitzicht, in badkamer zou douche iets moderner mogen zijn. aangenaam en ideaal als tussendoorreisje om even te kunnen relaxen en van de zon te kunnen genieten aan een klein prijsje. hier krijg je echt veeeel waar voor je geld!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

nooit meer

julia tossings
4-9-2015

het eten was goed ,uitzicht was geweldig maar de recepie is niet over te spreken,op foto s laten ze je mooie dingen zien die je niet krijgt

Gereisd Met partner in juni 2015

Middelmatig hotel

family
20-8-2015

Het is een middelmatig hotel met veel Polen, Russen en Fransen. Wij hebben de eerste twee dagen gezeten in een kamer waarbij de airco het niet deed en de stroom om de 15 minuten uitviel. Dag drie een nieuwe airco gekregen, maar de beloofde refund aan het einde van de vakantie niet gekregen, echt schandalig! Ligging is op een berg, mooi uitzicht maar de tocht naar het dorpje Agia Pelagia is best ver. Wil je wat van de omgeving zien dan is een auto een must. Het strand van Agia Pelagia is super druk en klein waardoor je en benauwd gevoel krijgt. In de omgeving zijn rustigere stranden te vinden. Het hotel zelf doet wat smoezelig aan. Er zijn twee zwembaden die redelijk verouderd zijn. Het all inclusive arrangement houdt in dat je drie maal daags een buffet hebt. Na 22.30 moet je betalen voor drankjes. Tussen de hoofdmaaltijden worden er weinig tot geen snacks o.i.d. geserveerd. Het kan beter volpension genoemd worden. Voor de prijs van dit hotel kan je betere hotels vinden!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015
2006

noodgedwongen door overboeking in dit hotel terecht gekomen

Fam .de R
13-8-2006

noodgedwongen door overboeking in dit hotel terecht gekomen. Als je het niet erg vind om op 3 planken te slapen en je eigen tafeltje het s'morgens eerst schoon te maken om te mogen eten, onder de muggen (extreem veel)te zitten, een km lopen berg af om naar de zee te komen enz.enz. moet je dit hotel zeker boeken .wij indergeval vonden het na 2 dagen al meeeeer als genoeg... en dit is nog bescheiden en geen uitgebreide omschrijving..

Gereisd Familie in augustus 2006

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 20 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Village Panorama in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Village Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.