Géén boekingskosten

GriekenlandKretaAgia Pelagia

6.5VoldoendeScore uit 26 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

27 Reviews over Village Panorama

• 7Quincy06-09-2019

Prima verblijf

Ons verblijf was prima, ik herken me niet in de zeer slechte reviews die hier worden gegeven. Wij hadden een nette kamer (gerenoveerd) en waren daar erg tevreden over. Het eten stelt niet veel voor, echter zat er voor mij altijd wat lekkers tussen.

Het hotel is vrij afgelegen, met een gratis shuttlebus kun je naar het dichtstbijzijnde plaatsje Agia Pelagia, waar tevens een van de twee zandstranden te vinden is. Het andere strand is enkel te lopen, tenzij je een auto heb gehuurd.

De all-inclusive formule is inderdaad niet zoals bv in Turkije. Voor sommige extraatjes moet je inderdaad bijbetalen mocht je die willen.

Overlast hebben wij niet gehad, maar wij zaten ook wat verder van de bar af. Minpunt vond ik de frisdranken, de cola was nog prima te drinken, andere dranken vonden zowel ik als mn vriendin chemisch smaken.

Tevens lopen er best wel wat (zwerf)katten rond, moet je natuurlijk ook maar willen.

• 5Paris03-11-2018

Geen aanrader

Voor alles moet je betalen ook al heb je all inclusief-formule genomen. Fles water, alcoholische dranken, Internet, pingpong, pool,... Eten is ondermaats = groot keuken, alles gekookt in water, weinig gekruid, dus zonder smaak. Tot 2u in de nacht luide muziek van de bar, ook al is ze leeg. Er zijn maar 3 mensen aanwezig. Ligging: ver van het strand, boven op de berg. Een auto huren is noodzakelijk. Ook omdat hier niks te beleven valt. Zwembad niet verwarmd.

• 3N Smits22-10-2018

Hotel oké. Kamers verschrikkelijk!

Weekje hier geweest, de kamer was verschrikkelijk. Hier zou niemand mogen verblijven... Ergens achterin weggestopt kregen we een kamer; de badkamer vol schimmel, vies douchgordijn, matras compleet kapot en met het balkon keken we tegen een muur aan. Gelijk naar de receptie gegaan en daar konden we voor €140,- een luxure kamer krijgen, maar aangezien deze vakantie voor ons 'een extratje' was hebben we dat niet gedaan. Wel een andere kamer gekregen die qua ligging iets beter was, maar qua kamer nog steeds het zelfde, schimmel & kapot matras. Het eten was matig, keuze uit 2 soorten vlees, 1 soort vis, patat en wat groentes en pizza. Je zit all-in, maar alles kost extra geld... Wifi, Airco, mee doen met de Bingo, Drinken na 22.30, Sinaasappelsap, Cocktails (de inbegrepen Cocktails zijn niet te drinken)

Agia Pelagia is rustig. Strand klein, maar gezellig en lekker eten aan het strand. In de omgeving is weinig te beleven.

• 4DELORME15-10-2018

A REVOIR- SEJOUR MEDIOCRE

Emplacement : en haute d'une colline, être bon marcheur surtout pour le retour du village, les navettes de l'hôtel ne sont que 4 fois par jour et le bus local ne respecte pas les horaires Des CHATS dans tout l'hôtel, défécation de chat au restaurant et devant les portes de chambre, BONJOUR l'HYGIENE!!!! Si vous êtes allergiques au chat n'y aller pas !!!! Les repas tous les jours la même chose, très gras aucun plat local, même pas une moussaka durant toute la semaine, frites, riz, pâtes.... et on recommence le lendemain, boissons et cocktails bourrées de colorants.... Le lunch à emporter un sandwich, une pomme et ça tous les jours le même sandwich et le même fruit..... il ne faut pas partir tous les jours Sinon aller acheter des courses à Liddl c'est le seul endroit où vous trouverez du vrai pain français et du vrai jambon ou fromage français.. et pique niquez c'est ce que nous avons fait dans un petit coin sympa. c'était notre meilleur repas !!!! Excursion : du vol organisé tout simplement car arrivé sur place il faut payer en sus les entrées dans les lieux de visite et tout ceci en cash car en crête il n'aime pas la carte bleue!!!! A retenir de positif : la chambre très belle, spacieuse, avec un beau balcon terrasse et une vue superbe sur les piscines et la mer, le personnel de l'hôtel dans l'ensemble était plutôt sympa

• 9Kees09-07-2017

Prachtig

Een heerlijk net hotel.

Vriendelijk personeel. Prima prijs kwaliteit Verhouding

• 4fanfan06-06-2017

lamentable...

nous avons donc pris un voyage en tout compris , tres bonne pub sur la doc de l agence de voyage , avec tres belle salle de bain, chambre..tout devais étre parfait !!! mais... a notre arrivé a l hotel a 0h30, le chargé d acceuil nous explique que notre chambre est bas de gamme ! est que si on veut mieux , il faut donner de l argent en espece ! 100 e ! et que la wifi c est 20 e , la clim 20e, .etc... apres notre refus , il nous donne la clef !! et la c est la super surprise ... chambre avec des fisures , lit avec des draps trop petit ,dechiré,impossibe a bordé ! c est vous dire !, pas d alése ,matelat taché... montant de porte eclaté, reparé avec des clous, ; salle de bain d etudiant , douche avec rideau plastic bleu , innondation apres chaque douche...le delire, meme en camping javais mieux ! carrelage etat plus que douteux, sale , etat toilette ...beurk... reclammation des serviette de toilette ,tout les jour , meme pas une petite bouteille d eau dans la chambre ,obligé d acheter de l eau ! tellement de chose a dire , tant c etais desagreable ! une honte.. j ai des photos de tout ça , car je vais porté plainte. alors bien sur les chambres vendue dans le guide sont dans l hotel, on les a vue, mais il faut vous preparé a sortir la monnaie..chose qui n est pas expliqué dans la pub de l hotel !!!! en ce qui concerne l emplacement , c est beau , voire tres beau la restauration est moyenne le personnel au service des bars est tres sympa ,heuresement .. la plage a proximité , super AUCUNE ANNIMATION !!!! jour comme nuit ,méme pas de soiree dansante ! rien ...les soirees sont longues, dans une chambre pourris ..avec une télé pas top..

• 9Nathan & Gerda17-09-2016

Perfecte vakantiebestemming

• Kwaliteit van de kamer; in een woord SUPER!
    • Eten is deels standaard; deels wisselend van samenstelling en prima van smaak
    • Vriendelijkheid personeel
    • Veel zwembaden
    • Genoeg ligbedden
    • Direct busverbinding naar Heraklion vanaf het hotel

Zoals vermeld in de reisgids; dit complex is absoluut niet geschikt voor mensen slecht ter been.

Afstand naar strandje is naar beneden nog wel te doen maar terug.... Daarnaast loop je gewoon over een redelijk druk bereden route. Oppassen dus!

• 4Helen van Leeuwen06-07-2016

Niet meer

Eten wat warm moest zijn was koud en wat koud moest zijn was te warm. Bij het zwembad zat een klein barretje, opzich niks mis mee, alleen er liep een barkeeper rond, zodra die wist dat we uit Nederland kwamen werd hij erg onvriendelijk. Erg jammer, rest van het persoon was top. Kamer die op de site van touroperator stond met foto's kwam niet overeen met wat wij kregen. Alles was erg oud, douche kapot, schimmel in gordijnen

• 9Petra&Petra16-06-2016

heel goed

wij waren aangenaam verrast van het gerenoveerde hotel, heel mooie propere kamer, lekker uitgebreid buffet, prachtig uitzicht over de baaien, wandeling naar het strand valt heel goed mee, gezellig mooie baai met leuke restaurantjes en beach bars! hebben superfijne vakantie daar gehad, wij gaan zeker terug!

• 9sadem24-05-2016

ik zou zo terugwillen!

prachtig uitzicht! gerenoveerd, modern, proper, hotel, leuk zwembad (muziek soms nogal luid, maar als je vraagt stiller te zetten is dit geen probleem), leuke animatie (aquagym, darts, disco, enz..... ) lekker eten ( geen hele grote buffetten, maar zeker keuze genoeg, en alles wat er is is lekker) , mooie panoramische terrassen, zeer vriendelijk personeel, 10 minuutjes te voet naar strand (of gratis shuttle in hotel), hotelbus naar Heraklion (7 € pp H/T), charmante strandjes in leuke baaitjes, vissersdorpje. mooie grote familiekamer met prachtig uitzicht, in badkamer zou douche iets moderner mogen zijn. aangenaam en ideaal als tussendoorreisje om even te kunnen relaxen en van de zon te kunnen genieten aan een klein prijsje. hier krijg je echt veeeel waar voor je geld!

Hotel Village Panorama info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)