Appartement Sirena

103 reviews over Appartement Sirena in het Nederlands

Nooit meer

Anoniem
31-8-2016

WiFi is zeer slecht. Kamers werden niet/slecht schoongemaakt. Lakens werden opgevouwen alsof het verschoond was. Als klapper op de vuurpijl is het personeel (schoonmaker) niet te vertrouwen, want bij afwezigheid is mijn rayban zonnebril uit mijn nachtkastje gestolen.

Omgeving is prachtig, maar de volgende keer een ander appartement voor ons.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Fantastisch complex op een super locatie

Fam.Vervoort
1-6-2016

Na jaren niet te zijn geweest werden we door de hartelijke familie zeer warm onthaald. Wij kregen een zojuist gerenoveerde studio toegewezen, die ons ontzettend goed is bevallen, om de dag werd er goed schoongemaakt en voorzien van schoon beddengoed en handdoeken. Als het hele complex is gerenoveerd zal de waardering zeker een paar sterren bij moeten krijgen, mede ook door de fantastische ligging... het strand, supermarkten, restaurants, winkeltjes, pinautomaten alles binnen enkele minuten loopafstand. Dit was zeker niet onze laatste keer dat we hebben genoten van Sirena app. in het prachtige en vriendelijke Agia Pelagia.

Prima te doen!

Kim Speelman
11-1-2016

Eigenaresse en medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk. Voor de appartementen zit een bar waar je verschillende drankjes en snacks kan bestellen. De andere restaurants en barren zijn gezellig en je wordt nergens 'naar binnen gepraat'. De sfeer is erg relaxed en vriendelijk. De stranden rondom agia pelagia zijn met de voet (lygeria beach) en met bijv. een scooter, quad of auto te bereiken. Deze laatste zijn op veel verschillende plekken voor een lage prijs te huur. Een scooter huren kost per dag €20,- en een quad €30,- (excl. benzine). Ook is er de mogelijkheid om een boot te huren of om verschillende watersporter te beoefenen (snorkelen, duiken, jetski etc.).

Het enige nadeel is dat je best ver van de 'bekendere toeristentrekkers' af zit. Zo kost het ongeveer 40 min om in Heraklion te komen (bussen gaan wel vaker dan er in eerdere recensies wordt vermeld) en al snel 1,5 uur om in Chersonissos te komen.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Heerlijk.

Martin en kitty
1-11-2015

We hadden een studio met een heerlijk terras beganegrond een mooie tuin en heel vriendelijk personeel de studio werd elke dag schoongemaakt alles was er wat je nodig had. Bij ons was het niet vies op tijd handoeken en beddegoed en o ja we hadden een heerlijk bed. Ook het zwembad werdt goed onderhouden goed water want daar lette ik zeker op.. Jaren lang in een zwembad les gegeven dus je kijkt er anders tegen aan Onze vacantie was perfect voor die prijs en ik was er nog wel met een rollator dus we hadden niets te zeuren.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vies ellende !!

Derksen
11-8-2015

Bij aankomst eerst 30 min moeten wachten voordat er iemand bij de receptie kwam we kregen de sleutel in de hand gedrukt en moesten zelf maar uitzoeken waar onze kamer was. Naar die eindelijk gevonden te hebben bij binnenkomst van de kamer waren we geschokt haren van de vorige bewoners op de vloer de vloer die vies/vet was de kraan die heletijd lekte vieze handdoek en lakens. Als je er wat van zij dat het vies was niet goed schoongemaakt dan werden ze boos en moest je maar geld geven voor betere schoonmaak/schone handdoeken/lakens. Voor ons dit nooit meer

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

***? Niet schoon/ gedateerd. Ag.Pelagia sfeervol!

W.WAL
20-8-2013

Appartement niet schoon. Vettige keukenkastjes + koelkast., en stofwolken en haren van eerdere bewoners. Eerst zelf aan de slag dus. De schoonmaak was verder zeer minimaal. Geopende ramen en deuren kon je niet vastzetten waardoor deze steeds klapperden bij wind. Tevens leidde plaatsing van overkappingen op diverse balkons tot lawaaioverlast. Redelijk balkon en alles was op loopafstand te bereiken. Complex is gedateerd (niet te zien ad buitenkant) en de toegekende 3 sterren: waarschijnlijk door het zwembad en de ligging. Het zwembad is m.n. in het weekend een pluspunt want dan is het smalle strand erg druk. Andere strandjes zijn niet allemaal even makkelijk te belopen ivm hoogte. Agia Pelagia is een sfeervol, gezellig plaatsje in een kleine baai met veel restaurantjes aan zee. Door de ligging wel geïsoleerd. Bus vertrekt 1x pd naar Heraklion en al plm.14.30 terug. Taxi-rit €35,00 enkeltje deze periode.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

gedateerd appartement en niet schoon

Coby Blaauw
11-8-2013

Wij werden bij aankomst geplaatst in een appartement van Yoanna appts. i.p.v. Sirena. Dit was een appartement met bedden op een vide, te bereiken via een open trap met een lage leuning. Levensgevaarlijk. Door bemiddeling hostess werden we in een naast gelegen nieuw en modern appartement van Marel ondergebracht Na 4 dagen kwamen we in een Sirena app. Dit appartement was gedateerd en niet schoon. Moesten eerst zelf keukenkastjes en koelkast ontvetten en de haren van de vorige bewoners opvegen. Gedurende de twee weken werd er met de Franse slag schoongemaakt door de eigenaressen en ging men vrolijk bezig met het plaatsen van overkappingen op de verschillende balkons, wat veel herrie met zich meebracht. Fijn dat er een zwembad was, vooral in het weekend was het strand overvol.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Agia Pelagia was prachtig maar Sirena nooit meer!

RuudPenris
20-11-2011

Het appartement was een drama toendertijd (2004). Matrassen op de bedden waren zo dun als bierviltjes. De douche was vol met schimmel. Samenvattend een hele vieze, oude, gore kamer.

Agia Pelagia zelf.... Geweldig. We hebben een auto gehuurd en erg veel gezien in de omgeving. Knossos en Lasithi zijn een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig! Gastvrij, prima locatie

christel van reekum
12-8-2011

Prima accommodatie, wat je nodig hebt is er, centrale ligging, zeer gastvrije eigenaressen, centraal gelegen en toch erg rustig. Prijs-kwaliteit ook in orde, prijsstelling in plaatsje zelf truowens ook prima te doen. Ik ga er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

Loes van Deurse
17-9-2010

heerlijk vertoeven ruim appartement heerlijk balkon en tuin een strand om niet te vergeten en hele fijne restaurants en barretjes vooral restaurant Mythos die verdient een tien volgend jaar gaan we zeker terug naar Sirena

Gereisd Met vrienden in september 2010

Appartement info

• De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sirena in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sirena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.