Appartement Sirena

GriekenlandKretaAgia Pelagia

6.3VoldoendeScore uit 93 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Appartement info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

106 Reviews over Sirena

• 6Jo10-08-2020

Simpele appartementen direct aan zee!!!

Wij verbleven in een niet gerenoveerd appartement. Heel basic, verouderd. Douches die lekken, badkamers die onderlopen bij douchen. Derde bed was een grieks bed oftewel beton met daarop twee dunne matrasjes. Koelkast uit het jaar nul. Kookplaten waar je niet op kan koken. Verschillend servies. Maar hé, het heeft de pret niet mogen drukken. Want het ligt heerlijk in het midden van Agia Pelagie tussen de restaurants aan het strand. Eigenaars zijn heel gastvrij. Oja en de airco en Wifi werken super!!

• 3Anoniem31-08-2016

Nooit meer

WiFi is zeer slecht. Kamers werden niet/slecht schoongemaakt. Lakens werden opgevouwen alsof het verschoond was. Als klapper op de vuurpijl is het personeel (schoonmaker) niet te vertrouwen, want bij afwezigheid is mijn rayban zonnebril uit mijn nachtkastje gestolen.

Omgeving is prachtig, maar de volgende keer een ander appartement voor ons.

• 10Fam.Vervoort01-06-2016

Fantastisch complex op een super locatie

Na jaren niet te zijn geweest werden we door de hartelijke familie zeer warm onthaald. Wij kregen een zojuist gerenoveerde studio toegewezen, die ons ontzettend goed is bevallen, om de dag werd er goed schoongemaakt en voorzien van schoon beddengoed en handdoeken. Als het hele complex is gerenoveerd zal de waardering zeker een paar sterren bij moeten krijgen, mede ook door de fantastische ligging... het strand, supermarkten, restaurants, winkeltjes, pinautomaten alles binnen enkele minuten loopafstand. Dit was zeker niet onze laatste keer dat we hebben genoten van Sirena app. in het prachtige en vriendelijke Agia Pelagia.

• 7Kim Speelman11-01-2016

Prima te doen!

Eigenaresse en medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk. Voor de appartementen zit een bar waar je verschillende drankjes en snacks kan bestellen. De andere restaurants en barren zijn gezellig en je wordt nergens 'naar binnen gepraat'. De sfeer is erg relaxed en vriendelijk. De stranden rondom agia pelagia zijn met de voet (lygeria beach) en met bijv. een scooter, quad of auto te bereiken. Deze laatste zijn op veel verschillende plekken voor een lage prijs te huur. Een scooter huren kost per dag €20,- en een quad €30,- (excl. benzine). Ook is er de mogelijkheid om een boot te huren of om verschillende watersporter te beoefenen (snorkelen, duiken, jetski etc.).

Het enige nadeel is dat je best ver van de 'bekendere toeristentrekkers' af zit. Zo kost het ongeveer 40 min om in Heraklion te komen (bussen gaan wel vaker dan er in eerdere recensies wordt vermeld) en al snel 1,5 uur om in Chersonissos te komen.

• 10Martin en kitty01-11-2015

Heerlijk.

We hadden een studio met een heerlijk terras beganegrond een mooie tuin en heel vriendelijk personeel de studio werd elke dag schoongemaakt alles was er wat je nodig had. Bij ons was het niet vies op tijd handoeken en beddegoed en o ja we hadden een heerlijk bed. Ook het zwembad werdt goed onderhouden goed water want daar lette ik zeker op.. Jaren lang in een zwembad les gegeven dus je kijkt er anders tegen aan Onze vacantie was perfect voor die prijs en ik was er nog wel met een rollator dus we hadden niets te zeuren.

• 1Derksen11-08-2015

Vies ellende !!

Bij aankomst eerst 30 min moeten wachten voordat er iemand bij de receptie kwam we kregen de sleutel in de hand gedrukt en moesten zelf maar uitzoeken waar onze kamer was. Naar die eindelijk gevonden te hebben bij binnenkomst van de kamer waren we geschokt haren van de vorige bewoners op de vloer de vloer die vies/vet was de kraan die heletijd lekte vieze handdoek en lakens. Als je er wat van zij dat het vies was niet goed schoongemaakt dan werden ze boos en moest je maar geld geven voor betere schoonmaak/schone handdoeken/lakens. Voor ons dit nooit meer

• 6W.WAL20-08-2013

***? Niet schoon/ gedateerd. Ag.Pelagia sfeervol!

Appartement niet schoon. Vettige keukenkastjes + koelkast., en stofwolken en haren van eerdere bewoners. Eerst zelf aan de slag dus. De schoonmaak was verder zeer minimaal. Geopende ramen en deuren kon je niet vastzetten waardoor deze steeds klapperden bij wind. Tevens leidde plaatsing van overkappingen op diverse balkons tot lawaaioverlast. Redelijk balkon en alles was op loopafstand te bereiken. Complex is gedateerd (niet te zien ad buitenkant) en de toegekende 3 sterren: waarschijnlijk door het zwembad en de ligging. Het zwembad is m.n. in het weekend een pluspunt want dan is het smalle strand erg druk. Andere strandjes zijn niet allemaal even makkelijk te belopen ivm hoogte. Agia Pelagia is een sfeervol, gezellig plaatsje in een kleine baai met veel restaurantjes aan zee. Door de ligging wel geïsoleerd. Bus vertrekt 1x pd naar Heraklion en al plm.14.30 terug. Taxi-rit €35,00 enkeltje deze periode.

• 6Coby Blaauw11-08-2013

gedateerd appartement en niet schoon

Wij werden bij aankomst geplaatst in een appartement van Yoanna appts. i.p.v. Sirena. Dit was een appartement met bedden op een vide, te bereiken via een open trap met een lage leuning. Levensgevaarlijk. Door bemiddeling hostess werden we in een naast gelegen nieuw en modern appartement van Marel ondergebracht Na 4 dagen kwamen we in een Sirena app. Dit appartement was gedateerd en niet schoon. Moesten eerst zelf keukenkastjes en koelkast ontvetten en de haren van de vorige bewoners opvegen. Gedurende de twee weken werd er met de Franse slag schoongemaakt door de eigenaressen en ging men vrolijk bezig met het plaatsen van overkappingen op de verschillende balkons, wat veel herrie met zich meebracht. Fijn dat er een zwembad was, vooral in het weekend was het strand overvol.

• 1Florian79Ffm27-10-2012

Dieses "Hotel" muss nun wirklich nicht sein

Die schönen Zimmerbilder im Internet entsprechen in keinster Weise der Realität und das Hotel hat auch keine direkte Strandlage. Sauberkeit war so gut wie nicht vorhanden; das Badezimmer war total versifft, bei der tgl. "Reinigung" wurde nur 2 min durchgewischt und (kein Witz!) die Mülltüten durch die Supermarkttüten der Gäste ersetzt. Dass wir nach der ersten, schlaflosen Nacht ein anderes Zimmer haben wollten, hatte uns die Besitzerin wohl bis zum letzten Tag nicht verzeihen wollen - und lästerte hinter unserem Rücken unterschlug uns bis zuletzt wichtige Reiseinformationen. Die Bettwäsche im zweiten Zimmer wurde nach den letzten Gästen nicht gewechselt und die Federkernmatratzen waren wie im ersten Zimmer komplett durchgelegen. Safe (1,50 EUR / Tag zusätzlich) und Klimaanlage (5 EUR / Tag zusätzlich) waren entgegen unseren Erwartungen nicht inklusive. An diesem wunderschönen Ort gibt es - auch zu günstigerem Preis - deutlich bessere Unterkünfte.

• 4RuudPenris20-11-2011

Agia Pelagia was prachtig maar Sirena nooit meer!

Het appartement was een drama toendertijd (2004). Matrassen op de bedden waren zo dun als bierviltjes. De douche was vol met schimmel. Samenvattend een hele vieze, oude, gore kamer.

Agia Pelagia zelf.... Geweldig. We hebben een auto gehuurd en erg veel gezien in de omgeving. Knossos en Lasithi zijn een echte aanrader.

Appartement Sirena info

Facilities

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Beach