Hotel Sea Side Resort & Spa

Hotel Sea Side Resort & Spa

9.7Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Agia Pelagia

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Side Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie

194 reviews over Hotel Sea Side Resort & Spa

• 9Desmit08-08-2020

Echt zee zicht bovenop een hoge rots met hotel

Afgelegen maar vlot naar Heraklion en andere delen eiland met huurauto bereikbaar. Geen plaats voor kinderen onder 16 jaar. Tenzij je steeds buiten het hotel bent. Mooie adult bad met bar maar cocktails zijn met lokale alcohol gemaakt. Kamers piekfijn in orde, eten dik in orde!! Katarina staat haar mannetje in bovenzwembad tijdens water volley Muziek en movie vragen zijn echt super in elkaar gestoken !! Strand en zee is mooi maar klein en niet bij het hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8laura30-06-2019

lekker eten, verzorgd en proper

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10grave21-06-2019

erg fijn hotel met vriendelijk

alles was goed. erg gastvrij ontvangen

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Dineke06-05-2019

Super weekje!

Heerlijk om een week te verblijven op dit mooie resort Sea Side. We hebben ervan genoten. Niets maar dan ook niets op aan te merken😀

Gereisd met partner in april 2019

• 8Marleen05-05-2019

Prachtig hotel met adembenemende uitzichten.

Prachtig hotel met mooie kamers maar het is met open badkamer dus weinig privacy , wel altijd met zeezicht. Lekker eten met een uitgebreide keuze aan lokale en internationale gerechten. Ook het chinees restaurant is de moeite. Er zijn weinig mogelijkheden om binnen te zitten bij slecht weer maar de mogelijkheden om buiten iets te nuttigen zijn prachtig. Het is er tochtig wegens de ligging op een cliff maar dit is zalig als het warm zou zijn.De adultsbar met Poppie is prachtig gelegen. De bediening is zeer vriendelijk en ze zijn erg behulpzaam.Het enige wat ons tegenviel was de eerlijkheid van de operation manager.Er was een probleem met een storend geluid in de kamer en eigenlijk op de hele gang. Er bleek een onderdeel stuk te zijn van het hydraulisch systeem voor het zwembad boven ons. Hierdoor was er een zeer irritant fluitend geluid in onze kamer.Tevens doen ze erg moeilijk als je de kamer langer wil houden op de vertrekdag.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Elly05-06-2018

Super rustig hotel met geweldige service !

Een gastvrij hotel. Fraai gelegen tegen een berg. Super vriendelijk personeel. Mooie kamers met fijne bedden. Het restaurant is een feest. Elke avond was hete `uit eten ´!! Volop keuze en thema´s. Heerlijke wijnen. Adult zwembad met zonneterras. Extra bar waar heerlijke cocktails en drankjes te verkrijgen zijn. En altijd met een glimlach ! Nu voor de 2e keer geweest Zeker voor herhaling vastbaar !

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Monica23-10-2017

Goed geweest!

Goed; kamer (juniorsuite), bedden, diner, lunch, drank, uitzicht bij hoofdzwembad en bij het zwembad voor volwassenenen , snacks, vriendelijkheid en dienstbaarheid personeel, mogelijkheid tot douchen en omkleden op de dag van vertrek, auto en scooterverhuur mogelijk. Minder; luide muziek aan het hoofdzwembad, etenslucht aan het hoofdzwembad, ligt te afgelegen om vertier op te zoeken, strand is overvol weinig uitnodigend.

Guest Relation Sea Side Resort & Spa, General Manager, 30-10-2017

Dear momath,

Thank you for sharing your Sea Side Resort & Spa experience with fellow Zoover readers. The entire team wants to thank you for your kind words and your appreciation for our hard work. It has been indeed our full pleasure and honour of being your host during your stay here on Sea Side Resort & Spa. However, be sure that we are continually working to resolve all minor problems in our establishment to assure you the best stay as possible. Once again, thank you, and we hope we can welcome you back in the near future.

Sunny regards, Guest Relation Sea Side Resort & Spa

• 9Marleen Lanckman/François Kindermans27-09-2017

Het is en blijft een fantastisch hotel!

Voor de vijfde maal dit hotel geboekt en na twee jaar waren er heel wat veranderingen/verbeteringen aangebracht. Het deed ons plezier ongeveer hetzelfde personeel (locals) terug te zien. We voelden ons hier direct thuis na een heel warme ontvangst aan de receptie en ook door het management. Het voelt aan alsof je familie bent. We komen hier zeker terug, het is zo de gewoonte geworden om elke twee jaar naar hier te komen. Dit hotel is zeker een aanrader!!! Het uitzicht is fantastisch en ondanks de ligging/uitgestrektheid heb je niet de indruk van in een druk bezet hotel te verblijven. Je kan hier heerlijk relaxen en wil je Kreta verkennen dan heb je de mogelijkheid om in het hotel een wagen te huren. De service is uitstekend.

• 9Elly26-09-2017

Super !

Alleen dat het ver van "vertier" ligt zoals bars en winkels. Maar daarom heerlijk rustig

• 8M. Schipma16-08-2017

Super mooi hotel

Ontzettend mooie ligging met mooi uitzicht, nette kamers en vriendelijk personeel. Klein minpuntje graag een iets ruimer eetgelegenheid voor het aantal personen.

Guest Relation Sea Side Resort & Spa, General Manager, 02-09-2017

Dear guest, Thank you for taking the time to review our hotel on Zoover and for your friendly open words you shared with the online community.

The way you detailed our quiet, convenient location couldn't have been said any better, and echoes so closely one of the top reasons our guests come back time and time again.

Please rest assured that your praises are passed on to all those who contributed to making your stay a more comfortable one.

We will pass along your kind regards to the entire staff, they will appreciate so much.

Once again, we wish to thank you for your review and we are looking forward to welcoming you again next year.

with kind regards from Heraklion,

with best regards, Guest Relation Sea Side Resort & Spa