Aparthotel Scala

Meer aparthotel info

20 reviews over Aparthotel Scala

• 9LG27-04-2012

Prima appartementen!

Ben hier al meerdere malen geweest en in verschillende appartementen. Schoonmaak is prima en er wordt dagelijks gepoetst. Keuken is niet hetzelfde als in NL, maar dat in Griekenland eenmaal zo. Alles is gespitst op uit eten gaan. Vriendelijk personeel. We hebben dit jaar weer geboekt! Aanrader.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Wouter10-10-2008

Schoon, netjes en rustig

Prima gelegen hotel, op minuutjes van het strand en de restaurants. Het hotel is makkelijk te vinden, parkeerplaatsen zat voor de (huur)auto. Rustig en schoon hotel, rustige buurt (los van wat hondengejank). De kamer is prima uitgerust met voldoende bestek en pannen, 2 elektrische plaatjes en een koelkast. Bedden zijn naar Nederlandse maatstaven oncomfortabel, verder prima schoon e.d. Onze kamer (101) is niet één van de topkamers, geen zeezicht en aan de weg. Helaas zat de rest vol.

Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Bert en Thea23-09-2007

Mooi schone appartementen. Gezien de vorige reactie moet je geluk hebben qua ligging. Wij hadden app.202 met zee uitzicht. Prima lokatie. Keukenfaciliteiten zeer onvoldoende voor een appartement. Hier hadden voor een "appartement" zeker niet op gerekend. Prima schoonmaak en gastvrijheid. Aanrader voor mensen die overdag op strand vertoeven en s'avonds (altijd) uit gaan eten. Alternatief is om een auto te huren en naar de grotere plaatsen te gaan. Desondanks, als....we naar deze plaats teruggaan boeken we zeker opnieuw bij Scala. We hebben mensen gesproken die hier al jaren terugkomen!!

Gereisd met partner in september 2007

• 8annette zondag21-09-2007

kamer 103 een hel om te zitten uitzicht waardeloos, maar gelukkig heeft zich dat hersteld na de klacht die wij ingediend hebben. Na 4 dagen ergenis kregen we een van de mooiste appartementen helemaal boven. het zwembad stelt helemaal niets voor.

Gereisd met partner in september 2007

• 7B05-07-2007

Goede service, gastvrij.

Kamers zijn redelijk schoon maar niet spik en span. Worden elke dag oppervlakkig schoongemaakt.

Geen faciliteiten voor kinderen anders dan een klein zwembad aan de straat. Stopcontacten niet afgeschermd voor kinderen. Faciliteiten voor kinderen zijn niet nodig vanwege ligging nabij strand. Na 23:00 alleen toegankelijk via trappen, lastig met kinderwagen.

Is zeker geen vier sterren accomodatie, een goede 3 sterren.

Gereisd met familie in juni 2007

• 9Betty17-06-2007

Heerlijk rustig en kleinschalig. Reuze handig dat er iemand is die Nederlands spreekt (je zult maar met een ingewikkeld probleem zitten en men begrijpt je niet!) En ik ben ook nog nergens een appartment tegen gekomen waar je een parasol voor balkon of terras had en een paar wasknijpers voor het droogrekje. Als ik nog eens terug ga naar Aghia Pelaghia dan ga ik zeker naar Scala terug.

Gereisd in juni 2007

• 7ellen02-09-2006

We zijn net terug en hebben 2 heerlijke weken gehad met prachtig weer. Appartementen zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. De belgische receptioniste is vriendelijk maar vindt zichzelf wel heel belangrijk. Het dorp is leuk maar na 2 weken heb je het wel gezien een auto huren is een echte aanrader. Je zit vrij centraal op Kreta en kunt vanuit Agia Pelachia echt overal heen. De mensen in Agia Pelachia zijn echt supervriendelijk en je kunt er heerlijk eten. Voor de jeugd is het wel wat saai er is 1 internetcafe waar het wel gezellig is maar meer is er niet te beleven. Bovendien is het strand zeeeeeeeeeeeeer smal.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 7van esveld10-04-2006

nette apartementen die dagelijks schoon worden gemaakt. vriendelijke receptioniste die ook een goed ontbijt regelt erg leuke baai met veel winkeltjes en restaurantjes. probeer er eens wat uit de meeste zijn prima.als je gebruik van de bus maakt kun je overal komen alleen buiten het seisoen stopt hij niet in het dorp en moet je naar de hoofd weg wat een behoorlijke wandeling naar boven is.dus als je veel wilt zien zonder te lopen moet je een auto huren.het is een heerlijke rustige baai wij hadden vanuit het apartement een fantastisch uitzicht op alles.kortom een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd in april 2006

• 6john, riet, tom en sandra27-08-2005

Dit is voor zonaanbidders die rust zoeken en goed willen eten, keus genoeg, >20 restaurants.Onze top6:1.Kri Kri,Goede kok bediening2.Mythos,goed,chef spreekt goed nederlands,3.Socrates, krijg je zelfs visbestek bij prima visgerecht, 4.Acropolis,gewoon goed zelfs metaxa na 5.LeGourmet,goed verzorgd, 6.Votsaloz,aan einde van baai. slecht=Alkion,niet doen,ranzig schapevlees en ongeinteresseerde ober die steeds met kind bezig is. Ruim appartement met in ons geval(109) super uitzicht op baai/strand/dorpje. Inventaris erg karig,4 glazen,eigenlijk alles 4 stuks,geen inventarislijst zegt al voldoende. Schoonmaak was matig, alleen wc papier en afval werd opgeruimd. Laatste week geen nieuwe handdoeken en beddegoed!! Dweilen? niet 1x in 2 weken.Er is ook maar een poetsvrouw dat het echt niet alleen redt!Om zelf te vegen is er niets.Weinig vertier,zeker voor kinderen,alleen zeer klein zwembad.

Gereisd in augustus 2005

• Het schoonmaken van de kamers is niet echt top. Kamer 103 is niet de beste kamer om tenemen, deze zit precies onder de receptie dus om 07.00 rechtop in bed als de dame met hakjes aan het werk is. Ook de baas zelf gaat erg laat slapen en mag graag tot erg laat op zijn balkon zitten zijn stem is erg luid Vaak weinig ruimte in het zwembad 1 hij is erg klein 2 de kinderen van de baas zitten er altijd in. Verder werkt er een Belg bij de receptie die zich zelf heel wat vindt. Verder moet je zeer creatief zijn want in het dorp zijn slechts 2 souveniers winkels,geen bal tedoen dus.In de avond zeker voor kinderen tussen de 12 en 18 jaar is er echt niks.Het strand is van een goede kwaliteit grind stevige schoenen aan ook het zeewater inlopen gaat niet erg fijn de eeste 20 meter een behoorlijk aantal rotsen. nee de periode 12-8-05 t-m 26-8-05 was voor ons tranen weer terug naar Groningen

Gereisd in augustus 2005

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Wasserette