Appartement Perla

GriekenlandKretaAgia Pelagia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Perla voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 8 reviews

0Tonen op kaart

8 Reviews over Perla

• 3Joseph01-11-2019

Nooit meer!

Het appartement is oud , vies en t ruikt er erg muf.

• 8Els05-07-2019

Mooi gelegen appartementen met aardige mensen

Goed geoutilleerde appartementen op mooie locatie. Aardige, behulpzame mensen. Maar vaak niemand bij de receptie. Bar is misschien een groot woord voor een koelkast met blikjes en verder bijna nooit iemand in de bediening. Geen restaurant of snacks. Daardoor ook zwembad weinig sfeervol, maar schoon en van redelijk formaat . Ons balkonnetje was wat klein. Badkamer prima. Geen waterballet door goede afscheiding doucheruimte. Auto wel nodig ivm zeer matig OV. Klein dorpje met leuke restaurantjes/ bars direct aan het strand.

• 7van Alphen16-09-2018

heel goed, ligging niet te rustig en niet te druk,

Hadden ruim appartement, netjes en goed schoon. Ligging is goed tov centrum en strand.

• 7Ilona Duin09-05-2018

Prima verblijf in Perla, Kreta is prachtig!

Agia Pelagia is niet zo'n groot plaatsje, maar wij hadden de hele vakantie (10 dagen) een huurauto. Zo zijn we een heel eind gekomen, onze tweede keer op kreta, maar ik vond Koutouloufari leuker. We zijn met de auto naar palmenstrand Preveli en hippie dorpje Matala geweest. Natuurlijk naar de lassithi hoogvlakte en nog heel veel rondgereden om de mooie natuur te bekijken. Ook hebben wij de samarikloof gelopen, we zijn geen geoefende wandelaars, maar het was prachtig en goed te doen, echt een aanrader. Het appartement was prima, tegenover het appartement een prima supermarktje. Bedden zijn uiteraard harder dan thuis, zwembad hadden wij ongeveer privé. Al met al een prima verblijf in Perla appartementen, super aardig personeel, als er iets mis is, regelen ze het voor je.

• 8Sandy Wessel31-07-2016

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Zijn hier met een groep van 10 mensen geweest. Appartementen zijn, naar Griekse begrippen, goed. Bedden vond ik zeer goed, verschonen en schone handdoeken is een paar x per week. Als je iets tekort komt wordt het gelijk geregeld voor je. Vriendelijk personeel. Supermarkt aan de overkant. Minpuntje is de steile weg naar het dorpje beneden, maar ik heb hem ook overleefd!! Voor de beste gyros hoef je niet eens naar beneden, want schuin tegenover het appartement zit "street food". Ze zijn nog maar een paar maanden open maar zo lekker gegeten daar. Vriendelijke jongens en niet duur.

• 7Marian11-06-2013

Redelijk appartement voor redelijke prijs.

Algemene indruk goed.Uitzicht op bergen en huizen.Ligt aan doorgaande weg.Op dit moment bouwactiviteiten tegenover het gebouw.In de omgeving veel onafgebouwde huizen.Weg naar strand/dorp(500m) is kaal en ongezellig en hellend(vooral de laatste 60 meter erg steil).Supermarkt schuin t.o. het appartement.Verkoopt alles wat je nodig hebt.Personeel behulpzaam.Baas nors.Ontbijt mogelijk.Staat van appartement redelijk.Keukengerei te weinig.Koffiezetapparaat,toaster,oventje, elektrische kookplaat(ALLE plaatjes worden WARM!). Geen douchegordijn,dus waterballet ! 2x bedlinnen verwisseld en 2x "schoongemaakt" in 1 week.Genoeg handdoeken.Mooi schoon zwembad+ligstoelen.

• 8Marcel20-09-2010

Goed appartement om een tijdje tot rust te komen

Appartement ligt ongeveer 500 meter van het strand. Vanaf het appartement licht aflopend met een stijl stukje van ca. 60 meter. T.o. het app. supermarkt en autoverhuur. Welke iets duurder zijn dan die beneden in het dorp. App. zijn goed verzorgd, ruimt en schoon. Airco tegen bijbetaling. Er zijn bijna geen gasten die hier langer dan een aantal dagen verblijven. Wij waren hier twee weken om tot rust te komen. Meeste gasten zijn op rondreis of Grieken die Heraklion voor een paar dagen ontvluchten.

Een aanrader om lekker tot rust te komen. Ook het dorp is niet al te groot. Langs het strand zitten div. restaurants, waarvan de verschillen niet erg groot zijn. Strand bestaat uit zand en op andere stukken uit "kleine" kiezels. In deze plaats komen overwegend Nederlanders, Fransen, Duitsers, Grieken en Russen. Waarbij de russen die hier komen erg rustige familliemensen zijn. In tegenstelling tot andere plaatsen op de wereld waar we ze eerder tegen zijn gekomen.

• 8Fam. Jansen13-05-2009

Zéér geslaagde vakantie gehad

Begin mei zijn we weekje naar Perla in Agia Pelagia geweest. Ik kan alleen maar zeggen: we hebben GENOTEN. Een heerlijk complex, zeer gastvrije ontvangst , heel erg vriendelijk personeel, alles is tot in de puntjes verzorgd en alles is even schoon. Heerlijk!! Wij hebben een auto gehuurd bij plaatselijke berhuurder in het dorp (nederlandse eigenaar) voor 149,- voor 7 dagen incl. alle verzekeringen etc., en zodoende makkelijk bezienswaardigheden in omgeving kunnen bekijken. de andere autoverhuur bedrijven vond ik onbetrouwbaar met hun mooie praatjes!!! Perla App en Agia Pelagia is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Appartement Perla info

Veilig betalen met