Appartement Pennystella

Laatste review

Mooi appartement

Monique,
10-6-2018

De eiegenaars Nicolas en Angela zijn gastvrij en behulpzaam. Appartement wórdt elke dag schoon gemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Min puntje als je slecht ter been bent of met kleine kinderen bent is het een ramp om naar het strand te lopen. Je moet namelijk op een snelweg naar beneden ( steil, gevaarlijk) en weer naar boven, een auto is aan te raden.

Kenmerken

7 reviews over Appartement Pennystella in het Nederlands

Mooi appartement

Monique,
10-6-2018

Super zeker voor herhaling vatbaar

Bol,
19-8-2017

Heerlijk appartement, op erg mooie locatie met erg vriendelijke , gastvrije eigenaren. Niets is teveel voor Nicolas en Angela. Leuk familiecomplex, schoon, prima zwembad. En heerlijk eten. Echt een plek om tot rust te komen.

Aardige mensen heerlijk eten goeie Tzatziki

Anoniem stel op vakantie,
7-8-2017

Naar het strand is wel een stukje lopen je kan kiezen tussen 2 paden.

Het appartement uit rechtdoor over een steile weg naar beneden en rechts aanhouden.

Of het appartement uit en dan links langs de weg blijven lopen.

Je komt dan vanzelf op het strand daar zij ook veel eet gelegenheden.

Als je slecht ter been ben is dit niks voor u.

Appartement prima te doen aardige mensen.

Schoonmaken doe ze op ze n Grieks en als je in bad bent geweest loopt het water omhoog in de badkamer.

Maar verder prima te doen.

Prima

DE
26-9-2016

Goed en eenvoudig appartement.

Heerlijk ontbijt iedere ochtend weer met liefde klaar gemaakt! Fantastische bbq! Prachtig uitzicht.

Gastvrijheid op en top!

Agia Pelagia is een klein plaatsje, met vriendelijke mensen en leuke restaurantjes met eten voor een prima prijs.

unieke plek

mireilledekker
21-9-2014

het is ontspannen en genieten van het uitzicht en het zwembad , eenvoudig ingericht appartement wordt regelmatig schoongemaakt , goeie matrassen, gastvrije eigenaars en welkom ontvangst. Op het gezellige terras gegeten ( je kunt ontbijt, eenvoudige lunch en avondeten bestellen). Soms regelt Nikos de eigenaar een overheerlijke BBQ. De wandelingen naar de stranden en boulevards zijn te doen als je energiek en goed ter been bent ( steile gedeeltes!). Scooter of auto huren is aan te raden. Er is een bushalte voor de deur met stops naar Heraklion.

Wij hebben iig een fantastisch verblijf gehad !!

Geweldig

Peters
18-8-2014

Eigenaren (Nicolas en Angela) zeer, zeer gastvrij en vriendelijk.

Appartementencomplex kleinschalig, rustig, schoon en schitterend gelegen tegen een berg dus met adembenemend uitzicht over Agia Pellagia. Twee leuke stranden,meerdere restaurantjes en supermarktjes op loopafstand ( let op de terugweg gaat redelijk bergop). De eigengestookte raki en wijn van Nicolas zijn heerlijk (jammas) en de door Angela met verse ingrediënten gekookte maaltijden zijn heerlijk. Je eet voor 20-25 euro met 2 man met alles erop en eraan. Geweldige vakantie gehad

Super gastvrije eigenaars

H. de Geijter
8-6-2014

Wat een fantastisch onthaal van deze lieve mensen (Nikos en Angela) kregen wij op een prachtig plekje. Een knus appartement (klein familiebedrijf) met een heel erg mooi uitzicht op de baai op loopafstand van het strand.

Er is een restaurant om te ontbijten en eten, alles mag niets moet.

En wat kan Angela koken ! Top, alles huisgemaakt !

De indeling van ons 4 pers. appartement kon beter maar je leeft hier buiten, dus niet zo erg. De gastvrijheid en de kookkunsten maakte alles goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Pennystella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pennystella in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pennystella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.