Hotel Peninsula

• Sauna

91 reviews over Hotel Peninsula

• 2019
    6Chantal Kyndt02-08-2019

De fransen nemen het over

Zeer mooie ligging, fantastische panorama's.Kamers heel basic, maar echt heeeeel basic, niets gedecoreerd. Kamers ver van hoofdgebouw, elke keer klimmen bergop naar kamer. Niet voor mindervaliden geschikt. All in is niet correct, bijbetalen 2€ voor vers fruitsap aan ontbijt, handdoeken zwembad verversen bijbetalen 2€ per keer. Aanbod coctails en drankjes all in formule heel beperkt, alles is aangelengde siroop. Geen tonic te verkrijgen. Bar sluit om 23u haasten om nog iets te drinken. Alle animatie in het Frans, maar animators zeer leuk en sympathiek. Eten soms lauw maar wel veel variatie. Zou niet teruggaan omwille van het bergklimmen en de sobere kamers.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    9Fam Baten01-12-2018

Gezellig hotel met vriendelijke personeel

Het is een prachtig hotel gelegen aan zee. Niet geschikt voor rolstoel. Daarnaast is dr Franse animatie behoorlijk aanwezig. Vanaf 10:30 uur beginnen ze aan het zwembad bij het restaurant. Wanneer je dit niet leuk vind is er nog een ander zwembad of Kun je tegen betaling aan het strand liggen. Wanneer je een kamer boekt is het geen aanrader de goedkoopste te nemen. Dit, omdat je dan een hele kleine kamer krijgt met een kleine badkamer waar je net je kont kan keren. Eten was prima en personeel is zeer vriendelijk!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Henri10-09-2018

Wederom een fijne vakantie gehad.

Voor een 3e keer op rij dit hotel . Het eerste minpunt vond ik deze keer de stapelbedden , in de geboekte familiekamer, waar wij als volwassenen op mochten slapen. Dit vond ik niet passen bij de toch wel steeds hoger wordende prijs van dit hotel en eigenlijk niet kunnen. We hebben de volgende dag een andere kamer gekregen, maar omdat wij maar 8 dagen geboekt hadden, is er al wat vakantiepret ingeleverd. Verder wel een prima tijd gehad, erg aardig personeel en prima schoonmaak. Zou graag volgend jaar weer willen boeken, maar als de stijging van prijzen zo doorgaat, zal het een alternatief worden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Mark16-08-2018

Geweldig!

Zeer mooi resort! Perfecte ligging met een geweldig uitzicht! Eten prima (zeer veel keuze), kamers in orde alsmede de hygiëne. In de buurt mooie strandjes waar je voor een paar euro per dag een strandbed kunt huren. Winkeltjes en restaurants dichtbij. Animatie alleen in het Frans. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit resort geen aanrader ivm de vele trappen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Ilse30-07-2018

Prima.

Goed: fantastische locatie en complex, mooie kamer, goed werkende airco,heerlijk eten en heel uitgebreid met life cooking, vriendelijk personeel.mooie baaien en goed bereikbaar (wel heel veel trappen en steile helingen)

Niet goed: Animatie slecht en alleen franstalig. In de bars zijn ook cocktails te koop en daar wordt veel werk van gemaakt en zien er veel mooier uit als de cocktails die bij all inclusive horen. Cappuchino en frappe alleen te koop, bij ontbijt verse jus d’orange te koop voor €2 en niet all inclusive dat vind ik niet oke, het is all inclusive of niet.

Omgeving: Auto huren net buiten hotel is veel goedkoper (Jeep cabrio €280 voor een week) Naar centrum lopen ongeveer 15 minuten Als je slecht ter been bent of met rolstoel is dit geen goede omgeving en resort voor jou!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Fam de Bie12-07-2018

Nooit meer!!

Voor ons nooit meer! Ik was 27 weken zwanger en daarom hadden ze een andere kamer in petto voor ons. Daar aan gekomen hard bed en tien x verder lopen als het hoofdgebouw ging nergens over. Toch een nacht moet slapen doordat personeel al naar huis was. Volgende dag na veel drama andere kamer gekregen met een beter bed en betere ligging. Buffet valt erg tegen weinig keus! Animatie is op de fransen dus alles in het frans en ook tijdens de middag als je lekker bij het zwembad ligt erg storend. Ligging kwa uitzicht prachtig maar je kan geen kant op. Snacht ook muziek en blaffende honden te horen echt niet normaal! Voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Marja28-06-2018

Wij komen terug!

Goed: Hotel en kamers zijn mooi. Goed matras. Prachtig uitzicht. Erg schoon. Lekkere buffetten met genoeg keus. Fijn kiezelstrandje (waterschoentjes mee). Taverna Vasili bij het strandje: aardige mensen werken hier, goedkope maaltijden, lekkere cocktails. Goede WiFi op de kamer door een versterker. €10,- per week.

Als je je niet stoort aan de vele Franse toeristen en de Frans georiënteerde animatie een prima hotel.

Minder: Je moet goed ter been zijn. Er zijn vele trappen. Wat ze noemen ‘het uitslapers-ontbijt: Na het normale uitgebreide ontbijt op een andere locatie (bij de poolbar) staan alleen maar koekjes, cake, koffie en thee.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 5Fam. Visser-Molly17-06-2018

Nooit meer..!

Een mooi hotel en verzorgd eten 3 x per dag...tot en met.. maaaar.. slechte ligging want je kunt er niet makkelijk weg om te wandelen het is steil en hoog en afgelegen resort.. 3 nachten vd 7 wakker gelegen van hotel aan de overkant met schreeuwen toeteren feesten tot 4u in de nacht en andere avonden een blaffende hond..! Dan de animatie .... zeeer aan wezig en opdringerige muziek en gegil door de microfoon en weer alles in het frans..! We hebben auto gehuurd en zijn op stap geweest en was gewoon een verademing even geen Fransen maar gewoon Grieks...!!De laatste 2 dagen busladingen vol bejaarden toeristen die frans spraken en bij het buffet geen keuze maakten dus tergend langzaam gingen schuifelen en ook alle aandacht kregen.. bij aankomst en vertrek..! Kortom een heerlijke kamer met zeezicht en een mooi schoon hotel maar voor ons nooit meer..:((

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9Niek15-10-2017

Gastvrijheid op en top!

Na de tegenstrijdige reviews toch geboekt en wat is het ons goed bevallen. Kamers ruim en schoon. Personeel heel erg vriendelijk. Hotel is idd Frans georiënteerd maar als je niks om animatie geeft is dat geen probleem. Met Engels kom je overal.

Eten is kwalitatief goed, over smaak valt niet te twisten. Ontbijt zou idd iets uitgebreider kunnen maar dat maakt de lunch met verse bbq producten meer dan goed.

Het is dat we een hotel nooit 2 keer bezoeken anders zouden we zeker terug komen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Michel01-10-2017

Prima Hotel

Prima Hotel voor een weekje zon. Jammer dat het een beetje afgelegen ligt. Eten zou een paar graadjes warmer mogen, maar was voor de rest prima. Elke dag een ruim assortiment.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Peninsula info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Peninsula voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk