Hotel Peninsula

• Sauna
Meer hotelinfo

91 reviews over Hotel Peninsula

• 4Piet Peinter23-08-2019

Zwakke All-in, matig eten, nogal afgelegen

Zwakke All-in, matig eten, nogal afgelegen, voor alles bijbetalen. Dranken zijn van lage kwaliteit, cocktails al helemaal niet te doen, tenzij je 9€ betaald,dan krijg je een ECHTE cocktail. Kiezel en- stenen strand, dus geen zandstrand, hun eigen strand heeft een betonnen vloer en is dadelijk 2 m diep, dus niet voor kinderen of matige zwemmers geschikt. Parasols en ligstoelen : 9€ extra betalen. Na 23.00 krijg je geen drankjes meer en moet je de volle pot betalen.(9€ voor een cocktail). Sinaasappelsap : 2€ betalen. Water : niet gekoeld. Eten is gevarieerd maar weinig vlees, en het smaakt allemaal wat hetzelfde, na 4 dagen ben je het moe. De animatie is enkel in het Frans voorzien en van een erg laag niveau. Na 19.00 mag je niet meer in het zwembad. Erg veel trappen en niveauverschillen, niet voor oudere mensen of kinderen geschikt. Slechte touroperator begeleiding : hebben ginds alles zelf kunnen uitzoeken !

• 6Chantal Kyndt02-08-2019

De fransen nemen het over

Zeer mooie ligging, fantastische panorama's.Kamers heel basic, maar echt heeeeel basic, niets gedecoreerd. Kamers ver van hoofdgebouw, elke keer klimmen bergop naar kamer. Niet voor mindervaliden geschikt. All in is niet correct, bijbetalen 2€ voor vers fruitsap aan ontbijt, handdoeken zwembad verversen bijbetalen 2€ per keer. Aanbod coctails en drankjes all in formule heel beperkt, alles is aangelengde siroop. Geen tonic te verkrijgen. Bar sluit om 23u haasten om nog iets te drinken. Alle animatie in het Frans, maar animators zeer leuk en sympathiek. Eten soms lauw maar wel veel variatie. Zou niet teruggaan omwille van het bergklimmen en de sobere kamers.

Met vrienden

• 8Henri Snoeijink29-07-2019

Superhotel!!

4e verblijf in Peninsula, en wederom heerlijk!! Als ik voorgaande reacties lees, denk ik dan ook "hoe dan? ". Eten was erg uitgebreid ( en veel) en word zichtbaar veel zorg aan besteed. Enige minpunt aan t hotel is het gebrek aan verstaanbare animatie, hooguit Franstalig, omdat 90% van bezoekers uit Frankrijk komt en Heliades dit alles organiseert en bijvoorbeeld de touroperator niets doet in het hotel. Savonds kan het dus een saaie zit worden op het erg mooie grote terras, waar aan Franse animatie niet te ontkomen is. Desondanks een zeer fijn hotel, supervriendelijk en eerlijk personeel. Schone kamers , iedere dag weer. En een uitzicht ( zeezicht geboekt) wat écht niet te evenaren is, zonopkomst voor je balkon. We gaan hier nog vaak naar toe!!

• 4Elly02-07-2019

Nooit meer ! locatie mooi. Hotel geen 4 sterren !

Als je naar een prachtig gelegen hotel wilt moet je erheen gaan, maar neem het volgende dan ook voor lief. Na een zeer lange inchecktijd te laat voor het restaurant voor lunch. Er waren snacks werd gezegd: chocolade- en gewone cake en koekjes. Snacks ?? Na diverse nee kwam er eindelijk een medewerkster die na mijn vraag om aub 4 salades het klaarmaakte. Vrienden kregen na een dag een andere kamer met het slechtste uitzicht dat je kunt bedenken: geen uitzicht, ja op het balkon van de andere hoek direct aan hun balkon. 1x 2 flesjes water in je kamer. Zelf maar bijvullen uit een amfoor. Koud water: extra betalen. Op de kamer een waterkoker met toebehoren. Alleen je kunt de stekker niet in de stopcontact steken. Toiletten bij restaurant kunnen niet op slot. Vlees in restaurant lauw. Bier in dikke plastic bekers. Tekort aan wijnglazen. Te weinig ruimte hier om alles kwijt te kunnen. Keiharde muziek. Gillende animatie bij zwembad enz.

Met vrienden

• 2018
    9Fam Baten01-12-2018

Gezellig hotel met vriendelijke personeel

Het is een prachtig hotel gelegen aan zee. Niet geschikt voor rolstoel. Daarnaast is dr Franse animatie behoorlijk aanwezig. Vanaf 10:30 uur beginnen ze aan het zwembad bij het restaurant. Wanneer je dit niet leuk vind is er nog een ander zwembad of Kun je tegen betaling aan het strand liggen. Wanneer je een kamer boekt is het geen aanrader de goedkoopste te nemen. Dit, omdat je dan een hele kleine kamer krijgt met een kleine badkamer waar je net je kont kan keren. Eten was prima en personeel is zeer vriendelijk!

• 8Henri10-09-2018

Wederom een fijne vakantie gehad.

Voor een 3e keer op rij dit hotel . Het eerste minpunt vond ik deze keer de stapelbedden , in de geboekte familiekamer, waar wij als volwassenen op mochten slapen. Dit vond ik niet passen bij de toch wel steeds hoger wordende prijs van dit hotel en eigenlijk niet kunnen. We hebben de volgende dag een andere kamer gekregen, maar omdat wij maar 8 dagen geboekt hadden, is er al wat vakantiepret ingeleverd. Verder wel een prima tijd gehad, erg aardig personeel en prima schoonmaak. Zou graag volgend jaar weer willen boeken, maar als de stijging van prijzen zo doorgaat, zal het een alternatief worden.

• 8Mark16-08-2018

Geweldig!

Zeer mooi resort! Perfecte ligging met een geweldig uitzicht! Eten prima (zeer veel keuze), kamers in orde alsmede de hygiëne. In de buurt mooie strandjes waar je voor een paar euro per dag een strandbed kunt huren. Winkeltjes en restaurants dichtbij. Animatie alleen in het Frans. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit resort geen aanrader ivm de vele trappen.

• 7Ilse30-07-2018

Prima.

Goed: fantastische locatie en complex, mooie kamer, goed werkende airco,heerlijk eten en heel uitgebreid met life cooking, vriendelijk personeel.mooie baaien en goed bereikbaar (wel heel veel trappen en steile helingen)

Niet goed: Animatie slecht en alleen franstalig. In de bars zijn ook cocktails te koop en daar wordt veel werk van gemaakt en zien er veel mooier uit als de cocktails die bij all inclusive horen. Cappuchino en frappe alleen te koop, bij ontbijt verse jus d’orange te koop voor €2 en niet all inclusive dat vind ik niet oke, het is all inclusive of niet.

Omgeving: Auto huren net buiten hotel is veel goedkoper (Jeep cabrio €280 voor een week) Naar centrum lopen ongeveer 15 minuten Als je slecht ter been bent of met rolstoel is dit geen goede omgeving en resort voor jou!

• 6Fam de Bie12-07-2018

Nooit meer!!

Voor ons nooit meer! Ik was 27 weken zwanger en daarom hadden ze een andere kamer in petto voor ons. Daar aan gekomen hard bed en tien x verder lopen als het hoofdgebouw ging nergens over. Toch een nacht moet slapen doordat personeel al naar huis was. Volgende dag na veel drama andere kamer gekregen met een beter bed en betere ligging. Buffet valt erg tegen weinig keus! Animatie is op de fransen dus alles in het frans en ook tijdens de middag als je lekker bij het zwembad ligt erg storend. Ligging kwa uitzicht prachtig maar je kan geen kant op. Snacht ook muziek en blaffende honden te horen echt niet normaal! Voor ons geen tweede keer meer.

• 8Marja28-06-2018

Wij komen terug!

Goed: Hotel en kamers zijn mooi. Goed matras. Prachtig uitzicht. Erg schoon. Lekkere buffetten met genoeg keus. Fijn kiezelstrandje (waterschoentjes mee). Taverna Vasili bij het strandje: aardige mensen werken hier, goedkope maaltijden, lekkere cocktails. Goede WiFi op de kamer door een versterker. €10,- per week.

Als je je niet stoort aan de vele Franse toeristen en de Frans georiënteerde animatie een prima hotel.

Minder: Je moet goed ter been zijn. Er zijn vele trappen. Wat ze noemen ‘het uitslapers-ontbijt: Na het normale uitgebreide ontbijt op een andere locatie (bij de poolbar) staan alleen maar koekjes, cake, koffie en thee.

6 tips over Hotel Peninsula

• a.hardeman, 26-08-2014

Neem snorkelspullen mee de zee is nl. erg mooi. Alleen vervelend dat je hier niets te eten kan krijgen en de stoelen moet betalen.

• Robbie, 26-08-2014

Aqua Plus het zwembadpark hadden wij via Sunweb geboekt en dat was top. Het zwembadpark was ontzettend leuk voor jong en oud, een echte aanrader, je word voor het hotel opgehaald en ook weer afgezet.

• dorgelo, 23-10-2014

Net voor het hotel is een autoverhuur Bleek de helft goedkoper dan bij receptie en touroperator

10 vragen over Hotel Peninsula

• Ilse, 09-07-2018

Lange broek aan met dinner?

Ik vroeg me af of er iemand s die weet of je s’avonds als man bij het dinner een lange broek aan MOET? Dresscode casual staat er in de beschrijving...

• Michelle, 25-08-2017

All in drinken

Hoii! Ik was benieuwd of je extra moet betalen voor sterke drank en cocktails. Thanks voor het antwoord!

• Anoniem, 22-02-2015

Anita

Is dit hotel geschikt voor tieners van 16/17 jaar?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats