Hotel Pelagia Bay

8.1Fantastisch

Griekenland, Kreta, Agia Pelagia

Op vakantie geweest naar Pelagia Bay?

8.1Fantastisch

• Aan zee

6 reviews over Hotel Pelagia Bay

• 10str04418-01-2020

Fijn Hotel

Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Het gebied is heuvelachtig met een mooi uitzicht , het dorp zelf ligt op ongeveer 500m afstand. Mooie ligging.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10KLEIN LORENZO08-01-2020

Super vakantie

Mooi hotel met mooie zwembaden Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    7Tom24-07-2019

Prima prijs/kwaliteit

Het hotel is prima als je het vergelijkt met de prijs die je ervoor betaald. Wij wilden graag naar Griekenland en dit was het goedkoopste dat er was. Eten is prima, keuze is beperkt maar het hotel is kleinschalig, dus je mag ook niet verwachten dat er veel meer keuze is. Wel iedere avond wat anders. De kamers zijn prima, vrij ruime slaapkamer met een bankje en tafeltje. Badkamer heeft een bad, douche, wastafel en toilet, meer is niet nodig. Het is ongeveer een kwartiertje lopen naar het strand, flink de heuvel af, maar onderweg zitten restaurantjes, winkeltjes en supermarkt, dus prima te doen. Psaromoura beach is ook op loopafstand en zeker een aanrader. Personeel aan de receptie en restaurant is jong en heel vriendelijk. Hygiene is keurig, tuurlijk als Rob Geus langskomt zal het niet slagen, maar naar mijn idee werd alles netjes bijgehouden, maar was alles wel wat gedateerd. Groot nadeel was de €8 per dag aan airco.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    5Annoniem06-10-2018

Niet meer naar pelagia bay

Op zich zag het hotel uit als op de foto's, alleen bij beter kijken zag je toch dat het aan renoveren toe was. Voor mensen te slecht te been is het geen aanrader, zeer veel trappen en ligt zeker geen room van centrum en strand af, maar zéker 1000 km. En berg af, dus terug lopen is alles bergopwaarts en een stevige berg lopen. Eten was niet veel, maar te doen. Voor ons niet erg Grieks, voor ons was deze hotel een ramp, 2 dagen geen warm water en als je een spierziekte hebt is dit een ramp en dan de eigenaar geërgerd omdat mensen klagen, de reisorganisatie heeft hierop goed gereageerd, top was dat. Plaatsje as geweldig en zou er rustig hiervoor terug gaan, maar dan wel in het centrum en het appartement serene.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Es11-06-2018

Heerlijk en rustig

Fijn hotel. Kleinschalig en rustig. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Grote familiekamer gekregen terwijl we ieder 1 persoons geboekt hadden. Eenvoudig ontbijt maar prima. Douche id ochtend koud maar dit heb ik vaker gehad op Kreta. Hotel heeft veel trappen dus minder geschikt als je niet goed ter been bent. Strand is kwartiertje lopen en ook dan moet je goed ter been zijn want het is stijl. Maar omdat t hotel op een heuvel ligt is het uitzicht prachtig. Het centrum is wel n goed kwartier lopen en heeft niet zo heel veel te bieden. Meer n boulevard met wat restaurants. Wel heerlijk gegeten. Kortom n fijn familiehotel voor mensen die van rust houden en n zeer goede pris kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

5p.bloedjes10-08-2017

geen aanrader

zeer eenvoudig, geen comfort. het ontbijt heeft geen variatie en is simpel, diner eenvoudig en weinig keuze. 2x per week een schone handdoek. de doucheruimte is heel krap en geen mogelijkheid om iets op te hangen en neer te zetten. het complex doet knus aan, de tuin is mooi en de gebouwen zijn leuk gesitueerd. het zwembad is erg klein. de loopafstand naar het strand is ongeveer 10 a 15 minuten. wel heuvel op en af maar is goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats