Aparthotel Pela Mare

13 reviews over Aparthotel Pela Mare in het Nederlands

Mooie plek

Houkje,
20-8-2017

Mooi appatrementen complex. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Elke dag schone handdoeken. Eten is prima. Zwembad heerlijk geen gevecht om ligbedden. Receptie is je bij alles behulpzaam kunnen allerlei uitstapjes voor je regelen. Dorp is wel op een behoorlijk afstand lopend niet te doen daarom is wanneer je op deze plek verblijft een huurauto wel een must.

Een leuke vakantie het weer zat alleen tegen.

Koos Meijvogel,
2-5-2017

Aan het weer kun je niets doen, het hotel en appartement was prima en het eten in één woord delicious.

Prima vakantie gehad

Britt
29-9-2016

12 dagen in Pela Mare verbleven aan het einde van het seizoen. De kamers hebben een schitterend uitzicht, (allemaal richting zee) zijn modern en schoon met grote zachte handdoeken en een prima douche (geen laf straaltje dus!) In het keukentje zijn alle basisdingen aanwezig om evt iets kleins te bereiden. Er is een mooi zwembad met genoeg ligplekken, goede stabiele WiFi zowel op de kamers en rondom het zwembad, en vriendelijk personeel. Het ontbijt is niet heel hoogstaand maar zit redelijk wat variatie in, soms vonden we het brood wat oud. Qua afstand is het te doen om lopend naar het centrum te gaan (15-20 min) maar je moet wel berg op en af. Een huurauto is prettig om wat meer van de omgeving te kunnen verkennen. Omdat het nogal hoog in de bergen ligt was het eind September 's avonds best fris en stond er soms ook behoorlijk wat wind. Verder al met al een prima vakantie gehad.

Echte aanrader!

Kristel
19-7-2016

Ik was er voor de tweede maal en niet voor niets. Prachtige plek. Fijne appartementen, heerlijk zwembad, en een briljant uitzicht!

Gewoonweg geweldig.

Van Gerwen
25-5-2015

Erg verzorgd, grote persoonlijke betrokkenheid en gastvrijheid. Prachtig uitzicht. De diverse strandjes zijn te voet goed bereikbaar mits je een redelijke conditie hebt. Vooral het strand van Lygria is mooi, leuke eettentjes en tussen de locals.

gezellig en intiem complex

Martin
15-9-2014

een onvergetelijke vakantie op een van de mooiste locaties van kreta. pela mare is een heel gezellig, leuk en intiem complex, waarbij de eigenaren en personeel er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. 7 dagen in de week staan ze voor je klaar. een prachtig zwembad. de appartementen zijn netjes ingericht en bieden allen uitzicht op de zee. iedere dag verzorgen 2 dames de schoonmaak. de bar en het restaurant aan het zwembad is een heel gezellige plek waar je wat kan drinken en iedere dag verzorgt despina, de kokkin, een heerlijke tradionele griekse maaltijd en indien gewenst maakt ze een gerecht op verzoek. pela mare is centraal gelegen op het eiland, zodat uitstapjes gemakkelijk te doen zijn. het strandje van lygaria op een paar minuten afstand met de auto is heel mooi. de reisleiding in de persoon van eileen is heel profesioneel. wij vinden het wel noodzakelijk om in het bezit te zijn van een vervoersmiddel. het is een plek waar we beslist naar terugkeren.

Fantastisch uitzicht en super gastvrij

Ilse en Robert
23-8-2014

Een mooier uitzicht hebben we in onze voorgaande Kreta vakanties nog niet gehad. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Bij het zwembad heerst een relaxte sfeer om echt tot rust te komen. Het grieks ontbijtje met fantastisch uitzicht op Agia Pelagia was elke dag een genot.

Pela Mare is hoog gelegen, hierdoor zeker aan te raden om er een auto bij te boeken. Dat is toch wel een aanrader om de mooiste plekken op Kreta te kunnen bezoeken. Dit is een plaats om terug te komen.

Het uitizicht en de locatie zijn fenomenaal! Je kunt vanaf hier uitstapjes over het hele eiland maken. De inrichting (kmr 401) was echter erg sober, te weinig spullen in de keuken en de schoonmaak was ronduit slecht. Er werd iedere dag 5 min schoongemaakt maar in 3 weken tijd is de douche niet een keer schoongemaakt. Het eten in het restaurant was ook slecht maar in Pela Mare of Retimno kun je prima eten. Het zwembad was mooi, maar babybadje vaak vies. Het babybedje kregen we zonder matras dus mijn zoon sliep op een plank. We hebben zelf een matrasje aangeschaft en aan het hotel geschonken dus dat zou nu geleverd moeten worden bij het bedje. De service was ook matig. Als we iets vroegen werd het vaak gezien als klacht en een glimlach kon er nauwelijks af. Overigens draaide dit na een week wel iets bij. Strand in Pela Mare is prima, rustig kabbelend water dus mooi voor kids. Absolute topper is echter Elafonisi; ca 3 uur rijden maar zeker met kleine kinderen echt de moeite waard!

De accommodatie ligt op een heuvel waardoor je een prachtig uitzicht hebt over het dorp en de zee. Een auto/scooter is zeker aan te raden gezien de (steile) wandeling naar beneden. Er zijn diverse mooie (soms drukke) strandjes in de buurt waar je voor heerlijk kunt zonnen, duiken of andere watersport activiteiten kunt doen. Het complex is kleinschalig en erg persoonlijk. De eigenaren en personeel zijn een Griekse familie die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken en voor alle vragen kun je bij ze terecht (en ook voor heerlijk eten!). Een top locatie voor een rustige vakantie zonder animatieteam maar met gemoedelijke Griekse sfeer!

Fantastische accomodatie

j schepers
10-6-2014

Een prachtige uitzicht heeft deze mooie accommodatie. Super rustige ligging.

Wanneer je van massatoerisme houdt dan hier niet naar toe gaan.

Wel handig een auto te huren zodat je gemakkelijk mobiel bent. In de baai verschillende leuke restaurantjes waarbij wij 1 toch wel speciaal willen noemen "Cochili".

We hebben een aantal aanbieders voor Pela Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pela Mare in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pela Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.