Aparthotel Pela Mare

• Kinderopvang
Meer aparthotel info

16 reviews over Aparthotel Pela Mare

• 8Koos Meijvogel02-05-2017

Een leuke vakantie het weer zat alleen tegen.

Aan het weer kun je niets doen, het hotel en appartement was prima en het eten in één woord delicious.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Britt29-09-2016

Prima vakantie gehad

12 dagen in Pela Mare verbleven aan het einde van het seizoen. De kamers hebben een schitterend uitzicht, (allemaal richting zee) zijn modern en schoon met grote zachte handdoeken en een prima douche (geen laf straaltje dus!) In het keukentje zijn alle basisdingen aanwezig om evt iets kleins te bereiden. Er is een mooi zwembad met genoeg ligplekken, goede stabiele WiFi zowel op de kamers en rondom het zwembad, en vriendelijk personeel. Het ontbijt is niet heel hoogstaand maar zit redelijk wat variatie in, soms vonden we het brood wat oud. Qua afstand is het te doen om lopend naar het centrum te gaan (15-20 min) maar je moet wel berg op en af. Een huurauto is prettig om wat meer van de omgeving te kunnen verkennen. Omdat het nogal hoog in de bergen ligt was het eind September 's avonds best fris en stond er soms ook behoorlijk wat wind. Verder al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Kristel19-07-2016

Echte aanrader!

Ik was er voor de tweede maal en niet voor niets. Prachtige plek. Fijne appartementen, heerlijk zwembad, en een briljant uitzicht!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Van Gerwen25-05-2015

Gewoonweg geweldig.

Erg verzorgd, grote persoonlijke betrokkenheid en gastvrijheid. Prachtig uitzicht. De diverse strandjes zijn te voet goed bereikbaar mits je een redelijke conditie hebt. Vooral het strand van Lygria is mooi, leuke eettentjes en tussen de locals.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Martin15-09-2014

gezellig en intiem complex

een onvergetelijke vakantie op een van de mooiste locaties van kreta. pela mare is een heel gezellig, leuk en intiem complex, waarbij de eigenaren en personeel er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. 7 dagen in de week staan ze voor je klaar. een prachtig zwembad. de appartementen zijn netjes ingericht en bieden allen uitzicht op de zee. iedere dag verzorgen 2 dames de schoonmaak. de bar en het restaurant aan het zwembad is een heel gezellige plek waar je wat kan drinken en iedere dag verzorgt despina, de kokkin, een heerlijke tradionele griekse maaltijd en indien gewenst maakt ze een gerecht op verzoek. pela mare is centraal gelegen op het eiland, zodat uitstapjes gemakkelijk te doen zijn. het strandje van lygaria op een paar minuten afstand met de auto is heel mooi. de reisleiding in de persoon van eileen is heel profesioneel. wij vinden het wel noodzakelijk om in het bezit te zijn van een vervoersmiddel. het is een plek waar we beslist naar terugkeren.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Ilse en Robert23-08-2014

Fantastisch uitzicht en super gastvrij

Een mooier uitzicht hebben we in onze voorgaande Kreta vakanties nog niet gehad. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Bij het zwembad heerst een relaxte sfeer om echt tot rust te komen. Het grieks ontbijtje met fantastisch uitzicht op Agia Pelagia was elke dag een genot. Pela Mare is hoog gelegen, hierdoor zeker aan te raden om er een auto bij te boeken. Dat is toch wel een aanrader om de mooiste plekken op Kreta te kunnen bezoeken. Dit is een plaats om terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6natascha15-08-2014

Fantasische ligging, schoonmaak onder de maat

Het uitizicht en de locatie zijn fenomenaal! Je kunt vanaf hier uitstapjes over het hele eiland maken. De inrichting (kmr 401) was echter erg sober, te weinig spullen in de keuken en de schoonmaak was ronduit slecht. Er werd iedere dag 5 min schoongemaakt maar in 3 weken tijd is de douche niet een keer schoongemaakt. Het eten in het restaurant was ook slecht maar in Pela Mare of Retimno kun je prima eten. Het zwembad was mooi, maar babybadje vaak vies. Het babybedje kregen we zonder matras dus mijn zoon sliep op een plank. We hebben zelf een matrasje aangeschaft en aan het hotel geschonken dus dat zou nu geleverd moeten worden bij het bedje. De service was ook matig. Als we iets vroegen werd het vaak gezien als klacht en een glimlach kon er nauwelijks af. Overigens draaide dit na een week wel iets bij. Strand in Pela Mare is prima, rustig kabbelend water dus mooi voor kids. Absolute topper is echter Elafonisi; ca 3 uur rijden maar zeker met kleine kinderen echt de moeite waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Tim & Nicole07-08-2014

Mooie locatie met super vriendelijke personeel!

De accommodatie ligt op een heuvel waardoor je een prachtig uitzicht hebt over het dorp en de zee. Een auto/scooter is zeker aan te raden gezien de (steile) wandeling naar beneden. Er zijn diverse mooie (soms drukke) strandjes in de buurt waar je voor heerlijk kunt zonnen, duiken of andere watersport activiteiten kunt doen. Het complex is kleinschalig en erg persoonlijk. De eigenaren en personeel zijn een Griekse familie die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken en voor alle vragen kun je bij ze terecht (en ook voor heerlijk eten!). Een top locatie voor een rustige vakantie zonder animatieteam maar met gemoedelijke Griekse sfeer!

Gereisd met partner in juli 2014

• 8j schepers10-06-2014

Fantastische accomodatie

Een prachtige uitzicht heeft deze mooie accommodatie. Super rustige ligging. Wanneer je van massatoerisme houdt dan hier niet naar toe gaan. Wel handig een auto te huren zodat je gemakkelijk mobiel bent. In de baai verschillende leuke restaurantjes waarbij wij 1 toch wel speciaal willen noemen "Cochili".

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Lennart19-07-2008

Vorig jaar zijn we voor het eerst in Pela Mare geweest en hebben het er prima naar onze zin gehad.

De appartementen liggen vrij hoog boven het dorpje Agia Pelagia, zodoende een schitterend uitzicht over het baaitje.

Voor de vroege vogels: bekijk de zonsopkomst vanaf uw balkon! (zie foto)

Een auto is echt onmisbaar, tenzij je van een pittig stuk (stijl) wandelen houdt.

Kamers zijn voorzien van airco en netjes ingericht en onderhouden. Evenals het zwembad.

Gereisd met partner in juli 2008

• Soort gerechtenGrieks, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats