Appartement Irini

GriekenlandKretaAgia Pelagia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Irini voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Irini

• 8Ruud02-08-2010

Gezellig Appartementencomplex met mooie ligging

Appartementen waren niet echt top maar de aanwezigheid met Manos, Esther en Yannis maakte heel veel goed/ Het was als vanouds op Esperides weer gezellig.

• 8Marga Bruin- Kampman18-06-2010

heel goed

Fijne plek ,goed eten, aardige eigenaars

Lekker midden in het dorp.

• 9henny slegers28-05-2008

perfect het eten en de bediening

• 9Ron Geven18-06-2006

Wij komen al jaren in Agia pelagia. En zijn een zeer regelmatige gast van restaurant Irini. Het is altijd een feest om er te gast te zijn, het eten is altijd erg lekker en prima verzorgt door de kok Manos en zijn nederlandse vrouw Esther. Ook de de ober Yannis zal er alles aan doen om het je helemaal naar de zin te maken. Wij kunnen het uw alleen maar aanraden. Geniet ervan en doe ze maar de groeten van Ron Gerja en Nils

• 9Jos van Hout23-05-2006

Sinds 2000 komen we in IRINI. Met zijn prachtige appartementen en geweldig restaurant wat in dit complex aanwezig is,kan ik dit aan iedereen aanbevelen. Perfecte bediening en een prima keuken. 50 meter van het strand en een grote supermarkt is om de hoek. Esther, de echtgenote van Manos, is Nederlandse en samen met Giannis zorgen zij voor een perfecte bediening. Manos is de kok die blijft je verrassen met zijn betoverende lekkernijen. Als je hier eenmaal hebt geproeft blijf je terugkomen.

Appartement Irini info

Veilig betalen met