Appartement Irida

21 reviews over Appartement Irida

• 2019
    7de roo20-09-2019

Hmmmmmm

Het buitengeddelte van het complex is groot en mooi. Allemaal hoekjes met tuintjes. Vind het niet exht kleinschalig. Appartement waar wij zitten is schoon, niet groot, smal bed en bovenste verdieping. Dus flink wat trappen lopen!!! Ontbijt is super Personeel is behulpzaam. Dorpje valt erg tegen. Heel klein. Ligt aan de boulevard ( nou ja...boulevard......) een stoep met daaraan gelijk het strandje (passen 2 bedjes in de lengte op) en aan de andere kant van de stoep liggen de eettentjes.

Ik vind de meeste reviews daardoor te mooi overkomen.

De weg naar het dorp is vreslijk steil. Naar beneden was het voor ons geen probleem maar naar boven wel. Dus voor 6 euro taxi terug.

Bij app. Kan je goed eten en bij Bravo en Home op de “boulevard”

Gereisd met partner in september 2019

• 10A. van Prooijen03-09-2019

Fantastisch!!!

Wat een fantastisch verblijf! Ik was hier voor de tweede keer en was benieuwd of het dan zou tegen vallen. Integendeel! Er is veel onderhoud gepleegd en alles ziet er tip top uit! Wat een lieve mensen! Alles wordt gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Leuk dorpje op loopafstand met veel heerlijke restaurantjes. Ook een prachtige baai op loopafstand. Ook het eten op het complex is erg goed en je zit er heerlijk met prachtig uitzicht! Kortom......ik ga zeker terug naar deze geweldige plek!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Manuel18-08-2019

Meer dan fantastisch

In een woord perfect! Alles is schoon en word goed onderhouden, eten op complex meer dan goed zeker icm wat je ervoor betaald! Super personeel wat er alles aan doet om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Onze kinderen en wij zelf hadden graag nog een paar dagen aan onze prachtige reis van 10 dagen vast willen knopen. En het ontbijt was ook meer dan goed, elke dag vaste dingen plus dagelijks wisselende (streek) gerechten. Een dikke tien voor dit prachtige complex en al hun hardwerkende medewerkers! Wij komen hier graag nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Wendy09-08-2019

Fantastisch!

Wat een heerlijke plek. Wij zijn net terug van een weekje Irida. Heel vriendelijk personeel. Alles supernetjes en schoon. Ontbijt was heerlijk. Niet heel veel variatie maar er was genoeg, zeker een aanrader! Luxe appartementen. Wij hadden appartement nr 30 met zeezicht. Idd mensen die slecht ter been zijn is dit geen aanrader. Veel trappetjes en een steile weg naar strandje/winkeltjes/restaurants. Als je een auto wil huren. Gewoon via de receptie vragen. Voor ong 50 euro per dag een auto. Het is dan wel een auto met al wat kilometers erop. Dat vonden wij niet zo'n probleem. Het balkon was wel een beetje klein. Met 2 personen kan je er nog prima zitten. het app. Is voor 4 pers. Dat past echt niet. Maar op het park is verder overal genoeg plek om te zitten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Julia Kraaijkamp16-05-2019

Wat een luxe accomodatie alles was nieuw en super mooi afgewerkt. De kamer (wij hadden een studio) was super leuk gestyled . We hadden een ontbijt buffet bijgeboekt en dat is een aanrader heerlijke streek gerechten maar ook gewoon heerlijke broodjes . Een hele ruime keuze echt een aanrader . Er is een heerlijk zwembad met lig bedjes. Een prachtig uitzicht over de baai . Een puntje is dat het niet geschikt is voor rolstoel patienten of mensen die slecht ter been zijn . Het zijn nml allemaal trappen en een aardig klim omhoog vanaf de boulevard . Wij hadden een super voordelige aanbieding via touroperator.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Marcel24-05-2018

Een absolute aanrader!

Een absolute aanrader! Man, wat een lieve mensen. Een echt familiebedrijf. Alles ziet er keurig uit, afgezet van wat in Griekenland normaal is. Appartementen ruim voldoende. Mijn dochter en vriend hadden een studio. Wel erg klein maar een boxpring bed, nieuw keukenblokje en een prachtige inloop douche. Mijn vrouw en ik hadden een 2- kamer appartement. Bed was voor ons te smal maar dat is net wat je gewend bent. Keukenuitrusting te karig om voor 4 personen te koken, mocht je dat willen. Slechts twee elektrische plaatjes. Eten kun je prima bij Irida maar langs de boulevard zijn ook talloze restaurantjes. Aanraders zijn Mythos (de eigenaar heeft zich in de loop der jaren zelf Nederlands aangeleerd) en Yamas bovenop de heuvel met een prachtig uitzicht over de baai, buiten het centrum

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Jeannette21-05-2018

Geweldig!

Prachtig gelegen appartementen complex, met uitzicht over de baai van Agia Pelagia. Zeer vriendelijke ontvangen door de eigenaren. Niets is hun te veel. Heerlijk ontbijt met veel keuze. Kamer superior met zee zicht was schoon en werd ook goed schoon gehouden tijdens ons verblijf. Leuke lunch en diner kaart, s’avonds nog gezellig om iets te drinken op het terras. Aan de “ boulevard” genoeg taverna’s om lekker te kunnen eten o.a Mythos, Zorbas en Home. Al met al een pracht plek!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Ronald en Yvonne25-09-2017

Was weer super

Het is een geweldig complex, alles super schoon en verzorgd, gezellig en super relaxt restaurant en terras, met schitterend uitzicht. En vreselijk lieve mensen, niets moet en alles kan. Kamers mooi en schoon, zo ook de twee kamer appartementen hebben schitterend uitzicht. En gratis wifi en airco Voor mensen die slecht ter been zijn, het ligt tegen een vrij steile heuvel, dit kleine probleem hebben wij weer opgelost, door een scooter te huren. Zo ben je zo beneden, en bij het kleine maar super gezellige strandje, met leuke tavernes. Je kan ook een auto huren, en de mooie omgeving bekijken In èèn woord super.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Anneke07-09-2017

Heel fijn appartement !

Wij zijn hier nu 2 weken. Toen we aankwamen was de receptie niwt aangegeven, dus even zoeken.... (die is in de eetzaal) We hebben een gerenoveerde studio. Daar passen echt maar 2 personen in. Er mag wel een planchet in de douche voor je spullen op te zetten, en een handoekhaak in de keuken. Super mooi uitzicht. Zwembad word elke dag schoongemaakt evanals de kamers. Ook elke dag zuivere handdoeken. heel goed ontbijt. Personeel staat altijd voor je klaar als er iets is, de lunch en dinerkaart zijn beperkt maar zeer lekker en betaalbaar!!! Veel trappen om overal te komen omdat het in lagen is gebouwd. Het centrum is klein, maar gezellig! Er is een heel steil paadje daarnaartoe waar je doorheen kan maar ook via de weg. Scheelt 5 minuutjes. Bedjes aan zee met parasol kost 7€ Ook daar betaalbare restaurants. Ga eens bij Mythos eten! Huur ook een auto of scooter om het eiland te verkennen. De bus stopt voor de deur. Buslijst met tijden en prijzen bij receptie verkrijgbaar. Super appartement!!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ellen en Thijs30-06-2017

Sfeervol complex met vriendelijk personeel

Het is een relatief klein complex van 35 appartementen. We hadden een studio met fantastische bedden, een keukenblok met een tweepits kookplaat. Een fijne douche. Alles werd keurig schoongehouden en heel regelmatig kregen we nieuwe handdoeken en beddengoed. De bar, terras en ontbijtgelegenheid zijn onlangs gerenoveerd. Het is nu een sfeervolle plaats voor een drankje en heerlijk hapje eten. De bediening is heel attent. Irida heeft een mooi zwembad met lekkere ligstoelen. Je kunt je dus uitstekend vermaken binnen het complex, maar het strand met andere eettentjes ligt op loopafstand. De bushalte is voor de deur en daarmee kun je naar Heraklion. Wil je het eiland verder verkennen dan is een auto aan te raden. Agia Pelagia ligt redelijk centraal. Van daar uit hebben het hele eiland bezocht.

Gereisd met partner in juni 2017

1 tip over Appartement Irida

• vandam, 19-09-2019 Rapporteren

Trappen. Bij dit complex heb je grote kans dat je veel trappen moet lopen En als je naar dorp toewil moet je een flinke steile weg naar beneden Wij namen terug een taxi. 5-6 euro

1 vraag over Appartement Irida

• Brigit, 25-09-2018 Rapporteren

oktober / snorkelen

Wij twijfelen om naar deze mooie locatie te gaan vanwege het feit dat we pas 12 oktober vakantie hebben. Is het dan nog lekker aan het zwembad en aan het strand? (en IN het zwembad...?) En is het mooi snorkelen in de buurt en is het zeewater dan nog lekker?

Appartement Irida info

• De staf spreektEngels