Géén boekingskosten

Appartement Esperides

GriekenlandKretaAgia Pelagia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Esperides voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 42 reviews

Meer appartement info

44 Reviews over Esperides

• 7Frits van Workum26-10-2014

Van alles wat.

Als,,echte" vakantieganger genoten van een mooie vakantie. Appartementen zijn inderdaad gedateerd maar kan er mee door. Rustige, mooie omgeving waar appartementen liggen. s avonds naar leuk dorpje Agia of bij appartement nog wat drinken. Wandelen in omgeving naar de mooie plekken is auto vereist, evenals naar strand van Fodele. Heraklion als grote stad dichtbij, ook mooi om te zien. Al met al is er dus van alles wat!

• 10f_cappel25-08-2014

Prachtplek

Kom al jaren op Kreta en bij Geert en Karla....je kan je geen meer gastvrije Nederlanders in Griekenland voorstellen...en via hun ook heel veel griekse vrienden en vriendinnen gekregen, sinds 2 jaar ook bij grieks Pasen geweest, wat een vriendelijkheid daar, overal welkom, en de voorlichting over het eiland, geweldig, auto huren?? half uurtje later is hij daar, excursie?? tegen normale prijs, geen reisbureaubemiddelingskosten, boottrip geweldig met Aristidis (Stidie). 's-avonds altijd gezellig, kwaliteitswijnen van Kreta, BBQ's helemaal te gek, ik ben paar keer mee geweest om dat allemaal voor die tijd te regelen....wat een werk, en in de avond? Ze zijn er echt helemaal voor de gasten en dat kan dan wel eens heel laat worden, restaurant van Jorgos aan de overkant...perfect en het dorp Agia Pelagia ook helemaal goed, dus gewoon heerlijke vakantieplek..

• 9j.tervoort20-08-2014

prima plek voor een rustige vakantie

Dit jaar weer een prima verblijf gehad. De kamers zijn basic, maar schoon en met het klimaat slaap je er eigenlijk alleen. We hebben kennis gemaakt met de gasten welke ook een beoordeling geschreven hebben, maar nogal negatief. G en C waren er dit jaar voor de TWEEDE keer. Door hun ervaring vorig jaar kwamen ze graag terug. Het keerpunt was ge gezamenlijke bbq. De gastheer en gastvrouw organiseren regelmatig een bbq voor de gasten. Tafels worden netjes gedekt en er verschijnt allerlei lekkers op tafel, voorwaar een aanrader. De bbq begint rond half 8. G en C zaten om 8 uur nog op hun balkon te kijken naar de gedekte tafels. Er is toen gevraagd of ze ook wilden komen. Blijkbaar is dit in het verkeerde keelgat geschoten bij de dames. Erg jammer dat de review die ze schrijven doet voorkomen dat dit hun eerste ervaring is met Esperides, het tegendeel is waar. Het alcoholgebruik wat besproken wordt in beider reviews, Gij die zonder zonde is..... Rotzooi hebben wij niet gezien..

Geert, beheerder., Manager, 27-08-2014

Hartelijk dank voor de beoordeling. Het was een leuke en fijne tijd samen. Ook leuk was dat jij al binnen 3 dagen "Bruiner" was dan ik, die hier woont. Dank voor het bezoek en tot mei dan maar weer.

• 7Mariëlle18-08-2014

Hele fijne tijd gehad!

Wij hebben een hele fijne tijd gehad bij Esperides. De ligging van de accommodatie is prima, tenzij je niet over een auto beschikt. Een auto is sowieso aan te raden om het eiland goed te kunnen verkennen. Het uitzicht vanuit de appartementen is prachtig: elke avond de maan zien opkomen vanuit de zee, de opstijgende vliegtuigen vanuit Heraklion zien wegvliegen en de boot zijn overtocht zien maken. Het strand van Agia Pelagia is goed aan te rijden. Het is een leuk plaatsje met souvenir winkels, restaurants, barretjes en een strandje met parasols. De gastheer en gastvrouw van Esperides zijn erg vriendelijk en denken met je mee over activiteiten die je kunt ondernemen op het eiland. Aan de overkant van het complex kun je eten, maar ook in het dorpje Agia Pelagia zijn genoeg eetgelegenheden. De kamers zien er simpel, maar netjes uit. Het noodzakelijke is aanwezig. Wij zijn een week geweest en onze kamer is één keer schoongemaakt, prima dus. En het zwembad is heerlijk!

Geert, beheerder., Manager, 27-08-2014

Dank jullie voor de beoordeling en wij hadden ook het idee dat jullie van Kreta en alles daarbij hebben genoten. Ook heel veel dank voor het lieve briefje dat jullie ons geschreven hebben. Heel leuk en lief.

• 6M&H04-08-2014

Erg ervaring apart!

Evenals "G&C" en in navolging op hun review van 27 juli 2014 willen ook wij graag onze mening geven over Esperides. Het was een ervaring op zich. Ik zal dit hieronder in een paar korte zinnen proberen weer te geven omdat de ruimte voor het volledige verhaal niet reikt. Mocht u belangstelling hebben in de uitgebreide versie, die zeker de moeite waard is, of overige vragen, dan kunt mij een E-mail te sturen.

Prachtige (rustige) ligging met mooi uitzicht. Niet geschikt voor mindervaliden vanwege de vele trappen. Geen kinderzwembad. Minder geschikt voor stappers omdat Agia Pelagia ong. 20 min. lopen is. Sterk verouderde app. Op zich niet erg maar veel defecten die niet worden opgelost. "Uitgeluste" beheerders die liever met de gasten meedrinken en soms ronduit dronken zijn. Rotzooi die overal slingert wordt niet opgeruimd. Op deze manier houdt Esperides het niet lang meer vol.

Geert, beheerder, Manager, 27-08-2014

Beste M&H, Jammer dat het essentiële gedeelte niet helemaal uit de verf komt. Mogelijk dat het zwerfvuil wellicht van jullie dochter afkomstig is. Namelijk ze heeft het appartement als een zwijnenstal achter gelaten. Vriendje had niet eens te fatsoen zich voor te stellen. Jullie vergeten kennelijk ook dat er samen met mij boodschappen zijn gedaan, omdat jullie geen vervoer hadden. Politieagentje spelen moet je op je werk doen en niet hier. Al bij al waren jullie zeer onaangename gasten. Sorry, maar eindelijk kunnen wij hier(op deze site) wat terug schrijven.

• 2G&C27-07-2014

Dit nooit meer!!

Ons appartement, het complex en de beiden beheerders; wat een verhaal! daar kunnen we een boek over schrijven... Twee alcoholisten die elke dag bezig waren om te voorzien in hun eigen alcoholische behoeftes.... Wat een vergissing is het geweest! Service? kennen ze niet. Hun gasten? alleen maar vaste vrienden van hetzelfde soort, verder weinig andere gasten zoals wij....de echte vakantieganger.

We zullen de details besparen, maar terugkomen?! Nee, dat zal zeker niet gebeuren.

Je maakt wat mee in "dronkemansdorp", zoals wij het appartementen complex zijn gaan noemen. Wat een tegenvaller.... Beter steken ze wat op van hun Griekse vrienden, maar daarvoor is het helaas te laat...

We zijn verliefd geworden op het mooie en gezellige dorpje 'Agia Pelagia'@Kreta en terugkomen doen we zeker! maar dan wel ergens waar een klant ook echt koning is....

Geert beheerder., Manager, 27-08-2014

Dames, Jullie kwamen voor de tweede keer. Bij aankomst kreeg ik kusje om het feit dat jullie zo blij waren dat jullie weer het zelfde appartement (jullie appartementje) kregen. De volgende dag heb ik eten en drinken voor jullie meegebracht uit de supermarkt. Elke dag kwamen jullie de cocktails drinken. Waar is het fout gegaan? Waarom niet gewoon ons aangesproken. Dit is zeer beneden pijl. Maar kennelijk de keuze van jullie.

• 8roos18-11-2013

Lekker weekje weg!

Van de zomer een weekje naar dit appartement geweest. We hadden een auto gehuurd dus waren veel op pad, maar het was heerlijk om weer terug te komen bij esperides. En ook heeeerlijk gegeten bij george er tegen over!

• 7Kim25-09-2013

Prima voor een weekje weg!

Via veiling hier terecht gekomen. Echte Griekse appartementen (dus heel basic en gedateerd), maar heel goed schoon! Keukeninrichting voldoende voor een ontbijtje; koken doe je toch niet want je kunt voor weinig geld overal eten! De accomodatie heeft veel trappen, bij aankomst wat onduidelijk waar de receptie is. Nederlandse eigenaren en dus ook 90% Nederlandse vakantiegangers. Het complex is mooi gelegen, een auto is zeer aan te raden! Het strand in het dorp vonden wij niets; veel te smal. Maar 10 minuten rijden in je bent in Fodele beach. Het gedeelte aan de rechterkant is heerlijk rustig en gratis strandbedjes en parasols. Bij het complex is Wifi, echter 35 Euro per week!! Dat vonden wij niet echt klantvriendelijk; bij alle cafes en restaurants in het plaatsje was er gratis Wifi.

• 9Jan en Lucy31-08-2013

Super vakantie

Prima locatie, vriendelijke beheerders. De ligging en het uitzicht zijn fantastisch. De kamers zijn netjes en eenvoudig. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader.

• 7RP09-07-2013

Prima voor een week

Ruim appartement met aparte slaapkamer en goede bedden. In de woonkamer 2 bedden waar je ook (niet prettig) op kan zitten. Wel mooi zicht op de zee en omgeving. 1 badlaken en een kleine handdoek voor een hele week, dat was wel een nadeel. Voor extra moest je betalen. Keuken basic, maar prima te doen. (schilmesje zou wel handig zijn, bij de supermarkt gekocht) Bij het zwembad hebben ze een bar, waar drankjes zijn te verkrijgen. Zelf mag je geen drankjes meenemen naar het zwembad (i.v.m. belastingen en € 1000,- boete voor de eigenaar? Auto is bijna een noodzaak, ligt redelijjk ver van het stadje en van het strand. Nederlandse eigenaren correct. Leuke en rustige week gehad.

Appartement Esperides info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)