Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Creta Sun Agia Pelagia voor je op een rij gezet:

9 reviews over Aparthotel Creta Sun Agia Pelagia in het Nederlands

Een goed bewaard geheim

Winterdijk,
21-9-2017

Het hotel is eenvoudig maar brandschoon en erg netjes, alle kamers met werkende airco, kluisje, koelkast etc, etc.

Het zwembad is niet al te groot maar groot genoeg en ook brand schoon. Dit hotel is in alle aspecten het tegenover gestelde van een all in resort, hier krijg je een behandeling als een vorst door Dionisis en Irini, die je met tips, vers fruit en op een gemeende maar absoluut niet opdringerige manier van van alles en nog wat voorzien, nog nooit een zo goed en vriendelijk beheer gezien, echt niets is te veel.

Het hotel ligt een minuut of vijf van het strand, waar je voor een heel redelijk prijs fantastisch kunt eten. Het intime Agia Pelagia ligt ongeveer 40 minuten van het vliegveld en is veruit te verkiezen boven de bekende grote toeristen plaatsen, het ligt vrij centraal op Kreta een paar km van de snelweg en maakt het dus ideaal voor mensen die op eigen gelegenheid het eiland willen verkennen, al dan niet met de vele tips van het beheerders echtpaar, die trouwens ook niet in alle vroegte de kamers schoon maken maar dit bewust pas doen als de gasten naar het strand, danwel op ontdekkings tour zijn.

Ik denk niet dat je ergens beter kan zitten als in dit hotel als je de enorme all in resorts verafschuwd en ook het echte Kreta een beetje wil leren kennen, Dionisis en Irini, hartelijk bedankt voor een perfecte vakantie!

Gereisd met partner in september 2017

Prima en basic

jolanda oosterling
1-10-2013

Creta Sun was een prima plek om te verblijven. Wij betaalden voor 11 nachten 275 euro in september 2013. Eenvoudige studio, werd om de 3 dagen keurig schoongehouden en steeds nieuwe handdoeken en lakens. Ruim! Zeer eenvoudige douche, maar wat wil je ook voor dat geld. Eigenaren erg vriendelijk. Ik werd ziek en kreeg steeds gratis thee uit eigen tuin en fruit. De eigenaren zijn erg begaan. Klein, eenvoudig zwembad. 5 minuten lopen van het piepkleine centrum. In het hoogseizoen is het smalle strand veel te klein hoorden we. Ga je in het hoogseizoen, zou ik iets boeken met een groter zwembad. Op het strand pas je er gewoon niet meer tussen. 2 strandbedjes & parasol is 6 euro. Zoek je een relaxte vakantie voor weinig geld is Creta Sun een prima keus!8

Gereisd met partner in september 2013

Eenvoudig maar goed

M. de Jong
10-7-2009

Ik was hier voor de 3e keer en het blijft gewoon een goed appartement, heel ruim, schoon en perfecte service. De inrichting van de keuken en onderhoud van de badkamer (doucheslang/kop en toiletbril) heeft enige renovatie nodig, maar dit is

eenvoudig op te lossen. Beheerder en eigenaar doen er werkelijk alles aan om je

het naar de zin te maken. Jammer dat de touroperator het uit hun bestand hebben gehaald!

Eigenaar is hier overigens niets over bekend.

Gereisd met partner in juni 2009

2008

Prima

Marina en Gerrit
22-10-2008

Voor zo'n low-budget reis (195 euro p.p.) een prima appartement. We hadden een 5-pers. kamer met z'n tweetjes, het verkeer hoor je wel, maar is niet hinderlijk. Uitzicht op balkon prima, vriendelijk personeel, 2x p/w schoonmaak.

Gereisd met partner in oktober 2008

geweldig!

peggy
15-9-2008

Leuk en schoon app. complex! Mooi zwembad ( goed onderhouden), aardig personeel! Door de prijskwaliteit natuurlijk geen luxe verwachten. Enige minpunt is dat het complex aan de snelweg ligt, achterste app. hebben hier weinig tot geen last van. Ligt zoals vele vertellen buiten Rethymnon, goed te doen met de bus (1.20) of taxi (6.00) Platanes bestaat uit 1 hoofdstraat met restaurants, supermarkten en winkels. Strand 6 minuten lopen! (De eerste 2 dagen niet in zee kunnen zwemmen door de stroming, wordt aangegeven door de rode vlaggen op het strand) Excursies kun je beter boeken buiten de reisorganisatie om, veel goedkoper. Autohuur in platanes ook zeer goed! kortom een geweldige vakantie gehad voor niet veel geld!

Gereisd met partner in september 2005
2007

het was een klein maar schoon app de mensen zijn aardig en het is vlak bij het centrum waar je lekker kan eten wij hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2007

De ligging van het complex valt wat tegen ,maar alles was netjes en wordt 3x per week schoongemaakt. De inrichting is minimaal en airco is onmisbaar in het hoogseizoen kosten zijn 30 euro p. week. Lekker eten kun je bij Remember waar ze nl. spreken . Rethymnon is per bus goed te bereiken in 20 min. voor 1,20 euro leuke gez. plaats. mooi strand bij Platanes ! Wij hadden een 2kamer app.m . De matrassen zijn erg hard dit is een min puntje,verder wel goed wij zaten aan de achterkant en het lawaai viel wel mee.Ze zorgen slecht voor de honden op Kreta wij hadden het uitzicht op een hok met 2 honden die tijdens de hittegolf daar aan een ketting lagen .

Gereisd met partner in juli 2007

Cretan Sun is gewoon een prima appartement wat uitstekend schoongehouden wordt met zeer vriendelijk personeel. Jammer dat Spiros niet wat meer engels spreekt, zou iets makkelijker zijn als beheerder. Misverstanden zijn wel hilarisch met hem! Weg is inderdaad wat druk maar a/d zwembad kant valt dat erg mee. Kortom ... prima stekje en de kat is inderdaad een schatje!

Gereisd met partner in juni 2007

Beste vakantiegangers,

Gisteren terug gekomen van Kreta acc Creta Sun.

We hadden een last minute geboekt bij Jiba 205 euro pp voor 8 dagen.

We kregen een kamer begane grond met uitzicht op zwembad.

Ok het is gehorrig, maar ondanks het vrij rustige publiek weinig last. De ligging is heerlijk en verder geen klagen zeker voor dat geld aan de Westkant van Kreta. Een tip Taverne Stravos klein stukje lopen de hol op achter het app en dan naast de kerk. Alexandria een echte Amsterdamse is daar beland en wwont er al een aantal jaren. Lekker eten en voor een babbel altijd welkom.

Verder is er veel te zien en vergeleken met Oost Kreta is deze kant veel gezelliger een aanrader!!!! Gr Marina

Gereisd familie in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Creta Sun Agia Pelagia in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Creta Sun Agia Pelagia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.