Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel Blue Bay Resort

Hotel Blue Bay Resort

5.2Matig

Score uit 80 reviews

Griekenland, Kreta, Agia Pelagia


Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 596p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Overzicht

5.2Matig

Score uit 80 reviews

  • 3.9Ligging
  • 5.2Service
  • 4.5Prijs/kwaliteit
  • 4.2Eten
  • 4.3Kamers
  • 4.2Kindvriendelijk
  • 6.4Zwembad
  • 7.1Hygiëne

Hotel info

  • Aan zee
  • Airco
  • All inclusive
  • Animatie
  • Balkon
  • Kinderopvang
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

80 reviews over Hotel Blue Bay Resort

Review schrijven

Beoordelingen

28
9
13
13

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    9Nick10-07-2019

    heel goed personeel!!

    We vonden het toch wel veel beter als de reviews, het is toch een heel degelijk hotel. Wij zaten wel in het hoofdgebouw met zeezicht, is een aanradder! Airco werkte goed, wel een beetje luid, je kan best "swirve" uitzetten als je wat wil slapen :D.

    Slaapkamer zelf is mooi en je hebt een klein terras, er was s'avonds nooit lawaai na 23uur dus het was er heel rustig.

    Eten was goed, mijn vriendin heeft crohn en had geen problemen, elke dag grill en inderdaad na een aantal dagen heb je het wel wat gehad, maar het buffet is wel uitgebreid. het is wel redelijk engels gericht, maar je kan er ook wat gezonder eten.

    badkamer is iets minder, maar nog zeker degelijk, mogen wel eens nieuwe douchekoppen, want ze spuiten hard :p.

    wij gingen in de peroide 23-30 juni, was prachtig weer, wel veel te warm om veel te doen, er zijn wel leuke dingen te doen, bv samariakloof of snorkelen op dia eilanden.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 9Hygiëne

    Korinna A., Manager, 16-07-2019

    Dear Nick, "Kalispera" - Good day from Blue Bay Resort Hotel!

    We appreciate you taking time to share your valuable feedback as it is essential in our continuous efforts to improve on our services and offerings.

    It is also with pleasure to hear that our sumptuous offerings and excellent hospitality have left a wonderful impression on you.

    We hope to have the opportunity to welcome you again in the near future. Thank you for taking the time sharing with other interested travelers.

    Yours sincerely,

    Korinna A. Hotel Manager

    Gereisd met partner in juni 2019

  • 4Deprez Darline21-05-2019

    Nooit meer

    Qua proper en netheid niks op aan te merken.Hotel ligt afgelegen ,weinig in de buurt te beleven. We werden gedropt in een oud bijgebouw,die heel steil te bereiken is via een openbare weg.vloeren in de gangen waardoor er veel lawaai is.Badkamer is een ramp....douchekraan werkt amper en is de grootte van een ruim toilet. Propere aangenaam restaurant maar het eten is ondermaats...lauw en heel weinig variatié en smaakloos. Wel heel mooi uitzicht over de omgeving maar hier kom ik toch nooit meer terug.

    Rapporteren
    • 3Ligging
    • 5Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 2Kamers
    • 3Kindvriendelijk
    • 4Zwembad

    Hotel Manager, Manager, 23-05-2019

    Dear Deprez Darline, “Kalimera” – Good Morning from Blue Bay Resort Hotel!

    We thank you for your feedback referring to your recent stay.

    It was our pleasure to welcome you to our establishment and would like to assure you that your description of ‘dropping’ you in a room does not correspond to the service we offer. Instead you were precisely accommodated as booked.

    Regarding our daily changing food buffets we’d like to assure you, that buffet temperatures are kept to HACCP standards, which provide a temperature range that prevents combustion, as well as that the food does not get overcooked.

    Refering to the variety we would like to describe in detail that for breakfast, a wide selection of breads, baguette, rolls, crackers, brioche, toast, bread-sticks, croissants, crepes, pies, doughnuts, biscuits and similar, daily also with Greek specialties as well as cakes, puddings, milk-rice, yoghurt, tarts, spreads (marmalade/jam, chocolate), cereals, eggs (boiled, scrambled, omelet), other warm dishes as beans, bacon, tomatoes, potatoes in different ways, fresh fruits, dried & candid fruits, compotes, but also salads, cold cuts and cheese is offered. For lunch & dinner soup/s, warm starters, pasta, choice of meats, fish & vegetable stew, rice, potatoes, pies, sauces, a fresh salad bar, composed salads, cheese & cold cuts, fresh seasonal fruits, sweets (mousse, cake, pudding, tarts and similar) as well as ice cream are on our daily changing buffets. All dishes/ingredients are mainly of Greek/Cretan origin and processed with high quality Greek olive oil and/or traditional recipe, however geared to many tastes.

    We regret that your stay was influenced by the room choice and we would be pleased to get the opportunity to show you other room categories in case of a further visit to Crete in connection with a hotel tour and a cup of coffee.

    Yours faithfully,

    Korinna A.

    Gereisd met partner in mei 2019

  • 2Ghesquiere Stefaan21-05-2019

    Rampzalig

    Niet vriendelijk, eten was vettig en smakeloos, werden gedropt in een verouderd alleenstaande blok op 116 meter van het hoofdgebouw. Verouderde kamer met een badkamer zo groot als in een caravan. Betaalden meer dan mensen die in het hoofdgebouw zaten, tevens met zelfde agentschap. Tevens een tweede slechte ervaring met deze Belgische reisorganisatie. Zwak, zwak....geld kwijt en heel heel weining voor terug gekregen.

    Rapporteren
    • 1Ligging
    • 1Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 1Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 6Zwembad
    • 5Hygiëne

    Hotel Manager, Manager, 23-05-2019

    Dear Ghesquiere Stefaan, “Kalimera” – Good Morning from Blue Bay Resort Hotel!

    We thank you for choosing our establishment for your stay in Crete.

    With regret we take notice that you were not satisfied with the booked room type, allocated in the outbuilding, which we publish to be in distance of 250m uphill from the main building. We would have highly appreciated to be notified on site.

    Your descriptions do not correspond to our services we offer and we find your statement referring to lack of kindness and food quality particularly irritating; in generally we are praised for these.

    We regret that your stay was influenced by the room choice and we would be pleased to get the opportunity to show you other room categories in case of a further visit to Crete in connection with a hotel tour and a cup of coffee.

    Yours faithfully,

    Korinna A.

    Gereisd met partner in mei 2019




  • Oude reviews

    Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


    7TravellerNL05-09-2017

    Aardig hotel maar geen superervaring.

    Goed onderhouden hotel(gebouw) maar ligt inderdaad erg afgelegen, heuvelachtig, niet geschikt voor personen die slecht ter ben zijn. bij het strand onderaan bij het hotel zitten 2 supermarktjes en 2 restaurants deze info is nergens online te vinden, ruime en schone kamer in hoofdgebouw. Over algemeen vriendelijk personeel alleen allinclusive viel wat tegen. Hoewel voldoende keus tijdens onbijt, lunch en diner gaf het een weining WOW! gevoel. Zeker vleeskeuze was beperkt tot varkensvlees en kip in varianten. Leuke vakantie maar ik zou niet nog een keer gaan.

    Rapporteren
    • 9Hygiëne
    • 7Zwembad
    • 6Eten
    • 8Kamers
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Service
    • 5Ligging

    Korinna Alexandri, Manager, 08-09-2017

    Dear jurgenarnold,

    Thank you very much for sharing your thoughts referring to a recent stay at our establishment.

    We are completely with you, that the cliff-side location makes the resort limited to not suitable for people with mobility issues, which is the main reason this is published on all occasions.

    It was to our pleasure, that you choose Blue Bay Resort hotel and found your main building room spacious and daily well cleaned.

    The all inclusive elements are published as to Local soft drinks, water, juice, local house wine (white, rosé & red), local draft beer, raki, ouzo, tea & filter coffee. Ouzo and raki are also offered as mixers and we really regret this did not meet your expectations.

    Guests comments greatly assist us in constantly evaluating the level and quality of our services and facilities and therefore all comments of both positive, as well as negative nature, are being thoroughly looked into.

    We are happy you overall found the hotel nice and enjoyed a nice holiday.

    Whenever you are seeking a relaxing holiday we'd be honored to welcome you back and give our best to revert your opinion.

    Yours faithfully,

    Korinna Alexandri Hotel Manager

    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

  • 3Lion09-06-2017

    Hotel zeer teleurstellend

    Het was netjes / schoon en de bedden lagen lekker

    Wat niet goed was? Te weinig zwembaden en te klein voor zoveel mensen. Het eten was waardeloos, helaas konden wij niet anders boeken dan all inclusive. Er was niets te doen. Overdag was all inclusive ver te zoeken, je kon alleen maar aan het zwembadbarretje een bekertje drinken halen. Niks geen koffie in het hotel overdag en alleen maar water met citroen en limonade uit een kraantje in een bekertje. Personeel in de bar had eigen "vriendjes". Deze kregen na 23:00u rondjes van de zaak. De rest van de all inclusive klanten moest dan €2,50 voor een bekertje bier betalen.

    Rapporteren
    • 7Hygiëne
    • 3Zwembad
    • 3Eten
    • 7Kamers
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 2Service
    • 3Ligging

    Korinna Alexandri, Manager, 12-06-2017

    Dear Lion,

    With great pleasure we have read, that you enjoyed our efforts, found the hotel tidy clean and the beds comfortable.

    However, we are really sorry to read though, that we did not meet your expectations during your stay with us, as we always do our best in order to offer memorable holidays to all our guests.

    Please allow us to express our thoughts concerning your comments: Details of the all inclusive program are made available to all guests prior to booking. In addition a flyer is handed to all guest's upon arrival in hotel and a Guest directory is placed in all rooms, where one can again find all details.

    In a few words, the all inclusive program includes: Breakfast, lunch & dinner. Snacks (pizza & pies) which are offered at the Pool/Snack Bar/s as well as ice cream, afternoon coffee & cake and the drinking package, which consists of local soft drinks, water, juice, local house wine (red, rose & white), local draft beer, raki, ouzo, tea & filter coffee. Daily unlimited consumption until 23.00hrs. We would kindly like to clarify, that filtered coffee is available throughout the day from breakfast until the all inclusive ends at all departments: the pool/snack bars, main restaurant, the lobby section & lobby bar.

    Moreover we would like to assure you, that there is no possibility to serve drinks after 23:00hrs without according charge, but drinks can be put on the room bill. We very much appreciate your comments and will take them into great consideration in order to upgrade our services and our guests' experience. It would be to our honor to welcome you back some time, to learn about your perceptions on the spot and get the opportunity to explain and clarify. Yours sincerely, Korinna Alexandri Management

    Gereisd met partner in juni 2017

  • 9Wilco20-07-2016

    fantastisch

    Het hotelpersoneel was super vriendelijk, van de schoonmaakster tot de manager! Allemaal even vriendelijk. We hebben een cabriootje gehuurd bij de receptie, misschien wel iets duurder dan elders, maar goed geregeld. Het entertainmentteam is misschien niet wat u gewend bent, maar ze zijn erg aardig en doen erg hun best. Inderdaad moet je de strandlakens zelf betalen per wisseling (2 euro per stuk). Dat geldt ook voor de buitenlandse drankjes (maar dat staat in de beschrijving!). Het eten was prima en gevarieerd (niet super heet, maar dat kan je toch niet eten). Daar is zeker niets op aan te merken. Dus niet klagen! Ik schrijf deze review om aan te geven,dat er heel veel mensen zijn die zeuren over dingen die ze van tevoren zelf kunnen lezen en/of ontdekken. Ik ging met gemengde gevoelens naar dit hotel (vooral door de negatieve reviews). Maar wij (groep van 9 pers.) hebben een heeeerlijke vakantie gehad. Bleu Bay Team: σας ευχαριστώ

    Rapporteren
    • 10Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 8Ligging

    Korinna Alexandri, Manager, 12-08-2016

    Dear Guest,

    We would like to thank you for taking the time to share your valuable thoughts regarding your recent stay.

    We are really glad that you had joyful and memorable moments with us, thus our team strives to offer the best care possible to our guests. It will be our great pleasure to welcome you again in the near future.

    Σας ευχαριστούμε!

    Yours sincerely,

    Korinna Alexandri Management Blue Bay Resort Hotel

    Gereisd met vrienden in juli 2016


  • Advertentie
  • 9Rita en Dort25-06-2016

    Prachtige ligging en zeker aan te bevelen

    Mensen slecht ter been zullen moeite hebben hier want het is op diversen stukken best steil en er zijn veel trappen. Verder een prachtig uitzicht en een mooie zee met een prachtig strand. Geweldige bediening en ook het eten was goed. Wij gaan veel op vakantie maar dit adresje blijft wel in onze gedachten !!!

    Rapporteren
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 9Eten
    • 9Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 8Ligging

    Korinna Alexandri, Manager, 12-08-2016

    Dear Guest,

    We would like to thank you for choosing our resort for your recent holidays.

    We are really glad that you have received the genuine hospitality and concern of our team. We are really proud of our personnel, because they possess congeniality and generosity. We are really happy that you had memorable and special moments with us.

    We are looking forward to welcome you again in our hotel offering you the well known Cretan hospitality.

    Always at your disposal,

    Blue Bay Resort Hotel Korinna Alexandri Management

    Gereisd met vrienden in mei 2016

  • 8Marjan19-06-2016

    Mooie ligging

    Mooie omgeving(je moet wel goed ter been zijn). Vriendelijk personeel. Kamer netjes wel hoofdgebouw boeken,nadeel bad was erg smal voor in te douchen.

    Rapporteren
    • 9Zwembad
    • 7Eten
    • 8Kamers
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 10Service
    • 9Ligging

    Korinna Alexandri, Manager, 12-08-2016

    Dear Guest,

    We would like to thank you for taking time to share your impressions with us. It is always a pleasure to us hearing our guests' thoughts; rest assured that your remarks are taken into great consideration.

    We hope to have the honor to welcome you again in our property offering you our best services.

    Best regards,

    Blue Bay Resort Hotel Korinna Alexandri Management

    Gereisd met partner in juni 2016

  • 5Hordijk12-05-2016

    Nooit meer

    Wij zijn in mei naar dit hotel geweest, wat een leuke vakantie moest worden begon al slecht.

    Wij kwamen aan bij het hotel en werden gelukkig vriendelijk geholpen door het personeel. We mochten gaan lunchen en de papieren regelen we later.

    Mensen die slecht ter been zijn moeten dit hotel links laten liggen. Wij zaten namelijk in een bijgebouw in de jungle en moesten 120 traptreden of meer naar beneden lopen voor onze kamer. Onze badkamer was een regelrechte ramp. De douchebak was niet overdreven 50 bij 50 centimeter. Het douchegordijn hing 50 cm boven de bak waardoor de gehele badkamer blank liep. Tevens hadden wij bij aankomst geen water voor het toilet.

    We kregen vier handdoeken voor een dag, hiervan moesten wij twee gebruiken om het water uit de badkamer te krijgen.

    Het eten, is Koud, alles ligt in smerige olie of sap en zeeeer weinig variatie. Wij hebben alle soorten aardappels en eieren gezien. Bar slecht.

    All inclusive was het zeker niet. Je betaalt 6 euro voor een cocktail!!! Het enige wat all inclusieve was zijn bier, raki, ouzo, droge witte wijn, rode wijn en overige frisdranken. De rest was allemaal bij betaling.

    Wij gaan hier nooit meer heen, wij hebben tevens om een kamerwisseling gevraagd wegens de badkamer, deze hebben we gelukkig gekregen.

    Ik ben 18 jaar oud, absoluut geen zeikerd, maar zelfs ik vond dit echt een regelrechte afgang en zeker zonde van mijn zuurverdiende centen.

    Rapporteren
    • 4Kindvriendelijk
    • 6Zwembad
    • 2Eten
    • 4Kamers
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 6Service
    • 10Ligging

    Korinna Alexandri, Manager, 18-08-2016

    Dear Guest, Thank you for choosing our hotel for your vacations. We value your impressions, as they help us to improve our services. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused regarding your room. Permit us to underline though that the room allocation depends on each reservation. Furthermore, we attempt to satisfy a range of tastes, so we regret that our choices weren't up to your preference. Allow us to kindly state that we cook our meals with Cretan olive oil, well known for its beneficial qualities. Our vegetables and fruits are local, always fresh and daily purchased. Regarding the beverage package, allow us to emphasize that the all inclusive concept is fully described in all publications. Even so, we welcome your remarks and we will take actions to eliminate such issues for our guests' convenience. We are looking forward to meet you again in the near future, in order to revert your experience. Best regards, Korinna Alexandri Manager Blue Bay Resort Hotel

    Gereisd met partner in mei 2016

  • 6david_demeyer23-09-2015

    rustig

    leuk hotel, ideaal om te rusten. Mensen die luxe gewoon zijn of veel inbegrepen in hun all in zullen hier niet tevreden zijn. +: vriendelijk personeel, mooi uitzicht, lekker eten, ruime kamers, proper -: geen animatie, geen ruime keuze aan activiteiten, ver gelegen voor excursie, weinig keuze voor te eten, beperkte all in ( zeker in drank), zwembad is in de namiddag in de schaduw

    Rapporteren
    • 6Kindvriendelijk
    • 6Zwembad
    • 6Eten
    • 7Kamers
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 6Ligging

    Korinna Alexandri, Manager, 03-02-2016

    Dear Guest, We thank you for sharing your impressions. We are happy you enjoyed your vacation and thank you for the recognition of our team,services,hotel's cleanliness and its location. We regret that we did not meet your expectations regarding food,drinks and entertainment.
    We would like to clarify that the drinking consumption includes soft drinks,water,juice,house wine (red/white),local draft beer,ouzo,raki,coffee and tea,as can be seen in all publications.Our goal is to offer food and drink options that will please a range of tastes,but rest assure that we took your comment into great consideration. Also,we wish to refer that full animation program was available until the end of September,which includes apart from day activities,the following evening entertainment:Black Light Show,Live Duet,Karaoke & Disco Evening and BBQ night. It would be our pleasure welcoming you again and offering you our well known Cretan hospitality. Blue Bay Resort & Spa Hotel Korinna Alexandri Manager

    Gereisd met vrienden in september 2015


Hotel Blue Bay Resort info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers< 200
  • RokenToegestaan
  • Check-inVanaf 14:00
  • Check-outTot 12:00
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • Aantal sterren4

Zwembad

  • ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • Aantal glijbanen2

Strand

  • Soort strandStenen
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • Restaurant2
  • Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch
  • Bar / kantine2

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiLobby

Kamerfaciliteiten

  • Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

Overige faciliteiten

  • AircoAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Ticket service, Wasserette

Wellness

  • SaunaFinse sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

Parkeren

  • ParkerenGratis
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Activiteiten

  • BalsportenBasketbal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Adresgegevens