Géén boekingskosten

Meer appartement info

17 Reviews over Atalos

• 9Joke15-07-2019

Goede persoonlijke service!.

Een rustig gelegen complex met zeer vriendelijke en gastvrije gastvrouw en heer. Een dagje rust kan heerlijk aan het zwembad met een goed boek, voldoende parasols en nooit vechten voor een bedje. Een superschoon net appartement met een goed bed, goed hoofdkussen en een mooie keuken en een ruime badkamer. Ik ben daar super verwend door de gastvrouw, ook hebben ze grote flessen water voor me gehaald met de auto in het dorp. Het was voor mij te zwaar om mee te slepen. Wat een goede service.
    Ook kunnen ze goede tips geven wat je kan ondernemen enz enz........ Ontbijten kan voor 6 euro en daarvoor heb je een goed gevarieerd ontbijt, ter plekke klaargemaakt en uitgeserveerd. Ik heb geen minpunt over dit complex.

• 10Linda en Marleen17-12-2018

Attalos Appartments en Bravo zijn top!

We hebben hier een top vakantie gehad bij Attalos appartementen. De mensen die Attalos en Bravo restaurant runnen zijn erg lief, behulpzaam en gastvrij. Het was er echt heel erg gezellig. Het appartement is rustig gelegen, maar wel dicht bij de winkels, bus en het strand. De kamer die wij hadden is modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Het kluisje op de kamer, Wifi en de airco zijn gratis. Ook heel fijn was dat we horren voor de ramen hadden. We hebben ook vaak en heerlijk gegeten bij Bravo. Het was daar ook erg gezellig en gastvrij. De Griekse avond is ook zeker een aanrader. We hebben een heerlijke vakantie gehad daar.

• 9Ton23-09-2018

Prima appartementencomplex!

Gezellig appartementencomplex met zeer gastvrije ontvangst. Er was een probleem ontstaan met de boeking. Dora heeft dit de dag van aankomst prima opgelost. Altijd behulpzaam, en deed samen met haar man, er alles aan om het ons naar de zin te maken. Studio op begane grond was ruim. Douche prima. Mooie keuken met zelfs fornuis. Werd goed schoongemaakt. Zwembad was klein, maar voor ons prima. De eigenaar heeft ook nog restaurant Bravo direct aan het strand. Heerlijk gegeten en werden x op x verrast. Wij hebben heerlijke vakantie gehad. Jammer dat er geen lift aanwezig is.

• 8Yvonne29-07-2018

Prima !

Prima ! Een mooi, schoon, compleet en ruim appartement met helaas wel een te klein balkon voor 4 personen. De ligging is prima. Bushalte aan de overkant, strand en gezellige restaurantjes op loopafstand. Verder is er een zwembad, niet zo groot maar daarom juist gezellig. Eigenaren zijn erg leuk vooral als je de eigenaar tegenkomt in restaurant Bravo waar hij s’avonds werkt, word je heel gastvrij ontvangen. Een aanrader dus zeker voor de prijs/ kwaliteit verhouding.

• 8Yvonne26-07-2018

Heerlijk

Een prima appartement ! Dichtbij strand en gezellige boulevard, met veel restaurantjes, gelegen, mooie en schone kamers en hele vriendelijke eigenaren. Niet zo groot maar gezellig zwembad waar een barretje bij is. Daar kan ook ontbeten worden. Het enige nadeel voor ons (omdat wij met z’n 4-en waren was dat het balkon niet zo groot is.

• 10Fam. van Wilsem Vos.22-07-2018

Wij gaan zeer zeker weer naar Attalos en Bravo !!!

Attalos boutique studios super mooie appartementen luxe alles nieuw gratis airco heerlijke bedden grote koelkast rustig gelegen, de eigenaar heeft een geweldig Restaurant aan het strand Bravo je kunt hier lekker eten voor een klein bedrag zowel ATTALOS & BRAVO verdienen een dikke 10 plus.

• 10niels11-05-2011

geweldig opgeknapt en goed restaurant

deze mei weer na jaren geweest en het klein schalige appartementen complex is volledig vernieuwd. Nieuwe tv's met BVN. Mooi nieuw zwembad. de bar is weg en heeft plaats gemaakt voor lekker zitje. En het restaurant van de eigenaar is nog steeds super!!! (bravo aan de boulevard). Verder is de plaats gewoon mooi en zonder opdringerige restaurants die je naar binnen praten. Heel relaxed en de lokatie centraal op het eiland perfect voor uitstapjes. Ook door de ligging dicht bij Heraklion is de transfer niet lang, met eigen auto is het maar 20 min naar de luchthaven.

Agia Pelagia een echte topper!!!!

• 8Peter Witter09-03-2011

zeker weer naartoe

Ik ben in 2005 in Atalos geweest. De hostess was zeer vriendelijk en we konden haar 24/7 bellen als er wat was. Na 2 dagen hadden we zeer goed contact met de eigenaar en deze bleek samen met zijn broer een leuke bar / cafe te hebben aan het strand waar wij dagelijks lekker gingen lunchen en dineren. De eigenaar is zeer gastvrij en tot op de dag van vandaag heb ik 1 x per maand nog steeds telefonisch contact met hem. We hebben echt een hele leuke vakantie gehad en ik heb Atalos ook zeker bij mijn familie, vrienden en kennissen aanbevolen. Ben van plan om er dit jaar zeker weer 15 dagen te gaan verblijven.

• 8R.B.Singh.11-04-2007

Ben er zelf twee keren geweest met mijn vriendin en vond het erg leuk.Ga binnenkort weer met onze zoon van 2 jaar , hij zal er zeker van genieten aan het kleine strand, de buurvrouw is erg luidruchtig.De eigenaar is een vriendelijk persoon en staat altijd voor je klaar.Als je van rust houdt is dit de juiste plek.

• 6RMC19-07-2005

Wij zijn er in september 2000 geweest, toen was het al heel erg rustig in het appartement. De bar was nooit open, de ene x dat ie open was, was toen Nel haar praatje hield. Ze was inderdaad meer met d'r zelf bezig dan met haar gasten. Wij hadden een verkeerde app.beschrijving gekregen van het reisbureau, daar stond bij dat er een zwembad bij het appartement was! Nel kon er niets aan doen en daar moest je het maar mee doen. Plaatsje is op zich wel leuk, maar was ons net iets te rustig.

Appartement Atalos info

• CafeBeschikbaar (1)