Appartement Aquarius

Appartement info

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Aquarius

• 8Ron13-08-2012

Mooi gelegen en heerlijk rustig

Mooie goed onderhouden tuin met zwembad. Tijdens ons verblijf waren alle appartementen grotendeels bezet, toch was het er heerlijk rustig. Schoonmaak en ontvangst om 23:00 uur was prima. Het plaatsje Agia Pelagia is in het weekend best druk, maar ademt dan door het groot aantal Grieken dat hier komt een fantastische sfeer uit. We denken er nu al over om het volgend jaar terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Mark Groenen30-07-2012

Uitstekend appartementencomplex !!!

Bij aankomst laat in de avond uitstekend opgevangen door de eigenaresse die altijd bereid is je te helpen, waar de reisorganisatie te kort schoot. Volgende ochtend zagen we het complex in alle glorie, en haddden een prachtig uitzicht op de mooie tuin met zwembad, bergen en plaatsje Aghia Pelaghia en de zee. We hebben eerdere commentaren gelezen en begrijpen hier niets van.....oke het is allemaal niet nieuw maar goed bijgehouden en schoon. Het zwembad is groot genoeg voor een verfrissende duik, en ook de tuin er omheen is ruim genoeg om heerlijk tot rust te komen. (ook schaduwplekken genoeg), en ook het overbekende handdoekje leggen om een ligbedje en een plaats te reserveren is hier niet van toepassing, er is plaats voor iedereen. Ook de ligging net op 5 min van het drukkere centrum en strand is in onze ogen uitstekend. (voor mensen die een relax en rust vakantie zoeken) Kortom een uitstekende accommodatie die zeer de moeite waard is.....

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Nilla07-09-2011

Fantastisch appartement

Het appartement was gewoon super om te vertoeven, de eigenaresse heel aardig en altijd bereid voor een praatje. Mijn dochter en ik hebben in dezelfde studio gezeten als "Jeroen" en ik was zeer blij met deze studio. Mooi ruim, was goed schoon en de "lekkende wc" was een kwestie van de vlotter even anders instellen en het probleem was opgelost. Om de dag werden het beddengoed en de handdoeken verschoont en de hele studio schoongemaakt. Lekker dichtbij het zwembad en die was helemaal super in een mooie tuin. Wat betreft de zwerfkatten, dat waren de katten van de eigenaresse en geen worm en vlo te ontdekken. Dankzij deze katten waren er tenminste geen ongedierte in het complex aanwezig wat vaak wel aan de orde is bij andere complexen. Een supermarkt nog geen 100 passen verder dus elke dag lekker vers brood halen en je andere boodschappen. Op loopafstand van het strand, winkeltjes en restaurantjes en heerlijk rustig. Dit was een vakantie die voor herhaling vatbaar was en zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 5jeroen04-09-2011

nooit meer!!

bij aankomst werden we wat koeltjes ontvangen door de eigenaresse. eenmaal in ons appartement schrokken we. wat meteen opviel was dat de badkamer zeer slecht was afgewerkt en er zich op alle kitranden (zover die er nog zaten) schimmel en andere troep bevond. de douchekop is niet op te hangen, zeer onhandig. het putje van de douche was al even goor. verder lekte de wc constant water en daardoor was de vloer rondom altijd nat, niet echt hygiënisch dus. tevens was het beddengoed niet schoon en zijn het gemetselde bedden die men dus niet kan verplaatsen. de matrassen waren keihard. zeer spartaans ingerichte keuken. na klagen andere kamer gekregen die nauwelijks beter was. geserveerde ontbijt zeer standaard en altijd te laat. eigenaresse niet al te vriendelijk. de plaats is leuk met goede tavernes en een niet supergroot maar leuk strand. nooit meer deze accomodatie!!!! absoluut niet de 4 sterren waard. tevens veel last van zwerfkatten (met vlooien en wormen) Baaah rondom appartement

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6marianne05-08-2011

Afhankelijk in welk appartement men zit

Het klinkt heel bekend in de oren: aankomen en in een donker appartement worden gestopt. Ook wij kwamen laat in de avond aan: we kregen een appartement met weinig daglicht. De volgende dag mochten we (omdat we hadden geprotesteerd) 2 nachten naar een studio aan het zwembad omdat alles voor de rest vol zat. Daarna mochten we naar kamer 13 met prachtig uitzicht vanaf leuk balkon. Grote verschillen in kamers: ik begrijp niet dat een reisorganisatie kamers wil huren voor klanten wat meer op een kelder lijkt zonder daglicht. De eigenaresse vergat bij het ontbijt regelmatig wat neer te zetten. Van zelfgemaakte jam en vleeswaren was geen sprake: verpakte jam en chocolade pasta. Wel elke dag vers sinaasappelsap. We schrokken ook wel van de huur van het kluisje: EUR 15 per week en ook EUR 7 per dag voor airco vonden we niet echt goedkoop. Na 2 weken moesten we nog EUR 128 afrekenen bij de eigenaresse. Het zou beter zijn als die bij de prijs zou zijn inbegrepen want niemand wil zonder airco.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8anouk18-03-2011

heerlijk appartement

Al diverse keren geweest. Prima appartementencomplex. Ruime appartementen, waarvan sommigen met redelijk tot groot balkon/terras. Dichtbij het strand/zee en het centrum (barretjes, restaurantjes), waar je heerlijk kunt eten en drinken, vooral restaurant Mythos is een aanrader ! Een klein maar mooi zwembad in een mooie tuin. Wij maken verder weinig gebruik van de faciliteiten die er zijn (verzorgen ons ontbijt etc. zelf en verblijven voornamelijk aan het strand of zijn met de auto onderweg). En omdat we een paar woordjes grieks en natuurlijk engels kunnen spreken hebben we ook een leuk contact met de eigenaresse en haar vader. Kortom voor ons is het elke keer weer 'thuis'komen en genieten !!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 4Ann201007-07-2010

Beslist geen aanrader

Van een welkom was geen sprake, vader spreekt 2 woorden Engels, de Griekse gastvrijheid hebben wij tijdens ons verblijf niet ervaren. Badkamer was niet schoon, hygiëneverbandjes zaten nog in de afvalemmer! Bij aankomst functioneerde de koelkast niet. Na wat gepruts deed deze het weer. Na 2 dagen viel de koelkast weer uit, vader gehaald: “is normal, is hot, is oké” en daar ging vader. Dus zelf weer prutsen… Geen thee- of koffiefaciliteiten en de opscheplepel was gebruikt om de ophanging van de wastafel te repareren! Wat een mooi complexje geweest is, raakt gedateerd. Weinig ruimte en zon rondom het zwembadje. Complex is beslist geen aanrader. (airco € 7,- p/dag)

Grote aanrader in het dorp zelf is de taverne Mythos, zeer goed en vers eten, uiterst vriendelijke eigenaren en heerlijke zelfgemaakte raki! Wie een fraaier strand zoekt kan een dorpje verder (richting Heraklion) rijden en vindt daar Ligaria beach, klein maar gezellig met goede duikfaciliteiten, ook voor de niet ervaren duiker!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Betty08-06-2010

Ruim opgezet en rustig gelegen

Geen last van nachtelijk lawaai van de boulevard, maar op 5-10 minuten er van af. Verwacht geen entertainment of een appartement waar je de hele dag in luxe kan bivakkeren. Dit is om te douchen, te slapen en te ontbijten. Goed toegerust wat keuken spulletjes aan gaat. Jammer van de aparte bedden die niet naast elkaar te schuiven zijn en in wat zich een 4 sterren en exclusive complex noemt verwacht ik eigenlijk wel dat de douchekop ergens opgehangen kan worden. Lastig on met een hand de shampoo uit je haar te spoelen.

Er zijn recensenten geweest die een kelderkamer vermelden... even nuanceren... geen kelder maar een souterrain dat een binnentuin is, helaas niet zo mooi onderhouden als het andere groen. En de 'lawaaiige' filters, pompen en wat nog meer hoor je ook op de andere verdiepingen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Hans & Anja05-05-2010

Mooi kleinschalig appartement complex

Een mooi klein complex .Zeer vriendelijke personeel.Kamers zijn groot. Het ontbijt is wat simpel geen buffet. Supermarkt naast de deur. Genoeg restaurantjes langs de kust op 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Jeanette22-08-2009

Mooi complex ideaal voor rustzoekers!

Zijn gisteren teruggekeerd van 12 dagen vakantie in Aquarius. Een mooi complex met fijn zwembad en mooie tuin. Wij hadden geluk met ons 2-kamerappartement (nr. 15) want we hadden een balkon aan de voorkant met prachtig uitzicht. Er waren veel mensen die het minder getroffen hadden. Het appartement was bij aankomst, zeker voor griekse begrippen, erg schoon. Complimenten aan Maria, de schoonmaakster, wat werkte die, dag in dag uit, erg hard! Receptie was wel erg vaak gesloten en het was jammer dat er niet een gezellige (pool)bar was. Als je 's-morgens bijtijds wil ontbijten (i.v.m. excursies e.d.) zou ik geen ontbijt bijboeken maar hier zelf voor zorgen. Officieel kon je ontbijten van 9.00 tot 10.00 uur maar meestal kon je pas om 9.15/9.30 uur terecht omdat de eigenaresse, die het ontbijt zelf verzorgde, altijd te laat kwam. Voor degenen die van een rustige vakantie houden is het een prima accomodatie!

Gereisd met partner in augustus 2009

Appartement Aquarius info