Tijdelijk €25 aanbetaling

Angel Village

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Angel Village voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 2 reviews

6VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Angel Village

• 4A en I23-09-2017

Erg stil

Schaf vervoer aan !! Het is bijna niet te doen om naar het strand te lopen. twee km berg afwaarts maar ook twee km terug berg opwaarts !!! Sober ontbijt ! Heel veel Franstaligen. Eigenaresse on verzorgt, niet representatief ! twee weken zelfde kleding aan. Schoonmaak perfect, bediening beleeft. Regelmatig schoon beddengoed, om de dag schone handdoeken.

• 8Michel09-08-2015

Prima Grieks hotel

De algemene indruk van dit hotel is gezien de prijs prima. Het uitzicht van ons balkon (2 stuks) was geweldig. Niet alle kamers hebben uitzicht op zee. Misschien wel handig om dit aan te vragen bij evt. boekingen. Het zwembad is wat aan de krappe kant. Maar we hebben er 2x gebruik van gemaakt. De zee is vlakbij en is heerlijk. S'avonds zit je hier gezellig aan de bar bij Angelo de barman. Die vraagt op de 1e dag al direct alle namen aan van het gehele gezin. (2 dochters van 16 en 18). Echt een grieks gevoel. De kamers zijn schoon en niet al te groot. Maar voor griekse begrippen standaard. Zo ook de eetzaal. Het hotel/compl is niet groot dus de eetzaal ook niet. Maar dit maakt het juist gezellig. Na 1 dag kent men je en voel je je snel thuis. Het eten is niet hoogstaand. Weining variaties. Maar wat er is is lekker. En de boel is ook hier schoon. Dat vinden wij belangrijk.

Hotel Angel Village info

• Adresgegevens