Aparthotel Andy's Plaza

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag24°19°
Aparthotel Andy's Plaza
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Andy's Plaza voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Andy's Plaza in het Nederlands

Alleenreizend

Hier ga ik graag nog eens terug!

lamberdina26
16-11-2013

Andys Plaza is een modern,, goed verzorgd en geweldig gelegen appartementencomplex. Het heeft een aantal studio's en 2-kamer appartementen incl. koelkast & kitchenette met gratis wifi, kluisjes, en airco. Fijne badkamer en bedden en genoeg ruimte, ook voor je kleding etc. Je wordt gratis afgehaald van het vliegveld; taxi terug kost ong. 40 euro. Prijs/kwaliteit krijgt van mij 'n dikke 10. Met dank aan George, Maria, Poppy en Irina!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Andy's Plaza in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Andy's Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.