Appartement Ambelos

Appartement
8,4

4 reviews over Appartement Ambelos in het Nederlands

Ben er in augustus 2000 geweest toen Geert en Karla nog eigenaren waren, en Andreas tuinman, nog gelachen met zn allen beneden in het dorp als de bar bij het complex al dicht was. Heerlijke druiven overal die je gewoon mocht eten, lekker rustig zwembad en op loopafstand een heeel leuk en goedkoop restaurant met eigenaar Nikos!!

we zijn 1991 1994 1995 er ook geweest

we hebben er alleen maar goede herrineringen aan met toen nog jorgos marcos en later andreas en dat zijn goede maatjes van ons geworden.

en de eigenaar was ook een top kerel vangelis

we zijn wel weer vanplan om er weer eens heen tegaan

alles is me goed bevallen

we gingen 2 x per jaar er heen top locatie

mooi uitzicht en klasse zwembad

ben en joke van de worp

Wat jammer van Ambelos!!!! Ik was er in 2000 ook

Rens en Anna
      30-8-2004

Wat jammer van Ambelos!!!! Ik was er in 2000 ook. Er waren toen Nederlandse heheerders, die het perfect deden. Andreas was toen de tuinman. Had hij beter kunnen blijven. Nu is hij een soort baasje daar, die niets meer wil. Aug. 2004: Bar gesloten, absoluut stil en donker daar. Je ziet af en toe iemand lopen; of je hebt last van groepen Italianen

Jammer dat zo'n mooi komplex zo achteruit kan gaan.

In 2003 wel in Agia Pelagia geweest,maar niet gelogeert

Jo en Ans Maastricht
          31-1-2004

In 2003 wel in Agia Pelagia geweest,maar niet gelogeert. Er was aardig aan de weg getimmert, alle app. voorzien van airco en het zwembad is nu helemaal betegelt,echt een juweeltje.En wat betreft de verhalen van mijn voorgangers, ik kom al in Ambelos sinds 1989 en heb nog nooit een bordeel gezien, en voor de rest is het er beregoed. 2004 zijn wij ook weer van de partij.

We hebben een aantal aanbieders voor Ambelos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ambelos in Agia Pelagia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ambelos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ambelos scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.