Hotel Alexander House

Hotel Alexander House

8.5Fantastisch

Griekenland, Kreta, Agia Pelagia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 562p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

46 reviews over Hotel Alexander House

• 2019
    9Carolien21-10-2019

Heerlijk genoten, vriendelijk personeel

We kwamen later in de avond aan. Twee verrassingen: upgrade kamer van classic room naar private pool room.

En we mochten nadat we drankje kregen aan de bar nog gebruikmaken van een saladebuffet.

Wij waren erg blij met onze kamer. Erg ruim met private pool die we deelden met gasten van naast gelegen kamer.

Eten erg veel variatie. Ontbijt de ene dag gebakken eieren en andere dag scrambled egg. Ook lunch en diner nooit dezelfde gerechten. Wel standaard zijn onder andere pasta en 2 sauzen. Ook veel lokale gerechten. Echt een fijne ligging in het plaatsje, paar minuten wandelen en je bent aan het strand. Verder heel veel keuze in de drankjes aan de bar. Ook paar cocktails zijn bij all inclusive inbegrepen. En echt lekkere pizza's bij de snackbar. Ik raad dit hotel aan voor een fijne vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Saskia08-08-2019

Geweldige vakantie gehad!

Gezellig gemoedelijk hotel.zorg wel ervoor dat je een kamer in het hoofdgebouw krijgt.wij kwamen laat aan en werden in een gebouw aan de overkant van de straat weggestopt(zo voelde het in ieder geval) Meteen melding van gemaakt en wij kregen netjes een andere kamer met uitzicht op het zwembad.superfijn met 2 kinderen van 13 en 11.

Neem geen lichte zwemkleding mee want alles wordt geel! Je mist alleen wel een afvalbakje bij het zwembad.

Het eten was lekker!.genoeg keus voor iedereen. Personeel is vriendelijk .

Het hotel is echt netjes !er wordt veel schoongemaakt.

Houdt er rekening mee dat het hotel op een heuvel gebouwd is,dus trappen lopen.overal kleine trapjes.

Vlakbij het strandje waar ook de restaurantjes en winkeltjes zijn. Echt gemoedelijk.

Gezinskamers nog niet gerenoveerd,maar wel netjes en onze kamer was ruim ook. Iets niet in orde? Meteen melden en het wordt meteen opgelost.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Bea STEENS02-08-2019

FANTASTISCH

kleinschalig familiehotel, gedeelte gerenoveerde kamers en gedeelte niet-gerenoveerde (familiekamers), uitgebreid buffet in all inclusive , mooi buitenrestaurant. Wel heel veel trappen, minder geschikt voor ouderen mensen. Fantastisch personeel, super vriendelijk en heel behulpzaam. Kamers worden elke dag gekuisd, ook iedere dag nieuwe handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Bert19-05-2019

Gewoon doen !

Fantastisch. Geen negatieve errassingen. Fottis...Elena....Soula....Natasa.....en het hele team zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

6Riet11-09-2016

Redelijk hotel in een niet heel levendig plaatsje

Goed: fijn zwembad . Dicht bij zee ( klein strandje) Goede service: na vermelden dat er een kakkerlak op onze kamer zat mochten we een andere kamer nemen. Minder goed: eten . Matig en niet hygiënisch buffet ( salades niet gekoeld) . Vieze oude place mats . Bedjes bij het zwembad worden s avonds al gereserveerd door gasten. Veel rumoerige oost Europeanen. Auto huren noodzakelijk , openbaar vervoer zeer minimaal vanaf het dorpje: slechts 1 bus per dag: half tien vertrekken naar Heraklion , half vier al weer terug. Alleen bij lastminute aanbiedingen heb je waar voor je geld en accepteer je de minpunten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Johnny04-07-2016

Leuk hotel

Mooi hotel op een prachtige plek. Zwembad iets te klein. Lekker naar het strand dan maar. Lekker aan de bar hangen in de avond. Gezellig hoor! Alleen het eten was echt zo slecht. Vreselijk. Zelfs s morgens maar naar de supermarkt om een heel brood voor op het strand. S avonds aantal keer uit wezen eten omdat zo slecht was. Maar op het hotel zelf niets aan te merken! Wij hadden zeezicht, echt een aanrader voor op je balkon!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 9STIENS GUIDO22-07-2014

Schitterende vakantie

Gezellig hotel, heel vriendelijk personeel. Dagelijks aan het ontbijt zelf gebakken brood door het hotel. Genoeg keuze voor lunch en diner. Kamers werden dagelijks schoongemaakt. Prachtige omgeving. Klein dorpje, rustig maar toch genoeg restaurants en winkeltjes. Gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Elles26-10-2013

Goede sfeer

Zeer vriendelijk personeel, gevarieerd en lekker eten, mooi uitzicht vanuit het hotel, schoon zwembad, nabij strand

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 6gruiter23-10-2013

leuk maar niet voor herhaling vatbaar

te veel luidruchtige fransen, te gehorrige kamers en geen nederlanders

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 7Jos 20-10-2013

Wel aardig voor de aangeboden prijs

Eerste dag een overboeking gehad maar is daarna netjes opgelost. Hotel was erg goedkoop dus ook niet teveel verwachten. Dus dat viel wel mee. Er waren wel erg veel trappen aanwezig. Naar de eetzaal heen en terug waren totaal 170 treden. Mensen die niet goed ter been zijn kunnen dit beter niet doen. Ook mensen met een kinderwagen lopen hier tegenaan. Geen hellingsbaan of liften aanwezig. Wij waren de enige Nederlanders in het hotel. De grote massa waren de gasten uit het Oostblok. Waren weer zeer irritant aanwezig. Het eten was een matig niveau. Maar buiten de deur restaurantjes genoeg. BBQ avond is best prijzig. Voor € 18,00 per persoon als toeslag. Buiten het hotel niets te doen. Je moet echt auto horen als je iets meer wilt zien. Voor een luiervakantie aan het zwembad was het wel te doen maar wel eenmalig. Personeel was niet altijd even vriendelijk. De klusjesman Nikos was zeer goed voor de gasten en altijd een geintje. Top

Gereisd met partner in september 2013

Hotel Alexander House info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel