Hotel Santa Marina Plaza

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag10°7°
Hotel Santa Marina Plaza
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Marina Plaza voor je op een rij gezet:

Laatste review

Doordat ons geboekte hotel niet openging, zijn wij in dit hotel geplaatst.

Helaas beschikt dit hotel maar over 2 suites (hadden wij voor betaald)

We hadden wel een mooie kamer aan zee.

Het is een heerlijk kleinschalig proper hotel, met uiterst vriendelijk personeel.

Het salade buffet en het ontbijt was perfect!

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Restaurant
Sauna

3 reviews over Hotel Santa Marina Plaza in het Nederlands

2008

Doordat ons geboekte hotel niet openging, zijn wij in dit hotel geplaatst.

Helaas beschikt dit hotel maar over 2 suites (hadden wij voor betaald)

We hadden wel een mooie kamer aan zee.

Het salade buffet en het ontbijt was perfect!

2006

Het is een mooi hotel net buiten Chania. Te ver om te lopen naar Chania. Men zal zeggen dat je makkelijk met de bus naar Chania kan, maar dat is niet altijd zo. Wanneer er te veel mensen bij de bushalte staan zal de chauffeur niet stoppen en kan je het wel vergeten. Het ontbijt in het hotel is goed en het diner is matig. Je kan kiezen uit 3 hoofdmenu's die allemaal even droog zijn. Buffet als voorgerecht en als mogelijk hoofdgerecht zijn wel goed.Het personeel is buitengewoon vriendelijk. Zeker de barman van de "pool bar" Hij kan heerlijke cocktails maken. De kamers worden elke dag schoongemaakt en dat gebeurt heel netjes. Hotel ligt direct aan het strand. Je moet wel apart betalen voor de strandstoelen (5 euro voor 2 stoelen)

Tip: Ga een keer eten in de taverne in het oude centrum van Agia Marina.

Wat een fantastisch hotel

Pieter
24-7-2006

Wat een fantastisch hotel. De ligging is prima. Uiteraard moet je van te voren weten waar je terecht komt. Niet in het centrum van een dorp of stad. Voor Kreta is het sowieso noodzakelijk om een auto te hebben. Chania is dichtbij en de Samaria kloof moet je gedaan hebben. Het eten en de kamers zijn fantastisch. Aanrader.

Traveltroef
Traveltroef
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Marina Plaza in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Marina Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.