Appartement Orion Star

Appartement
Appartement Orion Star
8,8

4 reviews over Appartement Orion Star in het Nederlands

Mooi, schon en rustig appartementen complex

Steef van den Brand
19-7-2016

Heerlijk verblijf gehad in een ruim en schoon appartement. Het zeezicht maakte het helemaal super. Geen enkele last van drukke straat 100 meter verderop. Inderdaad, vooral Scandinaviers die we voor het gemak "Zweden" noemen. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Airco huur wel prijzig ( 5 euro p/d voor 1 kamer en 10 euro p/d voor 2 kamer app). Zwembad is goed en voor kinderen een veilig ondiep bad. Ligging is prima ten opzicht van strand , winkels en restaurants. Met auto of bus in ca 15-20 minuten in Chania. Aanrader is verder Kalathas met een fantastisch zandstrand, tochtje door de bergen en archeologische site Aptera.

Gereisd Met partner in juli 2016

Prima plek!

Karin Ruff
3-5-2016

Een mooi onderhouden complex, 200 meter van de drukke hoofdstraat. Via een paar trappen ben je zo bij het strand, supermarkt, restaurants en bushalte. Vrolijke schoonmaaksters die dagelijks langskwamen. Twee ruime slaapkamers en twee badkamers op nummer 301. Goeie uitvalbasis voor dagjes weg. Wij hebben oa de Samariakloof gelopen, Chania bezocht en tussen de olijf- en sinaasappelbomen gefietst.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig en schoon complex.

Alexandra
31-7-2015

Orion Star is een gezellig en ook rustig complex. Kindvriendelijkheid. Schone appartementen, om de dag schone handdoeken en lakens. Je loopt een trap en steekt de straat over en je staat op het strand.

In de omgeving weinig winkels wel veel restaurants. In de old village, klein stukje naar boven lopen, leuke tavernes waar je heerlijk Grieks kan eten en erg gastvrij.

Vanaf deze plek ook een goede uitvalbasis om dit deel van het eiland te verkennen.

Gezellige poolbar waar dit jaar voor het eerst Alexandros, vriendin en moeder er alles aan doen om je het maar je zin te maken. En ze serveren je de beste mojitos.

Heerlijke locatie

Bert van Laren
24-8-2013

Orion Star in Agia Marina is een keurig en schoon appartementencomplex. We waren er met ons gezin (kinderen 18 en 15). Appartement (304) was zeer ruim en had twee badkamers. Elke dag schoonmaak en twee keer per week schoon beddengoed. Balkon aan zeezijde (zee op 150 m) en was na 11.00 zonvrij, dus heerlijk om te zitten. Drukke doorgaande weg op 100 meter maar daar wen je snel aan. Goede restaurants in de directe omgeving. Met de bus zijn veel plaatsen in de omgeving bereikbaar. Bijna geen Nederlanders gezien. Dit deel van Kreta is vooral Scandinavisch georienteerd. Goed schoon zwembad (zonder handdoekenleggers!) en altijd een plekje te vinden op de gratis bedjes. Een plek om zeker nog eens terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orion Star in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orion Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.