Appartement Minos Village

Tonen op kaart

48 reviews over Appartement Minos Village

• 2019
    9Bea15-10-2019

Mooi appartement en zeer gastvrije omgeving

Kleinschalig appartementencomplex, buiten de drukte. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede bedden en douche. Knus zwembad, overzichtelijk met kinderen. Om de hoek meerdere goede restaurants. Zeer gastvrije mensen. Leuke gewoonte hier: bij afrekenen krijg je iets lekkers (ijs, fruit, cake/gebak) met een variatie op een likeur van de zaak. Op loopafstand van strand, lekkere zee en leuke strandrestaurants/ terrassen. Allen zeer gastvrij. Goede busverbinding met Chania.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Barbara01-09-2019

Fantastische kleinschalige locatie!

Heerlijk kleinschalig complex. Zeer overzichtelijk met kinderen, geen handdoekjes leggen en grote schone appartementen. Zeer comfortabele brede bedden en alles in handbereik. Koffie of lunch bij het zwembad of binnen 3 min lopen bij het strand. Zeer centraal gelegen, dus restaurantjes voor het uitkiezen aan het strand met wonderschone zonsondergangen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jordy10-08-2019

Geweldig complex met mooie appartementen, leuk personeel, prima zwembad en de gehele dag kan je je melden bij de bar voor een hapje of een drankje.

Om de hoek vind je gelijk een paar leuke taverne's en ook het strand is op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8inge17-07-2019

Heerlijk complex

Een heerlijk complex. Ligt iets op een heuvel, maar als je geen zin heb om naar het strand te lopen ((ca. 6 minuten) dan hebben ze een shuttle service. Personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Nette appartementen met goede bedden. In een straal van 50 meter zijn er een aantal restaurantjes waar je goed kan eten. Maar ook aan de hoofdstraat zijn er meerdere restaurantjes. Bij de supermarkten kan je vers brood halen, maar er is ook een bakker. Wil je naar Chania dan is er een goede busverbinding naar Chania stad

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• Oude reviews

10Mollen14-05-2017

Super goed

Mensen zijn aardig en willen alles doen om het naar je zin te maken stellios de bar man is zeer attend 👍Bij de receptie zijn ze vriendelijk .geweldige locatie waar je om de hoe in verschillende restaurants heerlijk kan eten .fam mollen

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Familie Koopman07-05-2017

Geweldig!

Het hotel was erg goed, we hadden een appartement met twee aparte slaapkamers en twee badkamers. Ruime woonkamer en groot balkon, waar we altijd de zon of schaduw op konden zoeken, met mooi uitzicht. Dagelijks werden de bedden verschoond, kregen we schone handdoeken en werd alles keurig gepoetst. Wat een service. De medewerkers van het hotel zijn allemaal heel vriendelijk en staan klaar om je te helpen. In de naaste omgeving van ons hotel verschillende restaurantjes waar je heerlijk kunt eten, met zeer gastvrije bediening. Op een rustige ligging t.o.v. zee, 5min lopen naar vele winkels en restaurantjes. Met auto of bus zijn alle bezienswaardigheden goed bereikbaar, groene bergachtige omgeving, aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 7marije10-10-2016

prima hotel

-onbijt is redelijk/steeds hetzelfde -douche is erg klein (70cm/70cm met plakkend douchegordijn) -personeel vriendelijk en behulpzaam -kamers schoon en modern ingericht -zwembadpomp maakt veel lawaai -goede restaurants in omgeving -rustige ligging van hotel, maar op loopafstand van winkeltjes en restaurants -

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ronald16-09-2016

Erg goed!

De ligging van Minos Village is prima. Binnen een paar minuten ben je aan de drukke hoofdstraat en het strand. Minos V ligt iets de berg op. Een erg leuk hoekje met een paar uitstekende restaurants op 1 minuut loopafstand. Ook het eten in Minos V is perfect! De barman is zeer vriendelijke voor iedereen en weet binnen een dag de naam van iedereen. Het zwembad is niet groot, maar vaak was het rustig (begin juli). Wij hadden een appartement op de begane vloer en dat was prima. Bijzonder dat het een soort van driehoek is waar alle appartementen op elkaar uitkijken, maar geen last van gehad. Privacy zat. Prima badkamer en verder genoeg ruimte in het appartement. Strand is mooi. Restaurants top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8jstuij28-06-2016

Super gezellig en mooi appartement,rustig gelegen.

Minos Village is een geweldig appartement, vriendelijke, hartelijke mensen, mooi zwembad, de kamers zijn mooi en schoon en er is een gezellige bar waar je kan vertoeven en het eten is ook heel goed. rustig gelegen en naar het strand is het 10 min.lopen en je zit vrij dicht in het centrum bij Aghia Marina. Ben er al voor de 6e keer geweest en ga dit jaar weer terug naar Minos Village, want het voelt gewoon dat je thuis bent. Minos Village is voor ons een topper!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Stephanie26-06-2016

Helemaal super!

Vanaf 30-5 8 verbleven wij 8 dagen in Minos Village samen met ons zoontje van 1,5 jaar. We kwamen savonds laat aan maar werden heel hartelijk ontvangen en konden nog genoeg eten bestellen. We hadden eigenlijk een kamer aan het zwembad maar dat wouden we niet ivm ons zoontje. Zonder problemen werden we omgeboekt en het kinderbedje verhuisd. Wij kunnen echt niets anders zeggen dan dat het alleen maar genieten was. Alles is zo schoon, mooie moderne kamers (grote inloopdouche), het personeel is ontzettend vriendelijk, het eten is verrukkelijk en de cocktails van Pavlos ook! Bakker, restaurantjes (bijna allemaal met een kleine kidsplayground ideaal), strand, winkeltjes, supermarkt alles op loopafstand. En iedereen is zo vriendelijk, gastvrij en kindvriendelijk. Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

9 tips over Appartement Minos Village

• Renske Kooiman, 05-07-2014

Huur een auto om meer te zien van het prachtige eiland! Excursies boeken bij de balie niet bij de touroperator scheelt je zo €15,-pp

• aad, 05-07-2014

Voor lekker te gaan eten hier wat tips Kouroupis iedere vrijdagavond live muziek en Aletri heel gemoedelijk familie restaurant in beide heerlijk eten en zeer vriendelijke mensen. Liggen om de hoek van Minos Village zie de bordjes als aanwijzing.

• Guus Harms, 10-07-2013

Neem een afzakkertje aan de gezellige bar.

5 vragen over Appartement Minos Village

• Jacqueline , 18-08-2019

Koffie apparaat

Is er ook een koffie apparaat in het appartement aanwezig. En zo ja welke? (Met filter; cups, pads)

• Mayo.van.rooijen, 16-05-2017

Inrichting kamer

Is er een waterholes op de kamer.pakt veel makkelijker in zonder waterkoker.vind het wel ideaal om er een op de kamer te hebben.

• kellebel, 27-02-2016

baby 14 maanden

Hallo, wij willen hier heen gaan eind mei, naar een 2 kamerapp met ons dochtertje van 14 maanden. Liggen alle app rondom het zwembad? Zodat we de babyfoon kunnen gebruiken als onze dochter ligt te slapen? Is het zwembad al een beetje warm eind mei? heb je veel schaduw rondom het zwembad van de gebouwen? Ik lig nl graag in de zon.

Appartement Minos Village info

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden