Hotel Marina Sands

GriekenlandKretaAgia Marina

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over Marina Sands

• 9Gitte06-09-2021

Heerlijk verblijf.

Wat hebben we genoten hier. Voor ons voelde het als ideaal. Net appartement, voor de deur de supermarkt en diverse restaurantjes en winkeltjes. Het zwembad is heerlijk, er liggen luchtbedden voor je klaar waar je op kunt dobberen. De zee is pal aan het appartement. Stoelen met parasol kosten 7 euro per dag, na een uur of twee kwamen ze niet controleren merkten we. Ontbijt is prima, natuurlijk is het elke dag wel hetzelfde maar er is volop keus. Thuis pak je ook maar een boterham of een cracker. Wij hebben echt volop genoten. Met de bus kom je snel en goedkoop op de plaats van bestemming, en het eten in restaurants is erg goedkoop. na het vragen van de rekening krijg je raki en nog een gratis nagerecht.

• 9CARIN EBBING12-09-2015

Leuk hotel in levendig stukje Agia Marina!

Het hoteltje ligt langs een doorgaande weg met veel restaurantjes, ga naar Mitsos (een aanrader) barretjes en winkeltjes. S' nachts heerlijk rustig. Het ziet er van buiten lieflijk uit en super verzorgd uit met een hele mooie tuin. Het zwembad is heerlijk en na een klein trapje sta je op het strand. Er zouden wat meer ligstoelen bij het zwembad mogen staan als het druk is, maar voor vijf euro heb je de hele dag ligstoelen en een parasol voor het hotel, maar ook langs de hele kuststrook. De kamers zijn ruim en er is een koelkast aanwezig. Er zijn enige verbeterpuntjes, zoals dat je alleen met een handdouche kunt douchen en dat alles heel nat wordt met als resultaat dat de toiletbril, die van hout is,uitzet en nodig vervangen moet worden. De schoonmaak daarentegen is perfect!! Schone handdoeken eens per drie dagen, maar als je er om vraagt tussendoor ook. Schoon bed bijna elke dag! Kortom zoek je rust een leuk hoteltje met levendigheid om je heen, ga met gerust hart naar Marina Sands,

• 10Kirsten Haim29-07-2011

Helt i top

Alt er bare super på dette hotel. Varme og imødekommenhed. Niko og Luciana, som står for poolbaren gør opholdet til en oplevelse.

• 10ingela19-07-2011

marina sands är det bästa hotell jag varit på!

Har haft 2 otroligt fina veckor på detta så charmiga hotell!Reste med 3 vänninor barn barnbarn,alla är eniga vi återvänder gärna!

• 10Helena28-06-2009

Bästa...........det mesta!

Endast ett par småsaker drog ner betyget som kunnat få full pott = 10 på allt. Frukosten hade kunnat varierar lite mer, t.ex grovt bröd. En vattenkokare på rummet hade varit bra. (Den tar jag med själv nästa gång!)

• 10Claudia, Julia und Norbert01-09-2007

Wir waren Mitte Juli im Marina Sands. Es war einfach PERFEKT. Kleine, familiäre Anlage. Sehr grün und gut gepflegt. Das Frühstück war typisch Griechisch kein reichhaltiges Buffet aber gut und frisch. Der Pool sauber. Das Meer nicht so perfekt zum ins Wasser gehen, da rutschige Steinplatten den direkten Weg versperrten, außerdem war zu unsere Zeit hoher Wellengang und zumeist die rote Fahne gehisst. Leider zu wenige Liegen um den Pool, die waren alle schon reserviert, wenn man zu spät aufstand, aber am Strand waren immer welche frei. Kinderfreundlich ja, aber leider fehlte ein Spielplatz. Die Nähe des Hotels zu ausgezeichneten Tavernen im alten Ortskern war auch perfekt. Unsere Freunde und wir waren rundum zufrieden.

• 9Minke17-01-2007

Hallo, ik ben afgelopen zomer met mijn vriend in Marina Sands geweest. we hebben een geweldige vakantie gehad!!!appartement was eg heel ruim en uitzicht op zee, wat wil je nog meer!!!loop je langs het zwembad 4treden af ben je aant strand!!als je jong bent en op zoek naar rust maar toch uitdaging!moet je daar zijn! een punt het ontbijt is niet te eten!!maar in de poolbar kun je heerlijk eten.

• 9Hans28-12-2005

Heeeeeeeeeeeeel fijn gehad. Alles binnen handbereik.Ga zeker weer.

• 9J. de Kruif01-10-2005

2 jaar achter elkaar geweest in mnd sept. Prima naar onze zin gehad. Mensen erg aardig en behulpzaam. Prachtige tuin. Alles goed onderhouden. Ontbijt redelijk tot goed. Ligging prachtig aan het strand, alles heel relaxed. Veel tavernes en winkeltjes, supermarkten in directe omgeving. Uitvalsbasis naar mooie dagtripjes en prima verbinding met Chania.

Hotel Marina Sands info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar