Vakantiehuis Huize Alexandros

Meer vakantiehuis info

12 reviews over Vakantiehuis Huize Alexandros

• 2019
    9Cees01-04-2019

Heel fijn om daar te zijn.

Mooi hoog boven het dorp gelegen (steile weg er naar toe), uitzicht over zee tot Chania toe. Mooie verzorgde tuin, rustig gebried. Veel verwennerij door verhuurster: informeren naar wensen, praatje met info, zelf gebakken cake op de tafel, fruit uit eigen boomgaard.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Joke Roeper31-03-2019

Heerlijk

Prachtige omgeving, zeer aardige verhuurmevrouw, zeer informatief. Leuk huisje met groot slaapvertrek boven ( ook toilet). Beneden alles voorhanden, goed verzorgde tuin.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2018
    6marije02-07-2018

Nooit meer

Nou vanuit ons huisje totaal geen zeezicht. Ja als je helemaal op het uiterste puntje vh terras ging staan. En compensatie van touroperator? Nee hoor een grote mond ;( En dan vanaf de zijkant worden aangestaard door een enorm appartementencomplex wat pal op ons balkon uitkeek.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Jacqueline16-06-2018

Geweldig.

Vrijstaand huisje boven op heuvel. Prachtig uitzicht ruim balkon. Fantastisch restaurant vlakbij Gastvrije eigenaren Fijn huisje beneden aan de heuvel ook supermarkt. Goede busverbinding naar Chania Nadeel is dat je de heuvel altijd weer op moet lopen dat is vrij steil maar goed voor de conditie😊

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

9W04-08-2015

Prima vakantiehuis.

Begin juli zijn we twee weken in Alexandros geweest. Het bestaat uit 4 huizen. Het is rustig gelegen op een heuvel. Een kleine klim is geen enkel probleem voor wat je ervoor terugkrijgt. Een fantastisch uitzicht over de zee en zelfs over Chania. De huizen zijn compleet en ruim ingericht. De schoonmaak is prima en wordt verzorgd door de eigenaresse zelf. Alexandros is een goede uitvalsbasis om West Kreta te ontdekken. In combinatie met Ross is het ons uitstekend bevallen. Voor foto's kun je ook een bezoek brengen aan de facebook pagina van Alexandros: "alexandros homes".

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Guus Welten25-06-2012

Heerlijk huis met fantastisch uitzicht

Wij verbleven in één van de vier huisjes van Huize Alexandros. Het was er fantastisch! De ontvangst door Rena, de eigenaresse was hartelijk. Op tafel stond een lekkere fles wijn en in de koelkast lag al een fles water koud. Het huis was goed onderhouden en zeer schoon. Het uitzicht van zowel het terras als het ruime balkon (met ligbedden) is prachtig! We hebben tijdens ons verblijf 's avonds en 's nachs geen geluidsoverlast gehad en ook hadden we totaal geen last van insecten, kortom een topvakantie!!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Seraja23-08-2011

Mooie locatie, helaas erg veel last van krekels.

Wij zaten in huisje nummer 2 en we hadden het meest mooie uitzicht!! Helaas waren er in de bomen zeer veel krekels aanwezig, aangezien ze geluid maken als het licht werd waren we de eerste 2 dagen om 6:15 uur wakker! er is een airco in het huisje aanwezig en dat hebben we dan ook 2 dagen later gedaan. Alle luiken dicht en airco aan was het geluid van de krekels minimaal en het huisje lekker cool.

De locatie kan voor zeer kleine kinderen vervelend zijn.

De eigenaresse is zeer vriendelijk, en het huisje werd 3 keer per week schoongemaakt. Tevens schone lakens en schone handdoeken, heel prettig. Het strand is zalig, wij zijn meer naar de rechterkant gaan liggen omdat er een disco aanwezig was waar we geen zin in hadden. Als je een stukje rechts over het strand liep kwam je een strand tent tegen waar gratis bedjes waren, en waar je een goede lunch kon nuttigen. De zee was voor kinderen zeer geschikt, en op sommige dagen voor oudere kinderen geweldig vanwege de hoge golven

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9R. Poppen11-08-2009

Prachtig huisje, schitterend uitzicht!

Wij hebben een week in huize alexandros doorgebracht. Vanuit elk raam/deur/luik zag je de zee, prachtig! Wel huisje nummer 1 of 3 vragen want die hebben het mooiste uitzicht. Rena is erg aardig, niet opdringerig maar hulpvaardig, en houdt de boel goed schoon.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Cor en Gerda Hoek30-10-2008

hopelijk volgend jaar weer

Mooie app lekkere harde bedden vriendelijke eigenaar werd goed schoongehouden echt een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Frank Wittens08-09-2007

Niet de appartementen, maar de vrijstaande vakantiewoningen van Ross Holidays hebben een fantastische ligging, want op een heuvel en daardoor uitkijkend over Agia Marina en de zee. Wel aan een steil weggetje gelegen en daardoor niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn. Een huurauto is prettig, hoewel de verbindingen per openbaar vervoer met Chania stad en andere plaatsen zeer goed zijn. Huize Alexandros heeft airco (tegen betaling) en een zeer royaal dakterras (voor een nog mooier uitzicht) en een veranda beneden. De inrichting is zonder meer goed (inclusief tv): een goede badkamer en een tweede toilet boven. De service is eveneens prima: elke twee dagen schoonmaak en bovendien een prettige bejegening.

Gereisd met partner in september 2007

Vakantiehuis Huize Alexandros info