Appartement Georgina

Appartement
7,5

1 review over Appartement Georgina in het Nederlands

Fantastich, uiterst vriendelijke ontvangst.

alekos92
24-5-2016

Het geheel is basic, de schoonmaak geweldig. Veel studio's/appartementen niet geschikt voor ouderen, veel trappen. Volop restaurants en winkels in de buurt, strand voor de deur en een heel schoon zwembad met ligbedjes.

Gereisd Met partner in mei 2016

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Georgina in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Georgina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.