Appartement Evdokia

15 reviews over Appartement Evdokia in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Yvonne en Alie
30-9-2012

Appartement prima voor 2 personen. Appartement 4 is aan te bevelen: weinig inkijk op terras en naast zwembad, dat terwijl wij er waren niet druk bezocht werd. Van het plaatsje Agia Marina zijn wij niet kapot: erg toeristisch, maar zodra je het achterland in gaat is het landschap heel mooi. We hebben van hieruit enkele prachtige wandeltochten gemaakt.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig

mieke
18-12-2011

een weekje evdokia is leuk mooi zwembad ruim app. heel rustig, lekker s'avonds eten bij een leuk restaurantje, waarvan er genoeg zijn. eigenaresse zit wat shaggy bij haar huisje grieken zijn niet meer zo blij als voorheen moeten n.l belasting betalen. hoeven we niet meer naar al die uitstekende stukken staal op de daken te kijken. ga eens met het treintje mee de bergen in heel leuk. wel warme kleuren meenemen het is er heel koud

Gereisd Met partner in mei 2011

Mooi appartementencomplex in levendige omgeving

Ger en Elly van der Son
16-11-2011

Wij waren in Evdokia eerste week juli 2011. Het complex bestaat uit 6 appartementen en 2 studio's. De studio was ruim voldoende voor 2 personen. Alles was schoon en de bedden waren redelijk nieuw. De warmwatervoorziening was alle dagen in orde. Het terras van de studio is niet groot en door struiken van de weg gescheiden, een groot grasveld is naastgelegen. Van inkijk hebben wij geen last gehad, het complex was zeer rustig. Het zwembad was schoon met voldoende ruimte. De eigenaresse, gemeld in voorgaande beoordelingen, gaf geen problemen. Het complex ligt +- 100 meter van de hoofdstraat, waar restaurants, meerdere supermarkten, bushaltes en winkels dichtbij zijn. De kustweg bestaat bijna volledig uit hotels en restaurants waarachter de stranden liggen. Verlaten stille stranden zijn hier niet. Het dichtbij gelegen strand is bijna volledig bezet met ligbedden en parasols en is een mengsel van grof zand en steentjes. Vanuit Agia Marina is een goede busverbinding met de mooie stad Chania.

Gereisd Met partner in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Evdokia voor je op een rij gezet:

Heerlijke plek voor vakantie!

T. Jansen
23-8-2011

Wij hebben 2 weken met 3 personen in een maissonette gezeten en een heerlijke vakantie gehad. Plek was ideaal, rustig ( keken uit over de sinaasappel-en olijfbomen) maar ook enorm dicht bij winkelstraat ( levendig maar niet te druk terwijl het hoofdseizoen was) en strand. Sfeer was prrima, heerlijk gegeten overal (erg veel mogelijkheden en ook plekken waar alleen maar Grieken zitten) en prima uitgangsplek voor mooie tochten met auto door west-kreta! Wij vonden het zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

wel aanrader

Jan
18-8-2010

Goede schoonmaak.Heel karige uitrusting keuken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Jammer dat ik nu al weet dat het vrije stuk voor volgend jaar is volgebouwd

Gereisd Met partner in juli 2010

niet veel privacy dicht op elkaar

Yolanda Breuer
29-7-2010

Je kijkt op elkaar's balkon, sommigen hingen badlakens voor het zitje om vrij te kunnen zitten. Voor 2 volwassenen en 2 tieners thuis eten met 1 grote pit en een kleine, erg sobere keuken. Hebben niets gekookt. Kasten zijn er ook niet voor 4 pers. Kinderen van 18 en 16 moesten alles in hun koffer laten. Laden stuk en klein hanggedeelte, vol als 2 pers. wat spullen ophangen. Als je van een zeer toeristische omgeving houdt is de omgeving leuk, wij vonden het te druk. Doet denken aan de Costa's in Spanje. Appartement ligt wel rustig. Hostess was top!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

2008

Ruim appartement, echter bijzonder weinig privacy vanaf Je

Ellen
7-7-2008

Ruim appartement, echter bijzonder weinig privacy vanaf ons terrasje. Je kijkt zo op het terras van beide overburen. Van Ross zijn wij beter gewend. Het zwembad is op zich prima, echter erg ongezellig, randje gras van 2 meter met ligbedden er omheen gevolgd door hek met gaas en dat is al Ligging vlakbij strand, bushalte 20 meter links van de openbare weg dus dat is prima.

Gereisd Met partner in juli 2008

We hebben een week in Evdokia verbleven

TravelWen
13-4-2008

We hebben een week in Evdokia verbleven. Door de ligging van de appartment is hier een oase van rust vergelijken met de hoofdstraat van Agia Marina. Restauranten, supermarkten en strand allemaal op loopafstand. Het appartement is zeer ruim. De keuken stelt niets voor maar er zijn genoeg eetgelegenheden in de omgeving. De tuin en zwembad zijn goed verzorgd. De hostess van touroperator was zeer behulpzaam.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Voor het einde van het seizoen is Aghia Marina een prima "

R. Molenaar
17-10-2007

Voor het einde van het seizoen is Aghia Marina een prima dorpje. Evdokia zijn prima appartementen. Veel groen en mooie bloemen, zwembad ook prima. 1 tegenvaller. Bij vertrek kwam de beheerdster naar ons toe: "everything oké, nothing broke?" wij hadden niets kapot gemaakt, dus braaf " No nothing broke", waarop de vrouw zegt: "I think de boiler is broke (waterkoker)" Ze loopt naar binnen en wijst naar een scheurtje van 1 cm in de waterkoker! Dat was al zo voordat wij kwamen. We hoefden niets te betalen en zijn weggelopen, maar let dus wel op! Check goed alles bij binnenkomst en meld het anders moet je wellicht aan ende nog betalen voor iets wa jij niet stuk hebt gemaakt. Verder een heerlijke plek hoor!

Gereisd Met partner in oktober 2007

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad

Sandra
29-9-2007

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het strand en restaurantjes lekker dichtbij. Zwembad was ook prima voor onze 2 kleine kids. Ze hebben nu voldoende kinderbedjes (wij hadden er 2 geboekt en kregen er maar 1, uiteindelijk hebben ze er 1 bijgekocht), dat was even minder na een lange vlucht. Voor de rest de eigenaresse niet gezien, was ook niet nodig. Appartementen erg ruim en schoon. Idd de slaapbanken zijn erg hard maar volgens mij is dat overal in Griekenland. De app. liggen heerlijk rustig, dus met kinderen erg prettig. Het enige nadeel voor ons was dat we op de bovenverdieping zaten en dus een trap op moesten, met 2 buggy's niet echt handig, maar we hadden daardoor wel mooi uitzicht (app.nr.5). Dus zeker een aanrader ook met kleine kinderen.

Gereisd Familie in september 2007

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evdokia in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evdokia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.