Appartement Elotis Suites

GriekenlandKretaAgia Marina

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Elotis Suites voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 13 reviews

Appartement info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

13 Reviews over Elotis Suites

• 9Pieter Minkenberg29-06-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Hier verbleven van 18 t/m 25 juni 2018. Hadden prachtig appartement. Goede douche, goed sanitair, goede airco en goede bedden. Verder 2 balkons en 2 tv's. Zwembad was ook erg fijn. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Verder ligt alles in de buurt. Bus naar Chania kost 1.80 Euro pp. Kortom een aanrader. Jeepsafari gedaan met lokaal bureau was geweldig.

• 8van Rooijen12-06-2017

geweldig verblijf appartement is erg comfortabel

We hebben erg genoten van ons verblijf in deze accommodatie. Voor Griekse begrippen zijn ze erg luxueus. Comfortabele boxspring bedden en de badkamer bevatte een regen inclusief een losse handdouche shampoo en douche gel werd telkens weer aangevuld. De inrichting van deze app. is van duurzaam mooi materiaal. Uiterst vriendelijke receptie, App. werden 6 dagen per week schoongemaakt. In het app bevinden zich 2 TV deze hebben echter geen Nederlandse zenders. Het is aan te raden en auto te huren om op die manier West Kreta te verkennen.

• 7Koninck196607-05-2017

Leuk kleinschalig complex met veel mogelijkheden

Elotis suites ligt aan de oude nationale weg van Chania naar Kissamos. Maar daar heb je geen last van. Aan de voorkant is de receptie en een bar/eetzaal en het zwembad. Daarachter liggen de suites. De suites die wij hadden (209) en (210) waren erg ruim. Ruime slaapkamer, prima badkamer met regen- en handdouche. Mooie woonkamer, waarin ook bedbanken staan, een goed ingerichte kitchinette. Eén keer zelf gekookt, maar de restaurants maken voor weinig geld heel veel lekkers klaar. Lekker eten bij Horiatiko, Manolis, Raki, Koupes en Kri Kri. Roka vonden wij verschrikkelijk. Wifi op kamer is te duur, maar in de lobby is het gratis. Zwembad is 1,50 diep, gratis bedjes. Handdoek kost € 1 per dag (kofferruimte!). Weinig speelmogelijkheden voor kleine kinderen. Er komen voornamelijk Finnen. Dagelijks wordt de kamer opgeruimd. Straat oversteken naar het strand. Bedjes zijn vaak gratis als je een drankje neemt. Supermarkt tegenover heeft alles, wel wat prijzig. Lidl op 3 km. Nissan Micra gehuurd bij Tourent, 400 meter verder: 10 dagen voor € 250. Prima deal.

• 9JML01-05-2017

Heerlijke accomodatie

Een fijne, schone accommodatie. Wij hadden een appartement met slaapbank in dezelfde kamer, onze dochter sliep op de bank, die is wel aan de harde kant. De andere bedden zijn boxspringbedden en sliepen prima. Douche was een heerlijke watervaldouche, met deur (bij ons dus geen gordijn). Terrasjes liggen allemaal redelijk privé. Waterval voor de deur, maar die ging op timer aan- en uit. Kamerschoonmaak netjes als jij de deur uit gaat. Zeer vriendelijke receptie. Zwembad prima, niet verwarmd, dus echt als afkoeling. Ontbijt zelf verzorgd, supermarkt is aan de overkant, daar verkoopt men vers brood. Zandstrand direct aan de overkant. Per bus naar Chania geweest voor 1,80 per persoon, prima te doen. Veel keuze aan restaurants in de buurt. Er waren bij ons veel scandinavische toeristen (Finse). Keukentjes bevatte alles, overal 3 stuks (dus 3 messen en 3 lepels) van. Bevat een waterkoker en koffiezetapparaat. Kookgedeelte zijn 2 elektrische plaatjes. Maar uit eten gaan is heel betaalbaar, dus niet gebruikt.

• 10Stephanie van Garderen01-08-2016

Fijne accommodatie

Wij hadden elotis suites niet geboekt maar kwamen er terecht door een overboeking. We hebben hier een erg prettige vakantie gehad. Rustig complex, prima bed, fijn personeel. De schoonmaak was ook top! Strand en lekkere restaurants in de buurt, prima!

• 9Kees den Butter01-07-2016

Schoon. Prima plek

Prima plek. Zeer schoon. Uiterst vriendelijk personeel. Dicht bij strand. Dicht bij winkels. Auto huren om de omgeving in dit deel van kreta te verkennen is een aanrader. Eten bij plaatselijke restaurants in de zijstraten is voortreffelijk.

• 9Erika Wesselius03-10-2013

Heerlijk! Schoon app, vlakbij mooi zandstrand.

Het complex ziet er verzorgd uit. Onze studio was (vrij) goed geïsoleerd. Ligging: zeer gunstig aan doorgaande weg waar je totaal niks van hoort. Enkele meters naar links een supermarkt, met daarnaast een doorgang naar het mooie zandstrand. Als je eigen vervoer hebt, kun je naar een grotere Lidl of In-Ka supermarkt (+/- 2km in richting Chania). Wij hadden alleen 'logies'. Ontbijt kun je prima zelf regelen, mede door de supermarkt (bijna) aan de overkant van de straat. Horend bij het complex is de drukbezochte bar. Hier heb je weinig last van. Alleen als er live-muziek is, kun je dat horen in je kamer. Maar (netjes) om 24:00 is het stil. (Voor die tijd slapen? Neem oordopjes mee.)

Nadelen: harde bedden, en zeer kleine douche-ruimte met gordijn. Maar dat is in 95% van de accomodaties het geval.

Voor een relaxte vakantie met zon, zee, strand, vriendelijke mensen, lekker eten en dat alles in een leuke plaats met winkeltjes en genoeg keuze uit restaurants, zit je hier zeker goed!!

• 9cor trampe22-09-2013

zeker weer

elotis is een zeer schoon appartement komplex. Ruime suites, zeer vriendelijk personeel van schoonmaaksters tot receptie Toen ik de kamer wat langer wilde houden omdat ik s avonds pas vloog was dit geen probleem en zonder extra kosten. zeker een aanrader ontbijt is wat karig maar als dat het ergste is.

• 9ton Cuijpers19-06-2013

fantastisch appartement

verblijf van 04.06-18.06.2013, hele mooie appartementen, pas gerenoveerd, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt, goede ligging t.o.v. het strand (overzijde van de straat via minerva) en het centrum van Agia Marina (10 minuten wandelen op zn grieks) en Chania (busstop op 50 mtr)

• 9H.Vooijs09-08-2011

inderdaad fantastisch.

Mooie appartementen niet zo groot opgezet,een nadeeltje toilet lekte onderuit wat niet zo fris was ,maar er was niet zo gauw een oplossing beschikbaar .Verder huur ernaast bij euromotor geen auto want bij afhalen melden ik dat er beschadigingen waren aan de auto wat geen probleem was maar bij terug brengen wel een probleem waar ze voor willen laten betalen geen prettige ervaring dus pas op.

Appartement Elotis Suites info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiene