Appartement Elektra

Appartement info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Elektra

• 5Marije06-06-2006

Aghia Marina is erg leuk. Vooral het restaurant Horiatiko (naar boven lopen bij het tankstation). Mooie omgeving en fijne mensen. Wij vonden het app. een toch wat minder. We hebben twee keer een kakkerlak binnen gehad en de deuren konden niet zo goed op slot, toilet was ook niet echt meer van deze tijd. Maar de ligging, zo direct aan het strand, was heel fijn!

• 9cok en jur19-05-2006

diverse malen geweest. Wij vonden het er heerlijk. Jammer dat de Elektra niet meer in de reisgidsen voorkomt. Of dit nu komt doordat Jorgos, de eigenaar is overleden, is bij ons niet bekend.

• 9remco en renate de haas21-01-2006

voor herhaling vatbaar zekers,hele aardige mensen,er werd goed schoongemaakt,n simpel appartement maar zoveel in de buurt.goede restaurants zoals alertri en lotto,s echt super voor weinig.met de bus zit je zo in chania.en n boottripje is ook onwijs gezellig.voor ons n hele fijne vakantie geweest.je rent zo de zee in heerlijk hoor.

• 9koster14-06-2005

zijn in 2003 2weken naar elektra beach geweest.Fantasties zo vanuit je app.de zee in Eet gelegenheden in overvloed,zijn ook 2 maal naar chania geweest.mooie plaats.Komen echt nog een keer terug.Hadden een mooi app. op de eerste etage groeten fam K

Appartement Elektra info

Veilig betalen met