Appartement Ekavi Apartments

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Ekavi Apartments

• 2018
    8Angelique van Dijk27-01-2018

Goed voor een derde keer😉

Super appartement met prachtig uitzicht op de zee en zwembad. Aardige eigenaren die ons nog herkenden van 2016. Leuk dorpje en goede busverbinding. Het enige nadeel zijn de verplichte bedden en parasols op het strand. Dit beperkt een beetje de vrijheid.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

8P. De Jong03-07-2017

Ruim appartement

Mooi ruim appartement met schitterend uitzicht. De inrichting mag met een waterkoker koffiezetapparaat magnetron en flatscreen compleet genoemd worden. Toen de tv en een lamp het begaf werden deze direct door nieuwe vervangen. Top service. Helaas zijn we over de schoonmaak minder tevreden. Dikke laag stof onder het bed. In 11 dagen 1 keer schone handdoeken gekregen. En 1 keer lakens. Dit was ook aan het begin, 2e dag dus de rest van de vakantie er mee moeten doen. West Kreta is schitterend om met een auto te ontdekken. We zijn er al meerdere keren geweest maar het blijf fascinerend.

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Eleni26-10-2013

Jammer van zo'n complex

Na een stug, onvriendelijk (met een blik van wat komen jullie eigenlijk doen) welkom betraden we een zeer ruim boven appartement. Pluspunten: de locatie.ruimte. nieuwe keukenapparatuur. Minpunten: Onvriendelijke eigenaren....en we spreken Grieks. Schone lakens met grote gaten1x per 6 dagen na vragen (betaald voor 2x P.W.) Handdoeken niet schoon. Wij zijn er 3 weken geweest en er is niet 1x schoongemaakt. Alleen de vuilnisbak maar dat kunnen we zelf ook. De balkons zitten aan elkaar zonder tussenschot/geen privacy. De algemene verlichting ging de laatste week niet aan (om te besparen) waardoor de buurman van de trap viel.Alleen op verzoek weer aan. Niet erg servicegericht. Het heeft tot resultaat dat klanten niet snel meer komen. We komen al 35 jaar in (heel)Griekenland maar dit was jammer Het strand en natuurlijk Kreta maakt alles goed en de Kretenzers zijn om te zoenen!!!

Gereisd met partner in september 2013

• 9Frank en Ineke02-06-2013

Heerlijke rustige plek met een mooie tuin.

Zeer eenvoudige ruime appartementen met een mooie ligging tegen een heuvel. Niet geschikt voor kinderen (geen speelgelegenheden, wel een kinderbadje) en ook niet geschikt voor pubers. (ga dan naar Platanias). Voor rustzoekers heerlijk, met een schitterende tuin. Goede en vriendelijke schoonmaak elke dag. Vriendelijke eigenaar. Je gaat heerlijk je eigen gang. Wij willen graag weer terug! Wij geven deze accommodatie een 9!

Gereisd met partner in mei 2013

• 6Amsterdam25-09-2012

Fijne apartementen met botte service!

Het complex is vrij groot (met name Scandinaviers, 14 apartementen voor NL mensen. De apartementen zijn basic maar prima. Ik had een 2 kamerapp. met uitzicht op zee. Mooi. Wel een hele kleine douche zodat de badkamer standaard nat is na douchen. Bij het zwembad is het rustig, je mag geen eigen consumpties nuttigen maar kan je wel doen. Overall prima voor de prijs die je betaalt maar van het spreekwoord "De klant is koning" of "service met een smile" hebben ze niet gehoord. Het begint bij aankomst als de bardame/receptioniste je inschrijft zonder een blik waardig te gunnen.Eigenlijk is bij elke vraag die je gedurende je verblijf stelt er een teveel. Toen ik kortsluiting had werd ik op beschuldigende toon toegesproken dat ik water had gemorst In begin denk je nog even dat het aan jou ligt maar op de terugweg in de bus kwamen de ervariingen van de andere bezoekers. Ronduit slechte service. Ik hoef om die reden niet nog een keer terug, anderen vinden de prijs/kwalitet daartegenop wegen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 8Gerda14-08-2012

Eenvoudig appartement op een goede locatie.

Wij hadden een 2-kamer appartement. Mooie ligging met zicht op het zwembad en de zee, 2 balkons. Van binnen eenvoudig, wel schoon en de bedden zijn redelijk. Wel airco aanwezig, alleen in de slaapkamer (kost € 8,00 p/dag). In de woonkamer, waar ook 2 pers. sliepen (1 op een bed en de ander op de bank) was geen airco. Opgelost door een ventilator te kopen bij de supermarkt en de deur v.d. slaapkamer open te laten staan. De handdoeken worden om de 3 dagen verschoond, dat kan beter. Verder wordt er elke dag (behalve zondag) schoongemaakt. Het is rustig, ook bij het zwembad. 's Avonds is er niets. Om je te vermaken moet je 50 mtr. naar beneden lopen, naar de kustweg, waar volop restaurants, winkels en drukte is. Er zitten voornamelijk stelletjes, ouderen zonder kinderen, weinig kleine kinderen en bijna geen pubers. Veel mensen uit Scandinavië, een paar Nederlanders. Onze beoordeling is prima. De rust is heerlijk, drukte kan je opzoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Vroomen18-07-2012

Mooie uitvalsbasis

Vanaf meeste balkons zeer mooi uitzicht over het water. Appartementen zijn basic, maar alles aanwezig. Complex heeft een likje verf gekregen, maar overal goed te zien dat er snel onderhoud gepleegd moet gaan worden. Zeker het keukenblok met koelkast (geen temp instelling mogelijk) is nog een Flintstone model! Van de eigenaars moet je niks verwachten. We groetten altijd, maar er kon amper een knikje af. Wij kwamen samen met ander stel aan en moesten zoeken waar de "ontvangst" was. Was een zeer onvriendelijke jongedame die alleen maar het woordje 'pasport"kende. Wordt niks georganiseerd, buitenbar om 19.00 dicht (eerst 18.00, maar na klachten via de touroperator wel een heel uur later!) Dame van de schoonmaak is aardig en doet haar best. Alles ademt uit: We willen mischien wel, maar kunnen gewoonweg niet. Wel een goede lokatie om West Kreta te verkennen! Grootste deel van de app. wordt bezet door Scandinaviers. Omdat de prijs vrij gunstig is, voldoende prijs/kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Yannis13-07-2011

Ideale ligging

Appartement Ekavi is een prachtig comlex. De ligging is perfect. het ligt plm 200 meter van de drukke kustweg. Het uitzicht is fantastisch. De appartementen zijn zeer ruim van opzet en balkons zijn ook zeer ruim. Prijs/kwaliteit een dikke voldoende. Wij begrijpen niet dat touroperators dit complex slecht promoten.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 7BRAECKMANS Mireille23-09-2008

Goede prijs/kwaliteit

Ligt tegen een kleine helling. Mooi balkon aan iedere kamer, hoe hoger je ligt hoe mooier het uitzicht. De inrichting is basic zoals vermeld stond, maar de kamer is wel zéér ruim. De eigenaar wijst je kamer, en voor de rest trek je je plan.

Mireille en Petros

Gereisd met partner in september 2008