Appartement Chryssida

Meer appartementinfo

98 reviews over Appartement Chryssida

• 2018
    7Marian Tabbers02-10-2018

Zeker waar voor je geld.

Bij het reisbureau vroegen ze meteen of wij een auto willen huren. Daar hadden wij achteraf wel spijt van gehad. De volgende dag via touroperator een auto gehuurd dit bedrijf kunnen we aanraden geen extra verzekeringen wat je dan moet afsluiten. De kamers zijn erg gedateerd badkamer erg klein met een vies kleverig douchegordijn. Kortom ik wil zeker nog eens terugkomen over een jaartje of 2 ben dan erg benieuwd hoe het er dan uit ziet. Het scheelt wel of je voor de kamermeisje 2 euro op je bed neerlegt. Iedere dag nieuwe handdoeken en het bed netjes opgemaakt.

• 2017
    8TB04-10-2017

Mooie locatie maar aan steile weg

De locatie heeft voor- en nadelen. Het ligt aan een behoorlijk steile weg van 1 km lang. Het complexje van 13 appartementen ligt dus hoog wat dus ook mooi uitzicht biedt en een rustige omgeving. Het complex is sfeervol en wordt beheerd door zeer gastvrije Stamatis met zoon Nicos. Onze maisonette had 1 groot nadeel en dat was dat de watervoorziening stopte als anderen in hetzelfde gebouw tegelijkertijd gingen douchen. Dat was erg hinderlijk. De maisonette nr 6 is erg ruim, helaas geen gordijnen voor de hoger gelegen ramen, dus het wordt al vroeg ligt, verder is het bed goed maar erg smal voor 2 grote mensen. Zowel boven als beneden een balkon en ramen dus heerlijk door laten waaien, geen airco nodig gehad, eind september. Persoonlijk vind ik 2 x handdoeken wissel in 12 dagen te weinig, dat mag echt vaker. Advies is een auto huren, maar als je alleen voor het strand komt, een taxi naar boven kost tussen de 5 en 9 euro.

• 8Huisje2813-09-2017

Heel relaxed maar........

Een geweldig ontspannen sfeer in een kleinschalig (13 appartementen) complex. Prima zwembad met een mooie tuin en een magnifiek uitzicht. Alleen zal er echt iets moeten veranderen aan bijvoorbeeld het sanitair. Volwassen mensen die moeten douchen in een bak van 70x70 cm met een plakkend douchegordijn is niet meer van deze tijd. Ook is het pas geverfd, het is duidelijk dat de tand des tijds doorknaagt. Gastvrijheid, vriendelijkheid en service zijn buitengewoon goed. Een auto is zeker aan te raden.

• 7Tonny Croezen20-08-2017

Sfeervol gelegen accommodatie, wel gedateerd

De appartementen zijn mooi gelegen, maar wel gedateerd. De gewone bedden liggen behoorlijk, maar op de slaapbank lig je je een breuk. In de badkamer is het behelpen in een krap hoekje icm. douchegordijn. Bij het zwembad (max. diepte 140 cm) is er altijd plaats. Je kunt er heerlijk onder de bomen liggen. De eigenaar, ondersteund door zoon en overige personeel, is zeer behulpzaam. Airco is tegen betaling en niet altijd nodig. Slaap je met de ramen open, dan kun je last hebben van muggen. De cicaden ter plaatse maken een hels kabaal vanaf het moment dat de zon opkomt tot zonsondergang. Enkele hanen in de beurt doen de rest. Agia Marina en het strand zijn via een hellende weg te bereiken. Wij waren blij 2 weken over een auto te beschikken. Deze kun je meteen achter het strand parkeren. Wij verbleven vaak bij Poseidon. Ligbedden en parasol zijn gratis op voorwaarde dat je consumeert. Drankjes etc zijn echter heel schappelijk geprijsd. Agia Marina is niet bijzonder, maar het eten is er goed. Het strand is aangenaam. West-Kreta is verhoudingsgewijs groen en ruig. Chania is goed te bereiken en een bezoek waard. Het strand Falasarna aan de westkust (45km) op is erg mooi. Elafonesi aan de zuid-west punt is ook een bezoek waard. De weg er naar toe is mooi, maar over de ca. 65 km doe je zo'n 1,5 uur.

Met oudere kinderen

• 9Evalina11-07-2017

Een paradijsje op Kreta

Het ligt op een heuvel ongeveer 1000 meter van de restaurants,winkels en strand. Een auto is aan te raden

• 10PeterD29-06-2017

Het paradijs

Wat wil een mens nog meer. Prachtig paradijsje vlakbij de strandboulevard. Ontzettend aardige en gastvrije eigenaar en personeel. Echt een aanrader. Niets is hier te gek. Fantastisch!

• 9Ane jan Berswerda28-06-2017

Voor herhaling vatbaar!

Niet te beroerd zijn om een paar honderd meter te lopen,het is een schitterende lokatie zelden zo mooi gehad. Vriendelijke mensen hapje drankje alles is mogelijk , tip aan de eigenaar : leg even een menukaart in het appartement, zodat men weet wat er te krijgen is. Overigens hebben wij elf keer bij Tempo gegeten het eerste restaurant op de hoek beneden aan de weg. Daar was alles heerlijk' Bij chryssida was het eten ook goed alleen daar kwamen we wat te laat achter, menukaart op kamer !

• 9Thea Berswerda25-06-2017

Super locatie

Omgeving en locatie helemaal top! Appartementen gedateerd, maar oké, bedden goed. Alleen douche is voor verbetering vatbaar. En misschien iets vaker schone handdoeken? Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren.

• Oude reviews

9Pieter-Jan en Nathalie12-10-2016

Geweldige vakantie!

Chryssida is echt een aanrader! Toen we in de avond aankwamen stond het baby bedje al klaar en werden we erg vriendelijk ontvangen. Geweldige ligging, super personeel en heerlijk eten bij Nikos in het restaurant. Niks is teveel gevraagd, wij hebben echt een top vakantie gehad met onze dochter van 1 jaar. Een auto huren is idd wel aan te raden, gezien de heuvel die je op moet. Wij zouden iedereen appartement chryssida aanraden!

• 8jeanet yntema16-09-2016

uitstekendalles

Alles was uitstekend ! Vooral de griekse familie was zeer vriendelijk. Een geweldige BBQ gehad met live muziek en dansers. Geregeld door griekse vrienden. Ook zeer belangrijk....als je bij het zwembad lag ....geen probleem dat je je eigen drankje kon meenemem. Of het nu een watertje of een biertje was. Alles kon. Een aanrader als je niet zoveel wilt lopen....huur een autootje ! Wij hadden 14 dagen een scooter top. De wandeling naar het dorp is pittig maar te doen. Plaats Agia Marina ... top en wil je lekker eten......Restaurant Pilleria aan het strand heerlijk. En super aardige mensen. Voor herhaling vatbaar deze vakantie !

9 tips over Appartement Chryssida

• Tom & Erika, 27-12-2013

Vlakbij Chryssida is een Taverne met lokale specialiteiten, goed eten en mooi uitzicht. We hebben uitstapjes gemaakt, o.a. naar Elafonisi, het Kourna meer, Chania stad veel tochtjes door de bergen, ook het Rodopos schiereiland tot het einde doorgereden (terrein auto nodig)

• Marion, 15-09-2013

Ik kan aanraden om met de auto de bergen in te gaan, gewoon zomaar ergen stoppen en lekker gaan eten, daar zijn de beste restaurantjes.

• carin, 15-06-2013

Ga het binnenland in, verken de omgeving van Therisso. En indien je naar Balos gaat, doe dit per boot, tenzij je een echte "die hard" bent.

4 vragen over Appartement Chryssida

• hpdrost, 08-04-2016

Strandbezoek vanuit Chryssida

Hallo vorige gasten van Chryssida.

Als je vanuit Chryssida naar het strand wilt, naar welk strand ga je dan het beste? Is dat ergens een publiek gedeelte, of zijn er ook (al dan niet via Chryssida), stoelen en parasols beschikbaar, of te huur?

• alidarenes, 20-12-2015

kamer

hoe zit het met de kamers wij willen met vier er naar toe maar komen er niet uit hoe het zit met de kamers we willen graag 2 twee persoons- kamers naast mekaar hoe doe je dat bij traveltroef

• Robin, 28-07-2014

Haven/ boulevard

Is er een haven in Agia Marina, op de foto's zie ik echt een ieniemini haventje, of is dit maar een stukje.

J.H, 29-07-2014

Voor zover ik weet is er in Agia Marina geen 'echte' haven. Er liggen overal wel wat bootjes maar een echte grotere en mooie(!) haven valt in Chania te vinden. In de avond en bij nacht is Agia Marina wel mooi om te zien.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4