Aparthotel

109 reviews over Aparthotel Canea Mare in het Nederlands

Voor mij geen Canea Mare meer

Souvlaki Schotel
3-3-2019

Van de buitenkant ziet het er leuk uit, zwembad is ook oke. Het interieur van het appartement is zeer gedateerd. De airco-units hebben geen afvoer, je moet zelf meerdere keren per dag de 10 literflessen leeg schudden. Doe je dit, of je vergeet het, dan staat het hele balkon onder water of het loopt naar binnen. Na 4 dagen toch maar eens aangegeven dat wij schone handdoeken wilde. Daarom hadden wij de vuile handdoeken op de grond op een hoop gelegd, in de hoop dat ze het zo wel snapte. Niet dus.... bij terugkomst hadden ze de vuile handdoeken gewoon weer op het droogrek gehangen. We zijn dit gaan melden bij de receptie, waarop we als antwoord kregen dat we de handdoeken vuil hadden gemaakt. Achteraf bleek het een fout van de poetsvrouw te zijn, die was vergeten de handdoeken te wisselen. Sorry zeggen doen ze ook niet aan. De ligging is goed, maar ik zou niet meer naar Canea Mare gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super!

Christa
20-9-2018

We hadden een fijne kamer! Heerlijk bed, prima douche, super schoon! Zwembad was goed, leuke barman, lekkere bedjes bij het zwembad, zee dichtbij, restaurants dichtbij! Top locatie! Kleine tip: neem oordoppen mee want straat is druk maar wij hebben er geen last van gehad

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Hartstikke goed

Roos
20-6-2018

Fijn hotel met zwembad. Aardige mensen. Schoon. Prima bedden.

Geweldige vakantie

T Rutgers
19-6-2018

Twee weken verbleven in dit fijne centraal gelegen complex. We hadden een mooi 2-kamer appartement die zeer ruim was, we hebben geen ontbijt erbij geboekt. Er werd 6 dagen per week schoongemaakt en 3x per week kreeg je schone handdoeken, helemaal prima dus! Het personeel (vooral de receptie) is supervriendelijk en je kunt ze alles vragen. Strand is op loopafstand, bij veel restaurants kun je gratis of met korting gebruik maken van de bedjes als je daar gaat lunchen. Er zitten veel goede restaurants in de buurt, maar Nymfi was wel onze favoriet. Heerlijk eten, zeer goede service en een mooie speeltuin voor onze zoon van 3. Supermarkt achter het complex heeft erg lekker vers brood elke ochtend! Ik denk dat ze ons binnenkort wel nog een keer gaan zien bij Canea Mare.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Niks mis mee. Maar niet bijzonder!

Fam meijer
1-6-2018

Na de reviews te hebben gelezen hadden wij hoge verwachtingen. Viel beetje tegen. Ontbijt was heel simpel. Geregeld om brood moeten vragen omdat het op was bijv. Geregeld koud water uit de douche.. Vanavond vrijdagmorgen tot maandag met dezelfde handdoeken moeten doen.

Heerlijk verblijf

Familie
15-9-2017

2 geweldige weken gehad. Zwembad is heerlijk.....genoeg bedjes met lekker matras. Barman (Leon) is super aardig. Doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Vraag wel om een studio boven en niet beneden. Boek beter een app. Receptie is zeer behulpzaam. Ontbijt buffet is voldoende maar eenvoudig. Kamers worden zeer goed schoongemaakt. Strand aan de overkant. Iets naar rechts lopen. Veel gezellige restaurants in directe omgeving. Ga de omgeving verkennen. Zeer mooi deze kant van Kreta. Wel veel Scandinaviërs, maar hebben wij geen probleem mee.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Aanrader

Vent
1-9-2017

Prima ligging en schone appartementen. Rustig zwembad met voldoende bedjes en vriendelijk personeel bij de bar. Qua omgeving is het aan te raden te gaan eten bij Mytsos, schuin tegenover het hotel. Verder is Platanias meer levendig dan Agia Marina, maar dit loop je in een kwartier. Wat betreft het strand moet je juist de andere kant op naar de Red Havanna Beachclub, met een soort Ibiza achtige sfeer. Je kan daar gratis liggen op luxe bedjes, krijgt constant gratis water en kunt er goedkoop en lekker wat eten. Voor de kinderen hebben zij ook nog een extra zwembad.

Komen zeker nog terug,

Coby en Hans
5-7-2017

Prima hotel en appartementen. Ik zou alleen niet aan de straatkant gaan boeken. Het is namelijk aan de doorgaande drukke weg. Bushalte recht voor de deur, prima! Verders vonden wij alles top!

Gereisd Met partner in juni 2017

Goed appartement.

Arie
1-11-2016

Allereerst hebben we genoten van het appartement en de vriendelijkheid van het personeel. Schoonmaak prima zelfs op de dag van vertrek. Voor mensen die slechter ter been zijn heb je wel erg veel trapjes in het complex, mijn man liep op krukken. Wij zaten aan de voorkant van het complex 206 en daar was wel erg veel herrie te horen van de hoofdweg. Deuren dicht dan kon je wel slapen. Maar komen zeker nog een keer terug.

Zorgeloos genieten!

Michelle
16-9-2016

Wat een fantastisch appartementencomplex. De appartementen zijn ruim met hoge plafonds, en hebben alles wat je nodig hebt. Opvallend was de goed werkende douche: een harde en warme straal. Het personeel was enorm vriendelijk en stond altijd voor je klaar. Zij spraken vloeiend Engels en waren altijd even hartelijk. De schoonmaak was perfect: 6x pw werd de kamer netjes schoongemaakt. Hier komen wij zeker terug!

Gereisd Met partner in augustus 2016

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Canea Mare in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Canea Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.