Appartement Alexandros

18 reviews over Appartement Alexandros in het Nederlands

Groot appartement

Monique Kuijper
19-8-2012

Eind juli 11 dagen verblijf in 2 kamer app. Groot voor Griekse begrippen, genoeg plek voor 3 of 4 personen. Klein zwembad leuk voor paar uurtjes. Nette, voornamelijk Nederlanders. Geen overlast van geluid ondanks dat je echt in een paar minuten in centrum / strand bent. Stel je niet te veel voor van centrum, een lange weg. Wel heerlijk en gezellig eten elke avond voor leuk geld. Gemiddeld 35/40 euro met z'n 3 en en dan top gegeten. de omgeving is geweldig echt! Huur een auto en ga er lekker op uit. Het moie strand wat je dus binnen een paar minuten aan loopt is tijdens de vakantie periode erg druk. Kwartiertje met de auto en je bent met hooguit 20 mensen op knus strandje. Chania is goed te doen met de bus, stopt op de hoek en je bent er in 20/25 minuten. Druk maar wat een kleine straatjes zijn hier. Een beetje Italië gevoel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

prima, rustig

Nel
31-10-2010

We verbleven 3 weken in app. nr. 22 met twee balkons, heel rustg en privé. Het appartement is ruim, basic en schoon.Het staat in een rustig straatje met olijfbomen rondom. Het uitzicht vanaf het balkon is grandioos op Ano Aghia Marina en Ano Platanias en de zee.In de lounge staat een grote LCD tv met alle nederlandse kanalen.Een straatje verder zijn er winkels en restaurants. In rest. Horiatiko en Horiatiki Gonia kun je heerlijk en gezellig eten. In de grote Skala winkel in het dorp kun je heerlijk bruin brood en alerlei bolletjes kopen.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sober

familie
29-6-2010

app. Alexandros in Aghia Marina is echt een 2 sterren complex, waar al jaren achtereen dezelfde mensen komen. Wij vonden de inrichting wel erg sober, 2 normale kopjes en lepeltjes, 2 vorken en lepels,het is er wel schoon maar ook erg gehorig. Het kleinschalig complex is niet geschikt voor kinderen, er is geen tuin en het ligt direkt aan de weg, het zwembad is zeker niet geschikt voor kinderen.In de brochure staat dat er tv aanwezig is met Nederlandse zenders in de hal(er stond een kleine tv, toen deze kapot ging werd er een 37 cm. beeld neergezet), er staat een 2 pers. bank en 2 barkrukken zodat naar het WK voetbal kijken weinig terecht kwam. De ligging t.o.v. de taveernes is goed (Pillarria is aan te bevelen), het dorp is vlakbij en voor wat meer vertier is Platanias heel gezellig.

Gereisd Met partner in juni 2010

Geweldige lokatie

José en Guus de Leeuw
7-8-2009

Groot app. wat goed wordt onderhouden, alleen moeten ze want klein onderhoud doen aan de inrichting. Soms heb je een handdoek of een laken met een gat erin maar dat is ook het enige minpuntje. Wij gaan er al jaren met 3 vrienden naar toe maar helaas kunnen wij in 2009 niet. In 2010 gaan we beslist weer want het bevalt ons daar uitstekend. Ga ook een lekker eten bij "het muurtje", insiders weten wat we bedoelen. Of lekker naar het strand bij Gorgona Beach, super vriendelijk en gastvrij met een leuke beachboy met een eigen office. Ja wij komen er graag dus echt een aanrader. Wij voelen ons er erg thuis.

Gereisd Met vrienden in september 2008

van harte aan te bevelen

Co
22-6-2009

schitterende ligging, schoon, veel ruimte (voor 2 personen). gastvrije opvang, Hotel Mimosa als aardige buurman waar je als je daar iets eet / drinkt ook van het zwembad gebruik mag maken (eerst vriendjes worden met de beheerder), bus halte, winkeltjes, tavernes ed dichtbij. Ideaal ; bovendien door ligging goed voor de conditie.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super Locatie!

Tessa
10-4-2009

Alexandros ligt dicht aan het strand, heeft een heerlijk zwembad en is omringd door heerlijke restaurants. Ook de andere plaatjes zijn goed te belopen en de eigenares van het appartement is super vriendelijk!

Gereisd Met partner in juli 2008

2008

het is een topper

Akershoek
23-10-2008

we hebben weer genoten en Popi is zeer vriendelijk als altijd het is een heerlijk app als je van rust houd alles op loop afstand echt een aanrader fam. akershoek

Gereisd Met partner in september 2007

Prima appartement

Harry en Marrie
9-9-2008

Door de gunstige ligging is Alexandros een prima lokatie om te wandelen en om naar het strand te gaan.Het appartement is schoon en ruim. Wij komen hier al 9 jaar.Dat zegt genoeg.Volop gezellige griekse restaurantjes. Wij eten vaak bij Scala. Goede prijs/kwaliteit verhouding.Meestal komen wij hier in mei,i.v.m. de temperatuur. We zijn nu ook in augustus geweest,en dat was ook prima uit te houden.Wij vinden het appartement minder geschikt voor kleine kinderen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

topper: veel waar voor je geld

jos brands
8-9-2008

zeer ruime 2 kamer app, Grieks (dus een beetje spartaans) ingericht. Kluisje en airco (beiden goed werkend) ter plaatse huren (en afrekenen). App wordt behoorlijk goed onderhouden. Ligging is ideaal. In de omgeving vele goede restaurantjes en op loopafstand een goed strand met alle toebehoren. Wij komen hier al jaren.

lekker uit de drukte!

Yolanda J.M. Ariaans
10-7-2008

Jammer dat de buren zo luidruchtig zijn. Prijs/kwaliteit is oké. Een 3 persoonsappartement zou wat meer op 3 personen kunnen worden ingericht (aantal stoelen, aantal keukenspulletjes). Misschien is het een idee om in de brochure aan te geven wat het bedrag is voor de airco.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Alexandros

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alexandros in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alexandros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.