Appartement Tropica Club

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Tropica Club

• 2019
    7Ingrid Schiebergen03-06-2019

Mooie locatie, appartement niet zo denderend...

Wij hadden een appartement op de bagane grond. De locatie was geweldig! Mooi uitzicht (op zee en loopbrug) maar het appartement was wat verouderd, vochtig en erg stoffig. Er was geen douchegordijn waardoor je na het douchen moest oppassen dat je niet uitgleed en alles was zeiknat. Ook geen haken om bv handdoek op te hangen...in 9 dagen 1x schone lakens...de vloer lag vol met kruimels en kalkresten van de vochtige muur, deze lagen er na 9 dagen nog. Door het vocht was zelfs jet wc papier vochtig! Er was geen kluisje en geen 2 pits kookplaat, wat in de beschrijving staat....al met al: mooie locatie, relaxte sfeer, maar appartement niet zo geweldig...

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    6Joke23-03-2018

Geweldige plek, niet fris en duur.

Inrichting appartement gedateerd. Niet schoon en handdoeken met vlekken. Geen ruimte voor je kleren neer te leggen. Prachtige lokatie en heerlijk ontbijt aan het strand. Prijs is echt te duur!

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

8Rik vd werf14-08-2016

Heerlijk aan het strand

Heerlijk aan het strand net buiten het dorp en de 'drukte'. Hier is het heerlijk vertoeven in de ondergaande zon op het terras, aan de zee of op je balkon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Laura M28-10-2015

Droomplek aan het strand van zuid-Kreta

Met een gezellige taverne met zalig eten op t strand, vriendelijke behulpzame mensen heb je een topvakantie. De zee is verrukkelijk en voor gasten zijn er bedjes en parasols; je waant je in tropische sferen. Ze hebben een groot zwembad. Het terrein is ruim opgezet. De inventaris van de appartementen is niet allemaal compleet. Ga uit eten in de heerlijke tavernes (Tropica zelf, Lava) of in het dorp. Naar t dorpje Agia Gallini loop je op t pad langs restaurantjes en de zee in 7-10 minuten. Wandelen in de heuvels kan ook goed in de buurt. In de buurt zijn de grove zandstranden van Matala ( ga eten boven bij restaurant Scala) of Kommos Beach wonderschoon. Wij hadden ook Havania in Agios Nicolaos geboekt maar keerden snel weer terug naar Tropica. Let op: in oktober gaan steeds meer restaurants dicht en raken gerechten of ijsjes op. (Dat heb je op meer plekken rond de Middelllandse Zee). De zin "end of season" hoor je dan vaak.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 9winnifred van baars26-09-2015

Super plek

Heerlijke vakantie gehad! Wat een wereldplek. Op het strand, heel aardige eigenaren. Alles kon, goed eten voor weinig. Elke dag schoonmaak. Dorpje is erg leuk. We gaan vast nog eens terug naar deze romantische plek.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Mars & Kit01-09-2014

Prima Vakantie gehad

Zojuist terug na een verblijf van 10 dagen op dit complex. Keurige vriendelijke ontvangst, uitermate vriendelijk personeel, prima eten, en niet duur. Natuurlijk valt er altijd wel iets te verzinnen waar je over kunt zeuren, maar Kreta is nu eenmaal geen Nederland. De appartementen worden netjes schoon gehouden, maar zijn inderdaad niet overvloedig ingericht. Iets wat verder ook niet noodzakelijk is, want je bent er hoofdzakelijk om te slapen. De waterdruk van de douches kan je ook niet vergelijken met die van Nederland, maar dan duurt het uitspoelen van je haar maar een halve minuut langer. De stranden bij Agia Galini zijn inderdaad stranden met stenen i.p.v. zand, maar de zandstranden zijn met de auto in een klein half uurtje te bereiken bij Matala als de stenen ECHT een bezwaar zijn. Je kunt er verder heerlijk zwemmen, alleen moet je iets kalmer aan de zee in rennen. Voor ons een aanrader en gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Yvonne22-08-2014

Helemaal geweldig

Wij zijn fervente Griekse eilandbezoekers. Zo'n plek als deze hebben wij echter nog nooit gehad. Super! Ook de ontvangst en de service helemaal goed. Inderdaad de appartementen zijn niet overdadig ingericht, maar je bent daar toch niet om binnen te zitten, je hebt een heerlijk balkon met goede stoelen en een prachtig uitzicht. Verder is alles schoon, is er genoeg opbergruimte en hadden wij elke dag een goede douche. En nee... de keuken heeft niet veel. Weinig ruimte, niet of nauwelijks kookgerei (wel een waterkoker en een hele goede koelkast), maar wie gaat er nou koken als je voor een appel en een ei om de hoek op prachtige en romantische plekjes heerlijk kunt eten....

Wij vinden deze accommodatie echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 2peter de klerk08-07-2014

nooit meer ; Karin's Choise waardeloos

Bed goed, de rest waardeloos. Sfeerloos; lege woonkamer. Oude troep, onvolledige inrichting, nauwelijks keukengerei, servies en bestek, kraan kapot, terrasstoelen kapot., enz. Contact gehad met KC, Reactie: normaal in Griekenland, te hoge verwachtingen. Geen excuus, niks. Eerst geen water in de keuken. Toen de gerepareerde kraan weer lekte en onze boodschappenvoorraad nat was geworden, was voor ons de maat vol. Van Karin's Choice een ander appartement aangeboden ergens anders op Kreta. Dat was uitstekend, gezellig, mooi ingericht en en een prima keuken(uitrusting). Karin's Choise stelde zelf voor om te gaan verhuizen. Pas in tweede instantie bleek dat we dat dan zelf moesten betalen. Omdat we geen dag langer wilden blijven, zijn we onder protest akkoord gegaan. Weer in Nederland het geld (252 euro) teruggevorderd bij KC. Gezien hun reactie zal het uitdraaien op de Geschillencommissie.

NB in zee gaan is moeilijk door grote stenen

Gereisd met partner in mei 2014

• 10J. de Heus23-06-2014

Fantastische ligging droomlocatie

In tegenstelling tot een andere beoordeling, zouden wij hier juist nog een keer naar toe gaan. We hebben genoten van de locatie van het appartement, de eigenaresse was heel vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is misschien niet zo heel gezellig, maar alles was aanwezig, de bedden zijn goed, de badkamer is compleet, het balkon met heerlijke stoelen , heel prettig en niet te vergeten de airco in de slaapkamer. Vanaf het appartement is het een heerlijke wandeling , van circa 10 minuten, naar het gezellige dorp. Wij zeggen dus: een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 4Rob26-05-2014

Mooie plek, verder alles slecht

Appartementen liggen mooi buiten de plaats. Inrichting zeer kaal, er was niet eens een tafeltje om te ontbijten. Stoelen op balkon waren zwaar verroest, waar het bed stond kon het raam niet open. In de ochtend was de douche koud pas in de middag warm. Het terrein was rommelig er stonden overal auto's en een zeer ongastvrije beheerster. Internet was er af en toe. Bij een stroomstoring kregen we geen enkele informatie. Niet heen gaan dus!

Gereisd met partner in mei 2014

Appartement Tropica Club info