Hotel Rozmari

GriekenlandKretaAgia Galini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Rozmari voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

9.2FenomenaalScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Rozmari

• 10Richard17-07-2019

Een 10 voldoet niet!!

Houd je van gemaakte klantvriendelijkheid, een Europees ontbijt wat heel de ochtend heeft staan pruttelen en een eenheidshotelkamer, dan zit je hier verkeerd. Kun je gastvrijheid (in het kwadraat) waarderen, een vers gemaakt ontbijt met naast brood ook Griekse zelfgebakken lekkernijen, fruit, taart en een authentieke kamer met oog voor detail waarderen, dan zit je bij Rozmari prima. Je voelt je welkom, alles is in het echt nog mooier dan op de foto en het ligt lekker centraal in Agia Galini. Super bestemming, je voelt je vanaf de eerste minuut thuis. Fijne bedden, superschoon en iedere dag nieuwe handdoeken en lakens. Aanrader!! Ik heb vijf sterren hotels gehad met minder service en comfort.

• 9Lucienne en Aad14-07-2017

We've had an excellent time!

Hotel Rozmari is a lovely little hotel where you immediately feel welcome. It is run by a family who do everything to make you feel at home, nothing is too much to ask for. On my birthday they surprised me with a homemade cake, which tasted lovely. They bake a lot; fresh pies, cakes, sandwiches and lots of other Cretan specialties for breakfast and it all tastes delicious. Breakfast is served on a charming little terrace with lots of green plants. The hotel is conveniently located just out of the village center; it is a 5 to eight minute walk to the center and to the beach approximately 10 minutes. The room we’ve had was ideal, the best bed ever. It also included a good wardrobe (with enough space and clothes hangers), slippers and bathrobes, a small fridge, a krups coffee machine (every day 2 fresh coffee cups) and tea bags. Our room had a spacious balcony, with two chairs and a table, from which we could see the sea. We’ve had a lovely time here and whenever we go back to Agia Galini we certainly will stay again at this charming cozy hotel.

• 9Ciska07-11-2011

Niet te geloven.....

WE zijn hier een aantal dagen geweest, toen we op doorreis waren. Goede ligging! Je loopt zo naar t strand of naar t stadje, en toch rustig in een doodlopend straatje. Het geld wat betaald voor een overnachting hier, is t meer dan waard!! De kamers zijn zeer proper, en worden elke dag schoongemaakt!! Alleen de badkamer is klein. Leuk balkonnetje! Heerlijk ontbijt, met allerlei zelfgemaakte dingen. Veel te veel.....verse jus! Toen we weggingen kregen we nog verse olijfolie en een doosje bonbons mee!! En dat allemaal voor 20 euro per persoon per nacht!

• 10Marlies26-07-2011

Absoluut niks op aan te merken!

Supervriendelijke eigenaars, die alles doen om het hun gasten naar de zin te maken en daarbij ook de hulp krijgen van hun kinderen. Ze poetsen de kamers (samen) tot in puntjes, met elke dag nieuw bed- en badlinnen. Zelfs de kleren die over een stoel hangen, vind je 's avonds netjes opgevouwen terug! Uitgebreid ontbijt, zowel hartig als zoet, met dagvers brood en gebakjes (zelfgemaakt door Stella!) en versgeperst fruitsap. Rustige ligging, op slechts een paar minuten wandelafstand van het gezellige centrum en het strand. En je hebt beweging doordat het hotel op een (stevige) helling ligt... Maar je vindt een winkeltje met gekoelde dranken vlakbij het hotel! Als we persé willen muggenziften: de badkamer zou groter mogen zijn, maar ze is gloednieuw en kraaknet. We waren absoluut tevreden over ons verblijf daar; ze zien ons zeker terug!

• 8M.Voeten23-07-2010

leuk hotel

Hotel Rozmari is een klein, schoon, leuk hotel, gerund door een jong echtpaar,dat altijd voor je klaarstaat. De kamers zijn leuk ingericht, met oog voor detail, bijv. een vaasje met verse bloemen op tafel. De prijs/ kwaliteitverhouding is uitstekend. Wij betaalden slechts 30 euro voor een tweepersoonskamer inclusief ontbijt en airco, in het hoogseizoen! Bij vertrek wilde Stella ons zelfs persoonlijk naar de bushalte brengen en kregen we ook nog een flesje zelfgeperste olijfolie mee. Echt een aanrader.

Hotel Rozmari info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV