Hotel Palazzo Greco ****

Review geschreven door Ilse

Heerlijke vakantie!

Ilse
13-8-2018

Wij hadden een super mooie kamer aan het zwembad met een enorm mooi uitzicht. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt heeft voor iedereen wel wat en varieert een klein beetje per dag. De ligging van het hotel is ideaal. Binnen 5 minuten sta je in de stad of op het strand. Over het algemeen betaal je op het strand voor bedjes, maar er zijn enkele plekken waar je gratis bedjes kan krijgen (Lava restaurant). Handig is om waterschoenen mee te nemen, want er zijn veel stenen. Een aanrader is om bij Kosmas te eten. Een enorm vriendelijke eigenaar en heerlijk eten.

Een nadeel was dat de put bij het zwembad op sommige momenten erg stonk en onze kamer hiernaast lag. Ook was onze douchekop helemaal bruin aangeslagen.

Al met al was het een super vakantie en bevelen wij dit hotel je zeker aan!