Hotel Palazzo Greco

17 reviews over Hotel Palazzo Greco in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Ilse
13-8-2018

Wij hadden een super mooie kamer aan het zwembad met een enorm mooi uitzicht. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt heeft voor iedereen wel wat en varieert een klein beetje per dag. De ligging van het hotel is ideaal. Binnen 5 minuten sta je in de stad of op het strand. Over het algemeen betaal je op het strand voor bedjes, maar er zijn enkele plekken waar je gratis bedjes kan krijgen (Lava restaurant). Handig is om waterschoenen mee te nemen, want er zijn veel stenen. Een aanrader is om bij Kosmas te eten. Een enorm vriendelijke eigenaar en heerlijk eten.

Een nadeel was dat de put bij het zwembad op sommige momenten erg stonk en onze kamer hiernaast lag. Ook was onze douchekop helemaal bruin aangeslagen.

Al met al was het een super vakantie en bevelen wij dit hotel je zeker aan!

Super

Fam. Langius
5-8-2018

Kleinschalig hotel, dichtbij strand en centrum. Personeel, heel erg vriendelijk en behulpzaam.

(heerlijk) rustig.

Marike Booster
6-5-2018

Wij zaten in een van de villa's, net buiten het dorp. Heerlijk rustig en een mooi appartement. Huis voor 6 personen. 1 aparte slaapkamer, 2 slaapbanken in de woonkamer en een 2 persoonsbed op de vide. Klein keukentje met 4 pits kookstel en een grote koelkast. Badkamer met stortdouche en toilet. 2 huisjes zijn aan elkaar gekoppeld en delen het zwembad. Wij hadden maar 2 dagen buren en daardoor werd het een privé zwembad. De eigenaars zijn bijzonder aardige mensen. Bovenaan is de receptie, hier kun je ontbijten. Met veel geduld en legde wisten er de lekkerste dingen gemaakt die er voor zorgen dat je er een hele dag tegenaan kunt. Het is de rustige kant van kreta. Dus om iets te ondernemen is een auto en must. En daarbij ook de liefde voor autorijden😉. Het dorpje agia Galini ligt op 5 minuten afstand. Het vind je een aantal tavernes, supermarkten en wat winkeltjes. Voor oudere kinderen is het hier te rustig!!

Geweldig

Fam Geerings
13-9-2017

Schoon en goed hotel met een heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

Dichtbij strand en centrum met veel terrasjes en restaurants.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Mooi

Rob
12-7-2016

Mooi compact hotel met goede service. Wat wel geweldig irritant is als er constant 2 semi volwassen duitse tortelduiven lopencte badmintonnen in het zwembad vlak voor je appartement . Als afsluitertje van de tennis happening met een hoop irritant gegiegel proberen ze nog life een duitsertje bij te maken .

Hele mooie omgeving met veel wandel mogelijkheden. O.a. de Samaria kloof.

Restaurantjes en terrasjes heel gezellig en niet duur. Ook behoorlijk wat winkeltjes.

Dit alles overtrof onze verwachting.

Helemaal top!

Corrine
14-8-2015

Wij zijn in veel hotels geweest maar deze staat in de top 3. Heel vriendelijk personeel, mooie en schone kamers, waanzinnig uitzicht, heerlijk ontbijt. Als ik een punt van kritiek moet geven is dat de magere inrichting van de keuken. Maar des te meer reden om een van de vele restaurants in de buurt uit te kiezen en daar te gaan eten. We hebben echt heerlijke dagen gehad en raden iedereen dit hotel aan.

Mooi hotel met vriendelijke service

Philip
9-7-2014

Ruim een week verbleven in Palazzo Greco.

Mooi en goed kleinschalig hotel met vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Prachtig zicht op de baai en de haven.

Goed doch ééntonig ontbijt.

Beste hotel Agia Galini.

Ed raket
5-10-2013

prijs / kwaliteit een zeer goed hotel met een uistekend ontbijtbuffet.

Zeer vriendelijk personeel.

Een super superplek!

Monica
19-6-2012

Wat 'n fantastische plek is dit. Wat 'n vriendelijke, gastvrije mensen. Heerlijk ontbijt, in de zon, met 'n prachtig uitzicht. Je loopt naar het strand, waar heel leuke strandtentjes zijn. De kamers zijn heel leuk ingericht, schoon en hebben 'n prachtig uitzicht. Ik hoop hier absoluut nog een keer terug te komen. Hopelijk komen er niet te veel kinderen, dat zou de rust verstoren en die hebben in het hotel zelf niets te doen.

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzo Greco in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzo Greco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.