Camping No Problem

9,4

2 reviews over Camping No Problem in het Nederlands

Fam.Borremans,
20-9-2017

Geweldig zwembad ,maar vooral fantastisch restaurant zowel voor ontbijt,lunch als diner aan spotprijzen en zeer verzorgd, wij gaan zeker terug

2007

In juni 2004 hebben wij het ó zo gezellige stadje Agia Galini ontdekt. Sedert 2006 komen wij hier zelfs 2x/jaar. Om jullie maar 'n idee te geven hoe leuk het hier vertoeven is.

Verblijven doen wij zelf in het nabijgelegen hotel PORTO CHRISTINA (nu "HOTEL MAXINE"), maar de eerlijkheid gebiedt ons om ook over deze camping een beoordeling neer te pennen; enkel en alleen al door het VOORTREFFELIJKE ETEN.

De camping is gelegen tussen ons hotel (PORTO CHRISTINA/MAXINE) en het strand (op zo'n 15' wandelafstand vd pittoreske haven). Je hoeft géén campinggast te zijn om vrij gebruik te kunnen maken vh mooie en goed (!) onderhouden zwembad. Topper is echt wel de fantastische keuken waar de moeder van Grissy (fonetisch) àlle dagen diverse en héél verse maaltijden klaar maakt. Daarnaast is er ook keuze uit een voortreffelijk menukaart. Keuze te over voor géén geld (< 20,00 EUR/koppel; eten én drinken). Dit restaurant mag zonder twijfel tot de beste van Agia Galini gerekend worden! Topper!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping No Problem in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping No Problem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.