Camping No Problem

8,3

8 reviews over Camping No Problem in het Nederlands

Fam.Borremans
20-9-2017

Geweldig zwembad ,maar vooral fantastisch restaurant zowel voor ontbijt,lunch als diner aan spotprijzen en zeer verzorgd, wij gaan zeker terug

Ήρθαμε οικογενειακός για μία μέρα και μηνάμε τρις, είναι βέβαιο ότι θα ξανά πάμε, ο βασικότερος λόγος είναι η πισίνα, γιατί είναι φιλική προς τα παιδιά και την χαίρονται ιδιαίτερα. οι τιμές στο μίνι μάρκετ και την ταβέρνα δεν είναι ακριβές αλλά δεν τις λες και πάμφθηνες, η καθαριότητα είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο όσο αφορά τον χώρο του κάμπινγκ.

camping full of problems!

Giannis
30-7-2013

Θεωρώ ότι το κάμπινγκ ήταν πολύ ακριβό για τις παροχές που είχε ..το οργανωμένο κάμπινγκ το διαλέξαμε για λόγους ασφάλειας και καθαριότητας και τίποτα από αυτά δεν είχε το συγκεκριμένο κάμπινγκ..η θάλασσα ωστόσο ειναι αρκετά κοντά, και συμπαθητική. Τα μπάνια ήταν μονίμως βρώμικα...χωρίς σαπούνι και χαρτί. Δυσκολευτήκαμε επίσης να στήσουμε την σκηνή όχι μόνο λόγω αέρα που είναι συχνό φαινόμενο στην Νότια Κρήτη αλλά και επειδή εκεί το χώμα ήταν πολύ σκληρό σαν να είχε πέτρες απο κάτω.ένα βράδυ κάτσαμε μόνο παρόλο που είχαμε προγραμματίσει να κάτσουμε τριημερο.

περασα ενα καταπληκτικο δυημερο στο ξυλινο σπιτι που νοικιαζεται στο καπινγκ!!!!!!!! ειναι απιστευτο.... η μπανιερα ειναι στρογγυλη με σκαλοπατια!!! δεν εχει κουζινακι μεσα αλλα διαθετει κρεβατι,καναπε, aircondition,τουαλετα με μπανιερα,ψυγειο,κ μπαλκονι!!! η τιμη ηταν αψογη.... η πισινα καθαρη με δυο φοινικοδεντρα στην μεση... στο μινι μαρκετ μπορεισ να βρεισ ολα οσα σου χρειαζονται.... κυριαρχει ενα οικογενειακο φιλικο κλιμα!!!! οσο για το εστιατοριο ειναι must τα φρεσκα μανιταρια κ το τσιγαριαστο... ανυπομωνω να ξαναπαω.....

εμεινα στο καμπινγ τησ αγιασ γαληνησ 5 ημερεσ.. ηταν ολα αψογα....η τιμη ηταν παρα πολυ καλη για αυτα που διαθετουν....οι τουαλετεσ επισκευαστηκαν φετοσ κ ηταν παντα καθαρεσ... την καθαριστρια την βλεπαμε σε καθημερινη βαση να φροντιζει για την υγειηνη... το κλιμα του πρωσοπικου ηταν οικογενειακο κ πολυ φιλικο.....υπαρχει μινι μαρκετ κ η πισινα ηταν πολυ καθαρη....η θαλασσα ηταν σε αποσταση 2λεπτα με τα ποδια ... η ταβερνα αλλαξε διευθυνση οπωσ ειδαμε κ ολα τα πιατα ειναι πολυ προσεγμενα απο γευση κ εμφανιση.... χρησιμοποιουν δικεσ τουσ πρωτεσ υλεσ κ εκοβαν τα μυρωδικα απο τον κηπο του εστιατοριου.... το καμπινγκ εχει βελτιωθει παρα πολυ απο περυσι που ξαναπηγαμε και χαιρομαι ιδιαιτερα γιατι φαινεται οτι αγαπανε πολυ αυτο που κανουν... το συστεινω ανεπιφυλακτα....

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

rena
13-8-2012

ΠΗΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ. ΟΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΧΑΡΤΙ. ΜΥΡΙΖΑΝ ΑΠΟ ΕΞΩ...ΤΑ ΝΤΟΥΖ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΧΑ...ΒΟΥΛΩΝΑΝ ΚΑΙ ΣΥΧΕΝΟΣΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΤΑΓΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΝΕΡΑ...

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΙΟΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ...ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΑΡΠΑΞΟΥΝ...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΑ! ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!

günstiger Traumplatz auf Kreta

Junker Werner
23-9-2009

Der schönste CP auf Kreta, auch mit grossem Womo nutzbar, tolle Lage, schöner Pool, sehr gute Taverne, sehr freundliches Personal. Nur 100 m zum Strand und 10 Minuten ins Zentrum von Agia Galini, einen der schönsten Orte auf Kreta.

2007

In juni 2004 hebben wij het ó zo gezellige stadje Agia Galini ontdekt. Sedert 2006 komen wij hier zelfs 2x/jaar. Om jullie maar 'n idee te geven hoe leuk het hier vertoeven is.

Verblijven doen wij zelf in het nabijgelegen hotel PORTO CHRISTINA (nu "HOTEL MAXINE"), maar de eerlijkheid gebiedt ons om ook over deze camping een beoordeling neer te pennen; enkel en alleen al door het VOORTREFFELIJKE ETEN.

De camping is gelegen tussen ons hotel (PORTO CHRISTINA/MAXINE) en het strand (op zo'n 15' wandelafstand vd pittoreske haven). Je hoeft géén campinggast te zijn om vrij gebruik te kunnen maken vh mooie en goed (!) onderhouden zwembad. Topper is echt wel de fantastische keuken waar de moeder van Grissy (fonetisch) àlle dagen diverse en héél verse maaltijden klaar maakt. Daarnaast is er ook keuze uit een voortreffelijk menukaart. Keuze te over voor géén geld (< 20,00 EUR/koppel; eten én drinken). Dit restaurant mag zonder twijfel tot de beste van Agia Galini gerekend worden! Topper!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping No Problem in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping No Problem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping No Problem scoort een 8.28 uit 10 op basis van 8 reviews.