Appartement Mesa Riza

27 reviews over Appartement Mesa Riza

• 2019
    9Ton Anneke Hoogerwerf24-09-2019

Fantastisch !!!

Een mooi huis met Zwembad Op een rustige ligging . De eigenaars hadden Leuke tips , Daar hebben we veel gebruik van gemaakt. Kloven gelopen ,mooie rustige strandjes bezocht, En heerlijk genoten van de Griekse keuken . Kort om genoten van een heerlijke vakantie . Dank je wel Astra en Paul Mooi huis op een leuke plek!!

Groet van Ton Anneke

Gereisd met partner in september 2019

• 9Helen12-08-2019

Heerlijk verblijf bij Mesa Riza

Top plek, prachtig huis, mooie rustgevende omgeving, gastvrij ontvangen door Paul. Heel veel tips gekregen en als afscheid een mini pianoconcert. Genieten, echt een aanrader, dichtbij Agia Galini, prachtige natuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Lydia29-07-2019

Bijzondere , unieke ervaring!

Heerlijke plek om te genieten van rust en natuur. Mooie views rondom het huis en vanuit de appartementen. Het zwembad en poolhouse nodigen uit om te relaxen in een mooie omgeving. Paul en Astra zijn een heerlijk en lief gastkoppel, op vraag van de gasten steeds bereid tot het geven van info of het bieden van hulp. Er zijn vele uitstapjes mogelijk in de omgeving, combinaties van strand, stadjes, natuur, wandelen,... bieden talrijke mogelijkheden. De excursie die we met Paul ondernamen was top! Voor lekker eten werd ook gezorgd (dankjewel Astra) en we zagen plekken waar je zelf niet zou belanden - echt Wauwie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Peter Hoenderkamp07-05-2019

geweldig

Wat een heerlijk verblijf, je waant je midden in de natuur met uitzicht op bergen, rivier en de zee. Toch hoef je maar 5 minuutjes te rijden om gezellig in Agia Galini te eten en vers brood te halen. Perfecte plek met fijne mensen. Vergeet niet gebruik te maken van de excursies die Paul aanbiedt, wij hebben een onvergetelijke dag gehad!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Willeke27-04-2019

Heerlijke week gehad in Mesa Riza

Wij verbleven in de paasvakantie een weekje in Mesa Riza: tof onthaal door Paul met voldoende uitleg en zonder te veel regeltjes. De lokatie: prachtige en rustige ligging, heel mooi uitzicht vanuit appartement delta, zeer volledig ingericht appartement (inclusief praktische zaken zoals kruiden, olie, koffie, toiletpapier, vuilniszakken, afwasmiddel,...), dichtbij Agia Galini (kleine boodschappen, lekkere restaurantjes). Ook bij het zwembad en in het poolhouse was het erg aangenaam zitten. De map met info die je vindt in het appartement is een leuke leidraad voor uitstappen: toffe wandelingen door de kloof van Agio Farango en door Dragon kloof gemaakt (telkens eindigend op prachtig bijna verlaten strand), cultureel bezoek Preveli klooster, leuke (snorkel) stranden bij Agios Pavlos en Agios Georgios, .... Wij hebben samen met onze kinderen (15, 13, 11 jaar) heel erg genoten en kunnen Mesa Riza bij iedereen warm aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Corry en Tonja23-03-2019

Mooi voor elkaar!

Twee weken hier verbleven voor vakantie in het vroege voorjaar. Prachtige locatie, genoeg te doen als je met de auto bent! Heerlijk rustig. Fijne gastheer! Bij het zwembad diverse aanvullingen. Paul wil het zijn gasten enorm naar de zin maken, zonder zich op te dringen. Een echte aanrader.

Gereisd in maart 2019

• 2018
    9Sanneke Schellart21-09-2018

Een zalig paradijselijk oord!!

Wij zijn met twee stellen naar Mesa Riza gereisd en hebben er een heerlijke vakantie gehad. Ik heb een ongeluk gehad en ben zodoende slecht ter been, maar dankzij de slimme opzet van het pand, kon ik me gelijkvloers voortbewegen, naar de auto en naar het zwembad. Mesa Riza is prachtig gelegen, je kijkt weids uit over de bergen, schapen, de rivier en het prachtige zwembad met poolhouse, waar je heerlijk kunt zitten. Het huis en de omgeving zijn heel goed verzorgd, zeer schoon en alles is met zorg vorm gegeven. Aan Paul en Astra hebben we aangegeven dat het fijn zou zijn om iets fijnere stoelen te hebben bij het appartement, voor als je langer wilt zitten lezen of praten. Voor ons werd dat ter plaatse gelijk opgelost, door een stoel van henzelf en één uit het poolhouse beschikbaar te stellen. Maar dat is ook echt het enige wat beter kon, de houten stoelen, want het is een paradijselijk fijne plek om te zijn!! Het was zalig!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Sander11-08-2018

Een heerlijke vakantie

Wij hebben een fantastische vakantie gehad bij Mesa Riza. Wij hadden wat problemen met onze reis maar dankzij de ondersteuning en flexibiliteit van Paul en Astra hebben wij toch nog kunnen genieten van een mooie vakantie. Het zwembad is perfect en zorgt voor een heerlijke afkoeling in de middag. Ook de excursie met Paul (en eten verzorgd door Astra) was een ervaring om nooit te vergeten, wij zijn op plaatsen gekomen en hebben uitzichten gezien die we anders nooit hadden gevonden...hartelijk dank!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Astrid en gezin08-08-2018

Mesa Riza is een heerlijke vakantie plaats!

Mesa Riza is een heerlijke vakantie plaats. Het is een huis met alles erop en eraan. Het zwembad is heel fijn en in het poolhouse kan je heerlijk verkoeling zoeken. Wij zijn een dagje met Paul op stap geweest hij heeft ons hele mooie plekjes op Kreta laten zien en Astra had heerlijk gekookt voor ons, dus dit is echt een aanrader! In het huis ligt ook een map met veel leuke tips in de buurt van Mesa Riza. Agia Galini is een mooi vissersdorpje, met leuke restaurantjes waar je lekker kan eten. Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Mesa Riza. Paul en Astra bedankt voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10René K29-09-2017

Geweldig plek en verblijf!

Wij waren hier; ouders, kinderen+ partners in totaal 8 personen. We hadden 2 appartementen gehuurd naast elkaar. Conclusie super verblijf, ruim, schoon, goede bedden, per stel een badkamer, in een mooie omgeving en een leuk kleinschalig dorp met uitstekende restaurants en strand. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Appartement Mesa Riza info