Hotel Maxin

6.4Voldoende

Griekenland, Kreta, Agia Galini

Op vakantie geweest naar Maxin?

6.4Voldoende

• Aan zee

9 reviews over Hotel Maxin

• 8Gina09-09-2017

Het was fantastisch

Wat een fijn hotel, rustig, verzorgd en lekker eten. Mooi zwembad zonder schreeuwerige muziek. Als we nog een keer naar Agia Galini gaan (erg leuke plaats) dan gaan we zeker naar Villa Maxine!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 3An22-08-2017

Sfeerloos niet schoon hotel

Ligging Okee verder niet vriendelijk en niet schoon hotel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8suzanne_11222-12-2014

prima hotel

Ik kan me totaal niet vinden in onderstaande negatieve reacties. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Inderdaad het ontbij was niet heel erg uitgebreid. Maar gewoon prima. Zwembad was heerlijk. En mensen, kijk toch eens naar de prijs. Je moet alles ook een beetje in verhouding zien. En zuid-Kreta is prachtig!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 1Amber Hecker05-01-2013

WAARDELOOS "zonde van je geld"!

Een in zeer vervallen staat zijnde hotel. Eten zeer slecht, met name ontbijt erg karig en smerig. Wij nbamen ons eigen broodbeleg en drinken mee naar de eetzaal. Kamers veel defecten. Airco 6 euro per dag extra (schandalig) Koelkastje tafelmodel 1 euro 50 perdag extra is schandalig. Zwembad is goor en word slecht onderhouden. De buitenbar is in het hoogseizoen niet 1 keer open geweest. Een echte AFRADER is dit hotel kies a.u.b. echt wat anders als je een leuke vakantie wilt hebben!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 1Herman08-08-2012

Nooit MEER!!!!!

Zeer slecht hotel. Alles in een vervallen staat. Ontbijt slaat nergens op, wat droog brood een kuipje boter en wat jam en oploskoffie. wil je een eitje kost dit 4,50 extra gewoon schandalig. Airco kost 6 euro per dag extra en de koelkast 1,50 per dag. zwembad word zeer slecht onderhouden en is gewoonb smerig van de algen. electra rondom zwembad is allemaal defect, gevaarlijk. en de buiten bar is tijdens ons verblijf in hoogseizoen niet een maal open geweest.. Ligging t.o.v strand te ver lopen. Zonder auto huren kun je hier niets. Waardeloos hotel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Maria23-09-2010

Heerlijk rustig!

Hotel Maxin is hetzelfde als Villa Maxine! Geen keus in het eten tijdens het diner, het eten word aan tafel geserveert. Altijd eerst soep, dan hoofdgerecht bv. mosaka-rijst met vlees- macaroni in de oven-vis met aard enz..Als je het niet lust heb je pech. Wij vonden het heerlijk. Ontbijt zeer karig een soort witbrood, dat wel heel lekker was.Min-koffie=nescafe Plus:Buiten eten met prachtig uitzicht. Ligging 500 meter lopen en je bent al in het super leuke dorpje. Goedkoop in het plaatsje, iedere middag uit eten voor 20 euro! Grote kamer met heerlijk balkon. Geen kip aan het heerlijke zwembad. In hotel zelf is niets te beleven, auto huren en toeren maar zomooi, ga vooral naar Aggia Plavos.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Van lingen Marcella27-09-2009

prachtig

Ofwel ben je voor altyd fan ofwel zeg je dat nooit meer. Wij zijn in ieder geval verloren. Vrienden voor het leven. Maar voor al de zeurders kom in ieder geval nooit meer terug andere kant van het eiland plaats zat maar haal dan ook maar die portefeulle maar boven. marcella

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Maxin info