Géén boekingskosten

GriekenlandKretaAgia Galini

9.5FenomenaalScore uit 45 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Minder dan 1km van het strand

Bekijk de beschikbaarheid

45 Reviews over Glaros

• 10Andre16-05-2022

Lekker ontbijt, goeie liggen en heel vriendelijk personeel!

• 9Anja24-08-2021

Fijn gemoedelijk hotel

Wij, mijn vriendin en ik hebben volop genoten van Agia galini en hotel Glaros. Erg schoon en netjes overal. Elke dag schone lakens. Prima ontbijtje. Het enige minpunt is dat de airco niet werkt zodra je de pui naar het terras opendoet. De deur valt niet van buiten te sluiten. Dus je kunt de kamer niet koelen terwijl je nog even op het terras zit zodat je warm het bed in moet. Mijn vriendin bleef dus vaak binnen en ik buiten. Maar moest haar dan wakker maken om weer binnen te mogen. Bij aankomst s’avonds laat was de kamer niet voorgekoeld zodat het er minstens 38 gr was. Het was tijdens ons verblijf erg heet op Kreta dus ik had dat anders gedaan als hotelmanager. Er viel de eerste nacht niet goed te slapen hierdoor. Verder echt heel fijn verblijf en hulp waar nodig. Vriendelijk personeel. Aanrader dit hotel.

• 9Anoniem25-09-2019

Fantastische plek om zeker naar terug te gaan.

Vriendelijk personeel, die altijd klaar staan om je te helpen. Wij zaten op de 5e verdieping (506), met lift vanaf 2e verdieping, geniet je van een mooi groot balkon met mooi uitzicht. Ontbijt fantastisch, elke dag griekse hapje, yoghurt, vers fruit, maar ook gewoon wit en bruin brood, kaas, worst. Schoonmaak gebeurd iedere dag grondig. Kortom, fantastische p,en om te verblijven.

• 7An24-08-2019

Alicia Galini is zeker de moeite waard

Aangenaam hotel, perfecte ligging. Jammer dat de bar aan het zwembad nooit open is. Lawaaierige frigo's op de kamers zijn storend. Ontbijt is verzorgd, alleen jammer dat er enkel wit of bruin brood is. Verwacht geen broodjes of koffiekoeken.

• 9Linn20-08-2019

Super hotel

Mooi, kleinschalig en rustig appartement. Personeel is erg vriendelijk en wil je overal mee helpen. Schoonmaak gebeurt ook (dagelijks) grondig. Kamers zijn schoon en goed ingericht. Ontbijt is prima, gevarieerd (zoet, hartig, fruit, Griekse specialiteiten) en wordt ook steeds bijgevuld. Zwembad is niet groot, maar prima om even af te koelen. Er zijn altijd genoeg bedden/schaduw plekken bij het zwembad. Je bent met 2 minuten lopen in het dorpje Agia Galini, waar je heerlijk kan eten.

• 9Simonne07-08-2019

Zalige bestemming

Vriendelijke ontvangst in een mooie locatie!

• 9Olaf26-07-2019

We hebben het hier fantastisch gehad

Agia Galini is een lekker rustig deel van het eiland met voldoende leuke restaurants e.d. Hotel Glaros is erg netjes en uitstekend verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is erg uitgebreid en gevarieerd. Het zwembad is te klein om echt te zwemmen, wel voldoende ligbedden.

• 8Henali01-07-2019

Prettig hotel.

Een erg prettig en superschoon hotel. Modern interieur. Prima ontbijt met elke dag zoete en hartige lekkernijen uit de keuken. Kleine badkamer met goede douche. Wel veel trappen, maar nu een kleine lift vanaf de 2e naar de 4e etage. Klein zwembadje, maar lekker ter verkoeling. Bij studio's groot balkon, echter geen privacy. Wel extra kosten voor gebruik airco. Al met al geen spijt van onze keuze.

• 9J Siereveld24-06-2019

Altijd een hele fijne vakantie.

Fijn hotel , erg schoon en een goed ontbijt. Vriendelijke mensen in een gezellig dorpje.

• 9Leuk familiehotel29-07-2017

Een aanrader

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Jammer dat er geen lift is. De vele trappen zijn zeer vermoeiend en lastig voor oudere mensen of mensen met beperkingen.

Hotel Glaros info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar

Afstand in meters