Hotel Glaros

8.8Fantastisch

39 reviews over Hotel Glaros

• 2019
    9Anoniem25-09-2019

Fantastische plek om zeker naar terug te gaan.

Vriendelijk personeel, die altijd klaar staan om je te helpen. Wij zaten op de 5e verdieping (506), met lift vanaf 2e verdieping, geniet je van een mooi groot balkon met mooi uitzicht. Ontbijt fantastisch, elke dag griekse hapje, yoghurt, vers fruit, maar ook gewoon wit en bruin brood, kaas, worst. Schoonmaak gebeurd iedere dag grondig. Kortom, fantastische p,en om te verblijven.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Simonne07-08-2019

Zalige bestemming

Vriendelijke ontvangst in een mooie locatie!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Olaf26-07-2019

We hebben het hier fantastisch gehad

Agia Galini is een lekker rustig deel van het eiland met voldoende leuke restaurants e.d. Hotel Glaros is erg netjes en uitstekend verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is erg uitgebreid en gevarieerd. Het zwembad is te klein om echt te zwemmen, wel voldoende ligbedden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Henali01-07-2019

Prettig hotel.

Een erg prettig en superschoon hotel. Modern interieur. Prima ontbijt met elke dag zoete en hartige lekkernijen uit de keuken. Kleine badkamer met goede douche. Wel veel trappen, maar nu een kleine lift vanaf de 2e naar de 4e etage. Klein zwembadje, maar lekker ter verkoeling. Bij studio's groot balkon, echter geen privacy. Wel extra kosten voor gebruik airco. Al met al geen spijt van onze keuze.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Leuk familiehotel29-07-2017

Een aanrader

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Jammer dat er geen lift is. De vele trappen zijn zeer vermoeiend en lastig voor oudere mensen of mensen met beperkingen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Rein16-09-2016

Prachtig Hotel klein karakteristiek stadje

Op onze trektocht langs de zuidkust van Kreta was dit even een "verwenmoment"in dit prachtige hotel tegen de berg op gebouwd. Luxe kamers en de aanwezigheid van een zwembad tussen de verdiepingen in beviel ons en de kids zeer goed. Ook het dorp heeft vele mogelijkheden om lekker te eten en een terrasje te pikken. Vanuit Agia Galini kan je mooie boottochtjes maken langs de zuidkust van Kreta. gelukkig is de zuidkust nog tamelijk onbedorven en lang niet zo toeristisch als het volle noorden van het Eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Freddy11-09-2016

redelijk voor een goede prijs

al die trappen....gelukkig konden we kiezen voor een kamer op de tweede etage. zeer aardige ontvangst, al het personeel is vriendelijk. ontbijt valt tegen, zeer beperkte keus en niet alles is vers. het balkonnetje keek uit over het zwembad, leuk! zwembad lekker rustig. de bedden waren goed. de douche was smal maar goed. heel schoon. gezellig wandelingetje naar de 'hoofdstraat'met winkeltje en restaurants. goed voor enkele dagen maar niet langer.

Gereisd met partner in september 2016

• 8De Dolletjes25-08-2016

Goed appartementen complex

Glaros is een prima appartementen complex. Nette kamers, maar een studio is niet geschikt voor 3 volwassenen. De schoonmaak van de kamers is prima. Vanuit Agia Galini kun je prima het eiland verkennen. Het strand is op loopafstand. Het dorpje is gezellig met verschillende restaurants en winkeltjes. Al met al een fijne plek voor een heerlijke vakantie op Kreta.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Annette28-07-2016

Echt goed!

Alles was goed aan dit hotel: de ligging, de eigenaresse, het appartement, de faciliteiten, de schoonmaak, het ontbijt en de prijs! Absoluut een aanrader. Voor minder valideren misschien wat minder geschikt, want er is geen lift en hoewel alles dichtbij ligt ( heel leuk dorpje, haven, strand) is het wel een klim. Ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10jos en marianne26-06-2016

altijd weer thuiskomen in hotel Glaros

We kunnen het ons niet laten om zeker 1 maal per jaar naar hotel Glaros te komen. het is er echt thuiskomen bij de vriendelijke zussen Anastacia en Vasso. Het ontbijt is super heerlijk en de rustige, luchtige kamers geven de nodige ontspanning. iedereen die we het hotel al hebben aangeraden was er enthousiast over en komt terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

4 tips over Hotel Glaros

• Amanda, 09-08-2012 Rapporteren

Wanneer je snachts aankomt is het wel zo fijn dat je in een koele kamer binnen komt. Dit zou je dan misschien van te voren moeten aanvragen in het hotel. Airco moet je per dag extra bijbetalen. 7 euro per dag. Wij vonden het een must.

• bruffaerts joseph, 25-07-2013 Rapporteren

Een wandeling naar Agios Georgios is de moeite . Je kan er heerlijk eten en zitten in de kleine taverne met zicht op het strand. Het water is er rustig en als je te moe bent om de wandeling terug te maken is er een bootje dat rond 16 uur je kan komen oppikken om je terug naar Agia Galini te brengen.

• willems, 23-10-2014 Rapporteren

Opgelet het hotel telt 5 verdiepingen(heel veel trappen)aanrader niet hoger dan 3de verdiep ! wij verbleven op de 3de verdieping (mooi groot terras en zicht op zwembad ) rustig 2de verdiep kamers liggen aan het zwembad en hebben klein terras

1 vraag over Hotel Glaros

• marieke, 18-11-2010 Rapporteren

wie weet waar ik dit hotel kan boeken

Ik wil dit hotel graag boeken, bij welke reisaanbieder kan dit????

marieke, 21-11-2010

Sorry, maar Agia Galini staat niet in de Holland International gids?? Kunt u mij anders een bladzijde of internet link sturen??

Bert, 20-11-2010

Holland internationaal heeft dit hotel in hun programma. Maar waarom kies je Chersonissos? Denk ook eens aan de omgeving van Chania. Platanias is een aardig plaatsje en hotel Platania is echt een zeer goed hotel aan het prachtige zandstrand. Of denk aan Malia of Stalis.

Bert, 31-01-2011

Beste Marieke, volgens mij ben je nog nooit in Malia of Stalis geweest. Als je het daar druk vind dan moet je zeker niet naar Chersonissos gaan. Kwa drukte is dat echt de top!!! Ik begrijp alleen je vraag niet erg, als je op Zoover een hotel aanklikt komt er direkt een lijst met reisaanbieders te staan. Je kan beter eerst goed kijken voordat je een vraag stelt.

marieke, 30-01-2011

Beste Rob,

Bedankt voor je antwoord, ik ga meteen zoeken!

marieke, 21-11-2010

Bedankt voor je antwoord. Ik ga kijken bij HI. Stalis en Malia zijn mij te druk. Ik zal ook bij Platanias gaan kijken.

rob, 29-01-2011

je kunt het boeken via arke en oad , maar agia galini is een super plaats om heerlik te genieten van het mooie weer en heerlijk eten niet duur wij gaan dit jaar 2 keer naar agia galini in mei en september als je er geweest ben dan wil je niet anders meer andere plaatsen zijn we ook geweest stalida ik vind het er niet goed het eten is zeer slecht en het is een drukte tot s avonds laat , ik hoop dat je er wat mee kan groeten rob

Hotel Glaros info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan