Hotel Gioma

Hotel Gioma
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gioma voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gioma in het Nederlands

zeker waar voor z'n geld

leo
7-10-2016

ontbijt is super, geen buffet maar gewoon geserveerd.

eigenaars (?) zijn zeer vriendelijk

alles is eenvoudig, maar daar is de prijs dan ook zeker naar.

Ligging in rustig straatje in het dorp

wij hadden een kleine kamer (maar wat heb je helemaal nodig?), maar er schijnen grotere te zijn.

elke dag warm water, dat hebben we wel anders meegemaakt, al was het een dun straaltje.

Eenvoudig maar goed hotel voor als je gewoon elke dag op pad gaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gioma in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gioma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gioma scoort een 7.13 uit 10 op basis van 6 reviews.