Appartement Galini Breeze

7 reviews over Appartement Galini Breeze in het Nederlands

Genieten met de hoofdletter G

G
7-6-2017

Prachtig nieuw complex met een goddelijk uitzicht.

De studio's met veel privacy, zijn uitstekend ingericht en er is werkelijk aan alles is gedacht. Op het schaduwrijke (privé) terras en het (privé) dakterras is het heerlijk vertoeven.

De Nederlandse eigenaren zorgde ervoor dat het ons aan niet ontbrak en zij leiden dit complex met heel veel liefde.

Een absolute aanrader op Kreta!

Buitengewoon prachtig

Simone van der Graaf
31-5-2017

De ligging, de inrichting van de accommodatie en de gastvrijheid echt heel goed. De huisjes zijn nieuw en hebben een eigen terras waar je elke keer weer verbijsterd bent over het supermooie uitzicht over zee. Het dorpje is op loopafstand en kent veel gezellige restaurantjes.

Stukje paradijs op Kreta

Desiree Bijl
6-5-2017

Prachtig nieuw complex, Zen inrichting van de appartementen. Vanuit Agia Galini kun je veel leuke trips maken, Marc en Monique helpen je graag met leuke tips. Hoogtepunt was de Griekse zondagmiddag familiemaaltijd in Drymos, zeker doen. Wij hadden een cabrio gehuurd, ook een aanrader voor dit prachtige eiland. Tot volgend jaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Galini Breeze voor je op een rij gezet:

Fantastisch, luxe en rustig vakantie complex!

Martine Klijn-Walstra
30-4-2017

Een fantastische plek om samen met je partner vakantie te vieren! Luxe en modern met de gastvrijheid en service van Monique en Marc! Heerlijk ontbijten op het gezellige terras bij het zwembad, waar je ook heerlijk kan genieten van de zon en het water op de genoeg aanwezige ligbedden, onder genot van een drankje. Aanrader voor een ieder die met partner of met vriend(inn)en wil genieten van rust, luxe en een prachtige omgeving. Agia Galini zelf is ook een gezellig dorpje met veel leuke restaurantjes, wat makkelijk te voet is te bereiken! En met een auto, kan je de prachtige omgeving bekijken. In één woord TOP!

Prachtig kleinschalig resort, fantastisch uitzicht

Pieter&Jolanda
17-4-2017

Een heerlijk nieuw kleinschalig resort met zwembad. Net buiten het levendige Agia Galini aan de zuid kust van Kreta. Op loopafstand van restaurants en bars en ook het strand. Met onze huurauto mooie tochten gemaakt door de bergen en naar andere baaitjes. Wij zaten in app Sky, de hoogstgelegen van totaal 4 app, met een geweldig uitzicht over de baai aan de ene zijde en de bergen aan de andere zijde. Heerlijk comfortabel app, met regendouche, lekker bed, kitchenette met Nespresso apparaat en ook waterkoker. Super vriendelijke en gastvrije NL eigenaren die elke ochtend een heerlijk ontbijt verzorgen.

Wat een fantastische vakantieplek!

Anita
11-4-2017

Prachtige plek, mooie spiksplinter nieuwe en moderne luxe appartementen, lekker zwembad en super gastheer en gastvrouw! Vakantie zoals je het in je dromen wenst.

Elke ochtend een heerlijk ontbijt aan de rand van het zwembad. Elk van de vier appartementen heeft een eigen terras en dakterras. Geweldig uitzicht op, in het voorjaar besneeuwde, bergtoppen en zee.

's Avonds een "sundowner" aan het zwembad en dan wandelend naar het dorpje voor het diner.

In de buurt mogelijkheden voor prachtige wandelingen en natuurlijk chillen aan het strand.

Absolute aanrader voor iedereen zonder kinderen (minimum leeftijd 21 jaar).

Prachtlocatie!

Saskia
3-4-2017

Supermooie, modern ingerichte locatie met verwijzing naar Griekse stijl. Persoonlijke ontvangst door eigenaren maakt het plaatje compleet. Fantastisch uitzicht, zowel vanuit je appartement als vanaf prive dakterras. Aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Galini Breeze voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Galini Breeze in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Galini Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.