Aparthotel Athena

Meer aparthotel info

8 reviews over Aparthotel Athena

• 10Nico en Lia23-10-2017

Een echte aanrader!

Wij vinden app. Athena helemaal geweldig. Zijn er nu 2x geweest en beslist niet de laatste keer. De app. zijn gerenoveerd en zien er netjes uit. Dagelijkse schoongemaak ,2x in de week schoon beddengoed en om de dag schone handdoeken, de badkamer heeft een glaswand en douchegordijn, koffiezetapparaat, waterkoker, tosti ijzer afwasmiddel, sponsje en zeeppompje aanwezig. Perfect toch! De app Palada en Athena zijn niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn,.... maar dat geld voor de hele plaats Agia Galini i.v.m. de vele trappen die men moet lopen. Wij vinden het prima ,...gelijk goed voor onze conditie.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Nico en Lia22-09-2016

Fantastisch !

Men moet hier wel goed ter been zijn i.v.m. trappen lopen . Wij vonden Agia Galini helemaal geweldig. Het ligt er natuurlijk wel aan in app. je verblijft,.... wij hebben het geweldig getroffen met ons app. 2 tot 4 personen met prachtig uitzicht over Agia Galini ,...tevens zee en bergzicht. Het was wat verouderd maar wordt gerenoveerd. en alles was ruim aanwezig waterkoker, koffiezetapp. broodrooster ,voldoende kastruimte' s en geregeld verschoning van handdoeken en beddengoed. Wij komen hier beslist terug!

Gereisd met partner in september 2016

• 10A. Mauritsz07-10-2015

Super

Een geweldige accomodatie in het prachtige dorp Agia Galini. Zijn hier geweest van 21 september t/m/ 5 oktober 2015 (waren hier als eens in 2013) Alweer een zéér mooie vakantie gehad die zeker weer voor herhaling vatbaar is. Alles wat is beschreven over deze fijne accomodatie is volledig waar. Genieten in Agia Galini kun je gerust in hoofdletters schrijven.

Gereisd met partner in september 2015

• 10T. Tielemans 01-09-2014

Fantastische accommodatie

Het appartement is op een fantastische plek gelegen, met uitzicht over het prachtige vissersdorpje. Zowel het strand als de horecakern van het dorp zijn op loopafstand gelegen. Het appartement is gedateerd, maar brandschoon en voorzien van een volledig assortiment keukengerei. er wordt dagelijks schoongemaakt en er is gratis Wifi beschikbaar. De eigenaar runt tevens een supermarkt, op minder dan 100 meter van het appartement met concurrerende prijzen en een goede service. De eigenaar is zeer aardig, behulpzaam en attent. Wij hebben een top tijd gehad!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10GGG29-11-2013

Fantastische plek

In juli hebben we hier heerlijk vertoefd tijdens onze heerlijke vakantie in Agia Galini. Agia Galini is een pittoresk plaatsje met echte Griekse gastvrijheid wat steil tegen de helling van een berg ligt (trappen en steile straatjes). Agia Galini heeft ook 's avonds een romantische en sfeervolle uitstraling. Het strand is goed bereikbaar. Ons appartement Athena is supergoed bevallen. Het is gedateerd, eenvoudig maar heeft verder alles wat je nodig hebt. Alles wordt (bijna) dagelijks schoongehouden. In de kleine supermarkt onder het appartementengebouw Pallada zijn de dagelijkse boodschappen te doen waarbij je ook nog 10% korting krijgt. De beide locaties worden gerund door twee vreselijk aardige broers die continue voor je klaar staan. Kreta is en blijft een prachtig eiland met aardige mensen en geweldige locaties.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9a.mauritsz07-10-2013

Geweldig appartement en heel schoon

Wij hebben van 20 september t/m 4 oktober een studio kamernr.1 gehad in apprtementen Athena in Agia Galini. Kamer met een fantastisch uitzicht over het dorp de haven en de zee. Het wordt goed en op tijd (6x per week) schoongemaakt. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Tevens geven ze in hun eigen supermarktje onder appartementen Pallada 10% korting op alle boodschappen. Het was een superverblijf daar in het schilderachtige dorp Agia Galini. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Nico van Hellemondt21-03-2010

Voor de achtste keer

Athena is ook van de eigenaars van Pallada het ligt bijna vooraan in het mooie vissers dorpje. De kamers zijn eenvoudig en schoon. Wij komen er al verscheidene jaren eerst in pallada en nu dan in Athena. De service is heel goed de twee broers regelen alles voor je en je mag ook de hond meebrengen.

Gereisd met partner in september 2009

1 tip over Aparthotel Athena

• GGG, 29-11-2013 Rapporteren

Huur een auto en ga opzoek naar heerlijke Griekse plekjes en strandjes

1 vraag over Aparthotel Athena

• Andrea Wacker, 20-08-2016 Rapporteren

Inventaris

Kan iemand mij vertellen of er een koffiezetapparaat in studio B staat en ook: is er een föhn aanwezig?

Aparthotel Athena info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis