Hotel Astoria

Kleine hotelsWeer vandaag25°14°

7 reviews over Hotel Astoria in het Nederlands

Leuk plaatsje

nicole, 21-12-2017

Jean-Pierre en ik zijn hier 1 nacht geweest. Hadden een suite geboekt. Erg mooi maar geen lift. Met auto in een paar minuten dichtbij leuke restaurantjes.

Goed, komen terug

Familie De Pril - De Plancke, 25-8-2011

Goed prijswaardig hotel met enkel ontbijt, mooi gelegen, vriendelijke hotelbaas Martin, die zowel Duits, Grieks als Engels spreekt. Niet ver van centrum, wel op een heuvel gelegen dus na eten klimmen...

Ander hotel voor ons!!

Peter, 23-8-2011

We hadden meer verwacht van't hotel,en van onbijt,altijd ieder morgen zelfde eten!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Astoria voor je op een rij gezet:

Volgens mij het mooiste hotel van Galini, wat hoog gelegen maar tenslotte goed voor de conditie.Als er behoefte is aan een zwembad, die naast de deur is gratis te gebruiken.

mooi hotel, niet voor wie slecht te been is!

uitbater, martin, zeer vriendelijk, alleen niet smorgens... :-) wsl omdat hij dan een kater heeft!

enfin! best meegevallen! dit jaar teruggeweest, maar niet in astoria! wel in hotel minos in zelfde straat maar aan de kant van de zee!

Jammer dat e in een 3 verdiepingen hotel geen lift aanwezig is!

Goedkoop 3 sterren hotel op basis van ontbijt en logies.

Prachtige meer dan 4* kamers! vriendelijk personeel en uitbater (duitse afkomst)

Beetje ver van strand misschien, maar wel schitterend voor de conditie ;) lol

We hebben een aantal aanbieders voor Astoria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.